דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
הבמה: מגמות חדשות בתחום ה- CRM
יעל חסון בנצי ברנדס אוהד פרקש דגן הלוי אבי נוה זיוה חייט סיגל גרבר יוני ליפשיץ
גילי סהר קרייג לוי אסף וילנסקי מירב אלקובי זיו רייזמן יוסי יהודאין אורי לוין ליאור חרמש
דוד אלוש אורן בר-אל שלמה גודסי מתן מועלם איציק אורטסי דורון אביעד גילור גל אילן זריהן
ירון כהן מרק זאבי ליאור בן דרור
 
מגמות חדשות בתחום ה- CRM: אסף וילנסקי, מנהל שיווק ומכירות בתבל תעשיות תוכנה (ברק CRM)
 
אסף וילנסקי
תחום ה- CRM שוב צובר תאוצה. ספקיות ה- CRM המציאו את עצמן מחדש באמצעות תפישות וטכנולוגיות חדשות פורצות דרך המאפשרות פתרונות מותאמים לכל ארגון וארגון. בכותרות שומעים על CRM On Demand, Social-CRM, SaaS, מחשוב ענן, התממשקות ה- CRM למערכות אחרות, ועוד. מערכת ידע טק מביאה את השינויים בתחום ניהול קשרי לקוחות, וההזדמנויות החדשות, לכל מי ששוקל לייעל את מערך קשרי הלקוחות בארגונו.

אסף וילנסקי 30/03/11 | 12:00 |  Tevel Software שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Tevel Software

מהם השינויים החלים בתחום ה- CRM ?

השינויים המרכזיים בשוק כיום (בעיני לפחות) הם יותר שיווקיים מתפעוליים. כיום יותר ויותר עסקים בתחילת דרכם מודעים לצורך בתוכנת CRM וניתן למצוא עסקים שכבר בשלב ההקמה רוכשים תוכנת CRM.
שינוי נוסף הוא המעבר לשירותי "ענן" (במיוחד כאשר חברות התקשורת הגדולות נותנות כיום שירותי CRM בענן), וכן מעבר הולך וגובר לאפליקציות CRM אינטרנטיות.

מה חשיבות ניהול קשרי לקוחות עבור ארגונים ?

השינויים במשק הישראלי יצרו מצב בו תוכנות CRM הן MUST עבור בעל עסקים שרוצים לשרוד. הסיבות הן רבות - החסמים הרגולטוריים שהיו בעבר בתחומי המסחר והשירותים השונים ירדו, טעמי הלקוחות משתנים בצורה מהירה עקב חשיפת הלקוח לעולם הרחב, והשוק פתוח וכולל אפשרויות רכישה ישירה של שירותים / מוצרים בחו"ל.

עקב כך כל עסק בכל תחום, מוצא את עצמו בתחרות. אין כיום עסק שמוצא את עצמו במצב שבו הוא יכול לנוח על זרי דפנה. שימור לקוחות, מעקב אחרי טעמי לקוחות, ומתן דגש על שירות יעיל וקפדני הוא היום הבסיס להצלחת עסק. גישת ה"קיוסק" שאפיינה את מרבית הארגונים בעבר- מכירה לכל דכפין בלי שלעסק יהיה מידע בסיסי אודות הלקוח, מהיכן הגיע, מה רצונותיו וטעמיו השונים - נעלמת.

ארגון שלא יבנה את עצמו עם יכולת לעקוב אחרי פרמטרים שונים של הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים שלו, לא יצליח לשפר את ביצועיו על מנת לעמוד בתחרות. תוכנת CRM היא כלי מרכזי באיסוף המידע הנדרש אודות לקוחותיו.

ללא תוכנת CRM למרבית הארגונים אין כל יכולת לשפר את עצמם:

• שיפור והתאמת מוצרים / שירותים - התאמה לטעמי הלקוחות השונים ולצרכים המשתנים
• שיפור תהליכי השירות - הגדלת מרוצות לקוח והעמקת הקשר בין לקוח לארגון
• שיפור תהליכים פנים ארגוניים - מעקב אחרי המשימות השונות בארגון ומעקב אחרי עמידה בפרמטרים פנימיים שהוגדרו בארגון.

מהסיבות הללו ארגון ללא תוכנת CRM מטיל על עצמו מגבלה שתהווה חסם צמיחה עבורו (במקרה הטוב), או תגרום לירידת ערכו בשוק בו הוא פועל (במקרה הרע).

CRM, לאן? מהן התפישות ומודלים חדשים בניהול קשרי לקוחות ?

המודל החדש והצומח ביותר כיום הוא המודל של תוכנות CRM מהמדף המבוססות WEB / ענן. מודל זה מאפשר לכל עסק בכל גודל גישה מיידית לתוכנת CRM איכותית היות והוא לא מוגבל מבחינת התשתית המחשובית, והמודל התמחירי אינו מחייב הוצאות ראשוניות גדולות. כמו כן כיום לענקי התוכנה הבינלאומיים אין שום יתרון איכותי בתחום ה- CRM ענקי התוכנה הבינלאומיים במרבית המקרים נותנים תמורה גרועה מאד (עלות מול תועלת) לכל שקל מושקע מצד הלקוח, כאשר המגבלה הגדולה ביותר שלהם היא חוסר גמישות ומענה איטי לצורכי לקוח. בעקבות זאת אנו רואים צמיחה מהירה של ספקי התוכנה הקטנים בייחוד בשוק הגדול באמת ובעל הפוטנציאל הגדול ביותר - שוק ה- SMB, שוק שענקי התוכנה הבינלאומיים לא מצליחים באמת לחדור אליו.

מהם הכלים והמוצרים לניהול קשרי לקוחות ?

אנחנו בתבל תוכנה מפתחים כיום סדרת כלים אינטרנטיים כתוספים לתוכנות ה- CRM הארגוניות הגדולות. פיתוחים אלו הם במקביל לתוכנת "ברק CRM" הותיקה שלנו המוצעת עכשיו הן בגרסה לוקלית (להתקנה במחשבי הלקוח) והן בגרסה וובית (אינטרנטית) מלאה. תפישת העולם שלנו בנוגע לפיתוחים העתידיים שלנו היא:
1. יש צורך בהתאמת התוכנות לכל פלטפורמה אפשרית - במיוחד לשוק הסלולרי
2. אין צורך לשלם עבור רשיון יקר לכל משתמש גם אם הוא משתמש חלקי בלבד, ויש להוזיל את עלויות השימוש לעסקים הקטנים. כיום ניתן לתת לכל משתמש קצה גישה לכל CRM שהוא, ישירות, באמצעות אפליקציה אינטרנטית קטנה. דוגמא לכך ניתן למצוא באפליקציית איסוף השעות שפרסמנו באתרנו.

אפליקציה זו מאפשרת לכל משתמש - איש שירות הנמצא בבית הלקוח, או רו"ח שעובד מהבית / משרדי הלקוח שלו וכו', לדווח אודות המשימות שביצע, הזמן שלקח לו לבצע את המשימה וכו' - ישירות לתוכנת ה- CRM הארגוני, כאשר הוא עצמו כלל לא ניגש אליה, אלא הפעולה מבוצעת ע"י אפליקציית צד שלישי.

סיכום

עולם תוכנות ה- CRM עומד לדעתי בפני שינוי מהותי. בסיס השינוי הוא הצרכים המגוונים של שוק ה- SMB, והדרישה ההולכת וגוברת לתוכנות המותאמות לנישות שונות.
על מנת להתמודד בשוק ה- SMB חייבים להיות מאד גמישים בעיצוב ובניית תוכנת ה- CRM - התאמה לנישות מקצועיות שונות, תרבויות ניהוליות שונות, פלטפורמות מחשוב שונות וכו'. בשוק הזה לחברות הקטנות / בינוניות המתמחות ב- CRM ישנו יתרון יחסי גדול והן יכתיבו את מבנה שוק ה- CRM בשנים הקרובות.
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
  תפריט הבמה 
 
»  מעורבות חברתית
»  מגמות חדשות בתחום הבינה העסקית
»  מגמות חדשות בתחום ה- CRM
»  מגמות חדשות בעולם הבדיקות
»  עם הפנים קדימה
    בחירת הגולשים
  מגמות חדשות בתחום ה- CRM 
 
יעל חסון Yael Software  
בנצי ברנדס ServiceWise  
אוהד פרקש Taldor  
דגן הלוי ELAD Systems  
אבי נוה SAP Israel  
זיוה חייט Microsoft Israel  
סיגל גרבר Sensecom  
יוני ליפשיץ Almog  
גילי סהר Dicomano  
קרייג לוי BeyondIT  
אסף וילנסקי Tevel Software  
מירב אלקובי Teradata  
זיו רייזמן CEMax  
יוסי יהודאין ReutOne  
אורי לוין Tandemwise  
ליאור חרמש Boss Software Solutions  
דוד אלוש NetSuite  
אורן בר-אל bewise  
שלמה גודסי Sheleg  
מתן מועלם ICOM Software  
איציק אורטסי Agile-IT  
דורון אביעד DIS1GROUP  
גילור גל Effect  
אילן זריהן MyBusiness  
ירון כהן Synergy  
מרק זאבי BmBy  
ליאור בן דרור NilooSoft  
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation