דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
הבמה: מגמות חדשות בתחום ה- CRM
יעל חסון בנצי ברנדס אוהד פרקש דגן הלוי אבי נוה זיוה חייט סיגל גרבר יוני ליפשיץ
גילי סהר קרייג לוי אסף וילנסקי מירב אלקובי זיו רייזמן יוסי יהודאין אורי לוין ליאור חרמש
דוד אלוש אורן בר-אל שלמה גודסי מתן מועלם איציק אורטסי דורון אביעד גילור גל אילן זריהן
ירון כהן מרק זאבי ליאור בן דרור
 
מגמות חדשות בתחום ה- CRM: אילן זריהן, מנכ"ל חברת Syrinx Technologies
 
אילן זריהן
תחום ה- CRM שוב צובר תאוצה. ספקיות ה- CRM המציאו את עצמן מחדש באמצעות תפישות וטכנולוגיות חדשות פורצות דרך המאפשרות פתרונות מותאמים לכל ארגון וארגון. בכותרות שומעים על CRM On Demand, Social-CRM, SaaS, מחשוב ענן, התממשקות ה- CRM למערכות אחרות, ועוד. מערכת ידע טק מביאה את השינויים בתחום ניהול קשרי לקוחות, וההזדמנויות החדשות, לכל מי ששוקל לייעל את מערך קשרי הלקוחות בארגונו.

אילן זריהן 30/03/11 | 12:00 |  MyBusiness שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את MyBusiness

שינויים שחלים בתחום ניהול קשרי לקוחות

העשור האחרון מאופיין בשינויים מרחיקי לכת אשר בוצעו בתוכנת ה- CRM ההכרחית כל כך לניהול עסקים והגדלת רווחיהם. השינויים אשר עברה תוכנת ה-CRM הפכו אותה לתוכנת ניהול הלקוחות מהמצליחות בעולם, ולהלן העיקריים שבהם:

1. Cloud Computing CRM - הדרך לעצמאות מלאה: נגישות למידע בכל זמן ובכל מקום.
אחד החידושים החשובים והשימושיים ביותר בטכנולוגיה של היום, הינה סביבת ה- Cloud Computing (מחשוב בענן). סביבה זו מאפשרת גישה נוחה למידע, תכנים ושירותים זמינים ברשת, הנדרשים לצורך תפעול יעיל של כל עסק.

מערכת ה- CRM המובילה את מגמת ה- Cloud Computing, הינה מערכת לפי דרישה (Saas-Software as A Service), המבוססת על רשת האינטרנט ללא צורך בהתקנת תוכנה. מערכת זו מספקת לבעלי העסק גישה מלאה למגוון שירותים ומידע מכל מקום בעולם ובכל זמן. כחלק עיקרי מסביבת Cloud Computing, תוכנת ה- CRM אף מתעדכנת ומשתדרגת בהתאם לצרכים של העסק ובהתאם למצב השוק.

יתרון נוסף של Cloud Computing CRM מתבטא במיוחד בקרב עסקים אשר הרחיבו את מעגל הלקוחות שלהם, ויש להם צורך בשטח אחסון וכוח עיבוד גדול יותר. סביבת ה- Cloud Computing מציעה, בעצם, מרכז נתונים בלתי מוגבל, המאפשר הרחבה של התשתיות הוירטואליות והפיזיות של העסק.

מאפיינים אלו מספקים למשתמשי מערכת ה- Mybusiness CRM כוח להפעיל ולתפעל את המערכת ללא תלות בחברה בעלת המוצר וללא צורך בידע טכני מיוחד.

בנוסף ליתרונות של Cloud Computing, מערכת Mybusiness מאופיינת בפונקציונאליות פשוטה ואינטואיטיבית. המערכת המאפשרת למשתמש, כבר לאחר הדרכה בסיסית בלבד, לתת ביטוי לצרכים של העסק וליצור חיבור טבעי עם שאר התוכנות הפועלות בעסק על ידי הגדרת המערכת באופן עצמאי.

2. אינטגרציה בין מערכת ה- CRM למערכות הפנים ארגוניות
על מנת להיות ערים כל העת לשינויים המתרחשים במערכת, לעקוב אחריהם ולוודא שכל נושא מטופל עד תומו ולא נופל בין הכיסאות, מערכת ה- Mybusiness CRM חוברת ומתממשקת באופן דו כיווני עם מערכות פנימיות בעסק, כגון: אתר הלקוח ומערכת הדואר האלקטרוני. כמו כן, למערכת ה- Mybusiness CRM ניסיון רב בממשק עם מרכזיות (CTI ,(VoIP ועוד.

מהי חשיבות ניהול קשרי לקוחות עבור ארגונים?

כיום, משמשת מערכת ה- CRM כפלטפורמה אידיאלית המסייעת לבעלי עסקים להסתגל לשינויים ולחדשנות בסביבה העסקית ויותר מכל, לייעל את העסק ולהגדיל את רווחיו, תוך התמקדות בשימור וחיזוק הקשר עם הלקוח.

כמערכת מבוססת Web, ה- CRM מאפשרת זאת באמצעות מספר דרכים עיקריות:
• מתן שירות טוב יותר ללקוח באמצעות יצירת מערכת יחסים קרובה עימם ופתיחת ערוצי תקשורת מרובים, המשמשים לצורך קבלת תגובה מידית בנוגע לשירותים והמוצרים שהארגון מספק.
• שימור לקוחות קיימים וצמצום אחוזי הנטישה, תוך תיעוד של ביקור הלקוחות באתר העסק וסריקה של הנושאים החשובים ללקוח, המביאים את העסק קרוב יותר אליו.
• מעקב אחרי צרכי הלקוח וסיפוקם על ידי התאמת מוצרי העסק לדרישות המשתנות של הלקוח.
• התמזגות של מערכת ה- CRM למערכות נוספות בעסק המאפשרת מעקב אחר הפעילות מול לקוחות העסק.

מערכת ה- CRM נושאת בחובה יתרונות נוספים לעסק, כגון: אחסון מרובה וזמין של רשומות ומידע לניהול העסק, אספקה מתוזמנת של המידע הנדרש על מנת לספק שרות לקוחות טוב יותר, ייעול התהליכים והתקשורת בין חברי הצוות על בסיס המידע הנאגר במערכת המסייעים לסגירת עסקאות בצורה מקצועית ומהירה יותר ועוד.

CRM לאן? תפיסות ומודלים חדשים בניהול קשרי לקוחות

גם כאשר נדמה כאילו מערכת ה- CRM הנוכחית אידיאלית כפי שהיא, ב- Mybusiness השכילו להשלים את החסר במערכת זו ולהוסיף לה מערכת לניהול משימות, שעות ופרויקטים, ההופכים אותה לכלי אפקטיבי ולבחירה אולטימטיבית עבור עסקים מבוססי פרויקטים ושעות עבודה. בין הנושאים בהם עוסקת המערכת: תכנון פרויקטים וניהולם, מעקב אחר התקדמותם, דיווח שעות, ניהול הסכמים, סנכרון למערכות דואר אלקטרוני וכן הלאה. המודל החדש של מערכת ה- Mybusiness CRM הינו קל לתפעול, ואינטואיטיבי להפעלה ולשימוש.

כלים ומוצרים לניהול קשרי לקוחות

על מנת להפוך את מערכת ה- CRM לחלק אינטגראלי בהתנהלות העסק, Mybusiness מספקת ללקוחותיה מגוון כלים נוספים, וביניהם:

1. Social CRM - אינטראקציה חברתית ככלי להצלחת העסק
מנקודת המבט של העסק, האינטרנט הינו מכרה זהב של מידע על לקוחות, ומנקודת המבט של הלקוח, האינטרנט הוא מקור מידע מהיר ועדכני המסוגל לספק את הצרכים שלהם. ניצול נכון של משאב זה, המתבטא בעיקר בחיבור ישיר אל הרשתות החברתיות, מספק לעסק כוח רב, שיכול לסייע לו לבנות מערכת יחסים עם הלקוח.

מערכת היחסים נבנית תוך לכידת מידע רלוונטי באמצעות ה- CRM וניתובו לצורך התאמת מוצרים ללקוח, שיווק המותאם למאפייני הלקוח, שימור הקשר עם הלקוח, התרחבות למעגל לקוחות נוסף, ובעיקר - ניהול תקשורת דו כיוונית של החלפת דעות והקשבה לצרכי הלקוח ולתלונותיו.

2. Smart Phone - הכוח החדש של המכשירים הניידים
בעידן הנוכחי, בו כל איש מקצוע בחברה מחזיק מכשיר נייד חכם, ה-CRM מהווה מוקד עיקרי לקבלת מידע בזמן אמת. Mybusiness נותנת מענה באמצעות סמארטפונים, מאפשרת איתור ואחזור מידע על לקוחות קיימים ופוטנציאליים, מידע על מגוון המוצרים, סטטוס מכירות ועוד. כך Mybusiness מאפשרת יצירת מיקוד אישי בלקוח ואינטראקציה קרובה עימו.

3. Rules base Generator) RBG) - המערכת עובדת בשביל הלקוח
ההבנה כי מערכות ניהול צריכות להיות בשליטתו של המשתמש, הובילה את Mybusiness לשדרג את תוכנת ה- CRM בכך שמאפשרת למשתמש להגדיר את האופן בו התוכנה תעבוד. פונקציה זו פועלת על בסיס RBG - מחולל כללים אוטומטיים, באמצעותם יכול הלקוח לקבוע מראש כיצד תתנהל המערכת במקרים מסוימים בהתאם לצרכיו העסקיים.

4. Integration Systems Web Site - לתקשורת רציפה
ה- CRM ככלי חובק לקוח, המנוצל לצורך ייצוב הקשר עימו, מחובר גם למערכות אוניברסאליות שונות כמו Outlook, Google apps ו- CTI, המאפשרים תקשורת נוחה וזמינה בין המשתמשים ללקוחותיהם, ובינם לבין עצמם.

סיכום

העולם העסקי, הניחן בדינמיות מתמשכת, הביא את Mybusiness ליצור עבור לקוחותיהם מערכת CRM חדשנית, גמישה ואינטואיטיבית, הבנויה על עקרונות כמו חופש הבחירה של המשתמש, מינוף צרכי הלקוח, ובעיקר: יכולתו העצמאית של המשתמש לשלוט על המערכת, להגדיר אותה לפי דרישות העסק, ולתפעל אותה ללא תלות בגורמים נוספים.
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
  תפריט הבמה 
 
»  מעורבות חברתית
»  מגמות חדשות בתחום הבינה העסקית
»  מגמות חדשות בתחום ה- CRM
»  מגמות חדשות בעולם הבדיקות
»  עם הפנים קדימה
    בחירת הגולשים
  מגמות חדשות בתחום ה- CRM 
 
יעל חסון Yael Software  
בנצי ברנדס ServiceWise  
אוהד פרקש Taldor  
דגן הלוי ELAD Systems  
אבי נוה SAP Israel  
זיוה חייט Microsoft Israel  
סיגל גרבר Sensecom  
יוני ליפשיץ Almog  
גילי סהר Dicomano  
קרייג לוי BeyondIT  
אסף וילנסקי Tevel Software  
מירב אלקובי Teradata  
זיו רייזמן CEMax  
יוסי יהודאין ReutOne  
אורי לוין Tandemwise  
ליאור חרמש Boss Software Solutions  
דוד אלוש NetSuite  
אורן בר-אל bewise  
שלמה גודסי Sheleg  
מתן מועלם ICOM Software  
איציק אורטסי Agile-IT  
דורון אביעד DIS1GROUP  
גילור גל Effect  
אילן זריהן MyBusiness  
ירון כהן Synergy  
מרק זאבי BmBy  
ליאור בן דרור NilooSoft  
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation