דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
הבמה: מגמות חדשות בתחום ה- CRM
יעל חסון בנצי ברנדס אוהד פרקש דגן הלוי אבי נוה זיוה חייט סיגל גרבר יוני ליפשיץ
גילי סהר קרייג לוי אסף וילנסקי מירב אלקובי זיו רייזמן יוסי יהודאין אורי לוין ליאור חרמש
דוד אלוש אורן בר-אל שלמה גודסי מתן מועלם איציק אורטסי דורון אביעד גילור גל אילן זריהן
ירון כהן מרק זאבי ליאור בן דרור
 
מגמות חדשות בתחום ה- CRM: דורון אביעד, מנכ"ל ומייסד חברת DIS
 
דורון אביעד
תחום ה- CRM שוב צובר תאוצה. ספקיות ה- CRM המציאו את עצמן מחדש באמצעות תפישות וטכנולוגיות חדשות פורצות דרך המאפשרות פתרונות מותאמים לכל ארגון וארגון. בכותרות שומעים על CRM On Demand, Social-CRM, SaaS, מחשוב ענן, התממשקות ה- CRM למערכות אחרות, ועוד. מערכת ידע טק מביאה את השינויים בתחום ניהול קשרי לקוחות, וההזדמנויות החדשות, לכל מי ששוקל לייעל את מערך קשרי הלקוחות בארגונו.

דורון אביעד 30/03/11 | 12:00 |  DIS1GROUP שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את DIS1GROUP

מהם השינויים שחלים בתחום ניהול קשרי הלקוחות ?

ארגונים רבים מבינים שהלקוחות הרבה יותר מעורבים עם יותר מידע ויותר יכולת מאשר בעבר, לכן עליהם לשפר את יכולות השירות ללקוחות ולהיות עם היד על הדופק. לא להגיע למצב בו הלקוח לא מרוצה.
לדעת לזהות את המגמות והצרכים של הלקוחות ולתת מענה מראש.

יכולות הפרסום הממוקד ללקוחות לפי קריטריונים כגון אזור גיאוגרפי, סוגי מוצרים שרכשו, כמות הפניות שלהם למרכז השירות חשובות מאד כדי להגדיל את הרווחים של החברה ולארגן בצורה טובה יותר את הנהלים לטיפול בלקוחות בצורה הטובה ביותר.

היות ומערכת CRM לבד ממש לא מספיקה, מערכת Octopus מבית DiS נותנת פתרון מודולרי ומורחב הרבה יותר מעוד CRM:
• תמיכה בקמפיינים שיווקיים אישים באימייל, פקס, SMS
• יבוא נתוני לקוחות מאוטלוק ואקסל
• יכולות Call Center כולל חיוג והקלטת שיחות
• קליטת פקסים, אימיילים, סריקות
• ניהול תהליכים ארגונים
• הנהלת חשבונות

התפיסה היא תפיסת ניהול הוליסטי המרכז את כל האספקטים הקשורים ללקוח ללא צורך לעבור בין מערכות שונות בארגון.

היכולות החזקות של Octopus יכולות לשמש כמערכת ניהול מרכזית אחד וגם יכולות להתחבר למערכת ERP קיימות בארגון ולתת ערכים מוספים רבים. התפיסה המודולרית בתוכנת Octopus נותנת את הגמישות שהייתה חסרה בעבר לעסקים לשלוט על ההוצאות עבור התוכנה ולקבל תמורה לפי הצורך של הארגון

מה חשיבות ניהול קשרי לקוחות עבור ארגונים ?

כל ארגון בנוי על לקוחות. ארגון ללא לקוחות לא יכול להתקיים.
ניהול קשרי לקוחות היה קיים מאז ומתמיד רק לא בצורה ממוחשבת ולא בצורה בה הארגון יכול ללמוד ולהתפתח.
חשוב מאד לקחת מערכת ממוחשבת שתיתן לארגון תועלת ולא תבזבז לו זמן בהקלדת נתונים לא רלוונטיים.
חשוב שמערכת ניהול קשרי הלקוחות תוכל לדבר עם מערכות אחרות הקיימות הארגון או להחליף אותם. חשובה יכולת התחברות לאימיילים / פקסים / סריקות / טלפונים.

DIS כבית תוכנה שהוקם בשנת 1998 משתמשים בתוכנת ה- CRM אשר פיתחנו והרחבנו עם השנים לתוכנה חזקה הרבה יותר מעוד CRM. תוכנת ה- Octopus שלנו נותנת לנו מבט רחב על הלקוח ויכולות שיווק חזקות על לקוחות קיימים ופוטנציאלים, כך אנחנו מעלים את אחוזי הסגירות שלנו מול לקוחות ואת רמת שביעות הרצון שלהם, גם מערך התמיכה שלנו נהנה מבסיס נתונים רחב המכיל את ידע התמיכה לאורך השנים,

בסופו של דבר המערכת מורידה למינימום את הזמן שיש לעסוק בשירות ומכירה וכך אנחנו יכולים להגדיל את כמות הלקוחות שלנו ללא צורך בהגדלת כח האדם

CRM, לאן? תפישות ומודלים חדשים בניהול קשרי לקוחות

השקענו מחקרים רבים בתחום ניהול קשרי לקוחות, והתחלנו פיתוח של אחת התוכנת הראשונות בעולם קשרי הלקוחות על בסיס סביבת DOS ועוד לפני שקראו לזה בכלל ניהול קשרי לקוחות.
בשנת 1988 פיתחנו תוכנה לניהול קשרי לקוחות לסוכני ביטוח, ולאורך השנים פיתחנו עוד יכולות רבות ומשופרות.
מה שלמדנו מהתבוננות שלנו היא שניהול קשרי לקוחות בעצם מורכב מניהול תהליכים אשר היום לא מנוהלים בצורה חכמה. תוכנת Octopus יודעת לנהל את התהליכים הארגונים בצורה חכמה עם בקרה למנהלים ומינימום מאמץ.

אם נחשוב על זה כל פעולה שאנחנו עושים היא תהליך, לדוגמה תהליך מכירה מורכב בדרך כלל מ:
• שליחת חומר ללקוח
• שיחת טלפון לתיאום פגישה
• ביצוע הפגישה
• שליחת הצעת מחיר
• קבלת הצעה חתומה ...

במערכות שלנו ניתן לנהל את כל התהליך בצורה חכמה וקלה, אנחנו חושבים תמיד מחוץ לקופסא ולכן הוספנו את כל היכלות שצריכים למערכת. לדוגמה אם לקוח שולח הצעת מחיר חתומה מערכת Octopus נותנת אפשרות לקשר את הפקס עצמו ישירות להצעת המחיר וכך יש תיעוד מלא כולל המסמכים הרלוונטיים.

כלים ומוצרים לניהול קשרי לקוחות

היום מערכות צריכות כוח הרבה יותר מניהול קשרי לקוחות. התפיסה של ריכוז כל היכולות במערכת אחת חכמה היא התפיסה הנכונה יותר. כך אנחנו שומרים על עדכניות המידע, על נוחות השימוש, המשתמש לומד רק מערכת אחת
בתוכנת Octopus קיימים מודלים רחבים המכסים את כל הצרכים ברוב הארגונים. כמובן בקהלי יעד מסוימים בהם יש צורך ביכולות שונות פיתחנו מודלים ומערכת שונות.

לדוגמה יש לנו מערכת מיוחדת לניהול סוכנויות ביטוח כולל ניהול פוליסות ונתונים הרלוונטיים של לסוכני ביטוח.

סיכום

אין כמו Octopus :)

מעבר של תוכנות CRM לאינטרנט (מערכות מבוססות Web).
» יתרונות - זמינות בכל מקום
» חסרונות - המידע לא נמצא בארגון

היתרון שלנו כבית תוכנה DIS אנו נותנים פתרונות גם אינטרנטיים וגם Client Server כך שהלקוח יכול להחליט מה שהכי מתאים לו. יש לנו מערכות CRM שעובדות גם על iPhone וסמארטפונים

התחזקות מגמת ה- SaaS (שירותי CRM לפי דרישה)
מודול זה קיים כבר שנים, אנחנו היינו בין הראשונים הצענו אותו למיקרוסופט עוד בימי SBS4.5. אנחנו פיתחנו אז תוכנת ניהול פקסים iFax שהתחברה לשרתי הפקסים של מיקרוסופט ונתנה יכולות חזקות מאד. מודול המכירה שלנו היה מודל שכירות חודשית ולא רכישה. זה דומה מאד לשאלה האם לקנות דירה או להשכיר דירה: אם קונים ישנה השקעה גבוה בהתחלה אבל אז המערכת היא של הלקוח, אם שוכרים העלויות בדרך כלל נמוכות יותר.

שילוב תוכנות CRM ביכולות תקשורת מתקדמות
בדרך כלל שילובים כאלו דורשים פיתוחים נוספים ואינטגרציה למערכות CTI ומערכות CallCenter של צד שלישי
תוכנת Octopus כוללת יכולות הרחבה הכוללים מודולים שלמים:

1. CallCenter, חיבור למרכזיות כולל חיוג אוטומטי, הקפצת כרטיס לקוח בשיחה נכנסת
2. שליחת הודעות SMS לבודדים או קבוצות כולל ביצוע שליחה מתוך תבניות משתנות עם פניה אישית ללקוח (מודול זו נמכר דרכנו גם ללקוחות SAP B1 דרך חברת SAP-SDK)
3. חיבור חזק מאוד לאוטלוק כולל יכולת שמירת אימיילים ישירות בתיק הלקוח, אפשרות קישור אימייל ישירות להצעת המחיר הרלוונטית כולל מסמכים קשורים
4. קישור לתוכנת Skype כולל יכולות VoIP ויכולות Chat
5. יכולת סנכרון אנשי קשר ויומנים למכשירים הניידים

אינטגרציה בין מערכת ה- CRM למערכות הפנים ארגוניות

מערכת Octopus יודעת להתחבר למערכות פנים ארגוניות Out Of The Box כגון:

1. SAP B1
2. חשבשבת
3. אוטלוק
4. וורד
5. אקסל
6. PowerPoint

התחזקות הרשתות החברתיות (Social CRM)

רשתות חברתיות מכילות מידע רב מאד. צריך לדעת איך לאגור את המידע הרלוונטי לשמור קישורים רלוונטיים לצורכי קידום ושיווק. מערכת Octopus נותנת יכולות חזקות לקישור דפי אינטרנט שלמים לתהליכי שיווק.

מערכות CRM ב"תחפושת" מיני ERP (יותר שירותים ותוספות)

השאיפה היא להגיע למערכת מודולרית שאני כארגון יוכל בכל זמן נתון לבחור מודולים אותם אני צריך ולחסוך אלפי שקלים עבור אינטגרציה בין מערכות שונות בארגון. רוב הארגונים מתחילים עם מערכות זולות כדי לחסוך עלויות, אבל משלמים בסופו של דבר הרבה מאד על אינטגרציה עם מערכות נוספות שהם רוכשים.
תוכנת Octopus פותרת את הבעיה בכך שהיא גם CRM וגם ERP וגם מערכת ניהול מסמכים ו- BI ועוד הרבה דברים. כך ההשקעה של הארגון הינה מודולרית ובאופן יחסי מינימאלית, חוסכים את עלויות החיבור בין תוכנות שונות
חוסכים בעיות של תמיכה, יש מקום אחד ממנו מקבלים תמיכה ושירות על כל המודולים ואין צורך לדבר עם כמה בתי תוכנה.
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
  תפריט הבמה 
 
»  מעורבות חברתית
»  מגמות חדשות בתחום הבינה העסקית
»  מגמות חדשות בתחום ה- CRM
»  מגמות חדשות בעולם הבדיקות
»  עם הפנים קדימה
    בחירת הגולשים
  מגמות חדשות בתחום ה- CRM 
 
יעל חסון Yael Software  
בנצי ברנדס ServiceWise  
אוהד פרקש Taldor  
דגן הלוי ELAD Systems  
אבי נוה SAP Israel  
זיוה חייט Microsoft Israel  
סיגל גרבר Sensecom  
יוני ליפשיץ Almog  
גילי סהר Dicomano  
קרייג לוי BeyondIT  
אסף וילנסקי Tevel Software  
מירב אלקובי Teradata  
זיו רייזמן CEMax  
יוסי יהודאין ReutOne  
אורי לוין Tandemwise  
ליאור חרמש Boss Software Solutions  
דוד אלוש NetSuite  
אורן בר-אל bewise  
שלמה גודסי Sheleg  
מתן מועלם ICOM Software  
איציק אורטסי Agile-IT  
דורון אביעד DIS1GROUP  
גילור גל Effect  
אילן זריהן MyBusiness  
ירון כהן Synergy  
מרק זאבי BmBy  
ליאור בן דרור NilooSoft  
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation