דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
הבמה: מגמות חדשות בתחום ה- CRM
יעל חסון בנצי ברנדס אוהד פרקש דגן הלוי אבי נוה זיוה חייט סיגל גרבר יוני ליפשיץ
גילי סהר קרייג לוי אסף וילנסקי מירב אלקובי זיו רייזמן יוסי יהודאין אורי לוין ליאור חרמש
דוד אלוש אורן בר-אל שלמה גודסי מתן מועלם איציק אורטסי דורון אביעד גילור גל אילן זריהן
ירון כהן מרק זאבי ליאור בן דרור
 
מגמות חדשות בתחום ה- CRM: אורן בר-אל, מנכ"ל Bewise
 
אורן בר-אל
תחום ה- CRM שוב צובר תאוצה. ספקיות ה- CRM המציאו את עצמן מחדש באמצעות תפישות וטכנולוגיות חדשות פורצות דרך המאפשרות פתרונות מותאמים לכל ארגון וארגון. בכותרות שומעים על CRM On Demand, Social-CRM, SaaS, מחשוב ענן, התממשקות ה- CRM למערכות אחרות, ועוד. מערכת ידע טק מביאה את השינויים בתחום ניהול קשרי לקוחות, וההזדמנויות החדשות, לכל מי ששוקל לייעל את מערך קשרי הלקוחות בארגונו.

אורן בר-אל 30/03/11 | 12:00 |  bewise שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את bewise

הדור הבא של תוכנות ניהול הלקוחות כבר כאן - על הענן!

עסקים רבים עדיין מאמינים, שעם עט ופנקס ניתן לנהל את המכירות, השיווק, שירות הלקוחות והכספים. "כן, יש לנו תוכנה להנהלת חשבונות", הם מספרים לעצמם, אבל מה עם ניהול לקוחות? כיצד תדע מה שלחת ללקוח ומתי? מה סיכמת איתו לפני חודשיים, ועד מתי חוזה השירות למוצר שהוא קנה ממך? "אה, רגע: זה באקסל, זה באאוטלוק, ואת זה רשמתי בקלסר..." ועם זה העסק שלך צריך לשרוד, מול עסקים שיש להם מחשוב מתקדם. הכתובת רשומה על הקיר - 60% מהעסקים הקטנים לא שורדים את השנה הראשונה.

טכנולוגית ה"ענן" החדשה, אשר פותחה בשנים האחרונות, נותנת סוף סוף תשובה גם לעסקים קטנים ובינוניים, אשר לא מסוגלים לרכוש או לפתח לעצמם מערכות לניהול לקוחות ומשימות. FronTask היא מערכת תוכנה מתקדמת וגמישה באופן בלתי רגיל, לניהול לקוחות, משימות ומידע עסקי, הניתנת להתאמה אישית, ובקלות, לעסק של אדם אחד או של מאה, ומטרתה להקל על מהלך העבודה השוטף, לשפר את התקשורת הפנימית ולהחזיר את השליטה בעסק לידיים שלכם, וכל זאת, על גבי תשתית האינטרנט, ובמחיר השווה לכל נפש.

שינויים שחלים בתחום ניהול קשרי לקוחות

הדור הבא של תוכנות הלקוחות - ניהול תהליכים ארגוניים

המושג "תהליך ארגוני" נשמע קצת מפוצץ, אבל מדובר בעצם בכל פעילות אשר מתרחשת אצלכם בעסק באופן קבוע, למשל פניית לקוח, מכירה, שיווק או כל פעילות אחרת אשר חוזרת על עצמה שוב ושוב, מול אנשי קשר שונים. לפעילות הזו יש בדרך כלל רשימה של סטטוסים שחוזרים על עצמם, מיילים דומים אשר נשלחים שוב ושוב ללקוחות שונים, לוחות זמנים דומים (למשל: שלושה ימים אחרי שליחת הצעת מחיר, יש לבצע מעקב מול הלקוח).

על כן, תהליך ארגוני הוא בעצם רצף של שלבים/סטטוסים, ולכל אחד מהם יש שם ברור, תפקיד עובד אחרי, תאריך יעד לטיפול, ואפשרויות ברורות להתקדם ממנו הלאה. הגדרת התהליך הארגוני, מאפשרת לכם "לעשות סדר" בפעילויות השוטפות שלכם.

עד היום, תוכנות לניהול תהליכים היו יקרות מאוד, ודרשו תהליך ארוך של הטמעה. FronTask, כמוצר מדף, יודעת "ללמוד" ולהכיר את תהליכי העבודה בארגון, ולתעד את כל פרטי ההתקשרות עם הלקוח - מיילים, הצעות, טלפונים ופגישות, ובעיקר תאריכי יעד לטיפול בכל משימה. המערכת עוזרת למנהלים לדעת באמצעות לחיצת עכבר את התפוקה של כל עובד, כמה מהמשימות הנתונות להם הספיקו, וכמה זמן לוקח להם לטפל בכל משימה, ועל כן, מייעלת את העבודה בארגון, ומאפשרת לעקוב בצורה המיטבית אחרי התפוקות של כל העובדים.

חשיבות ניהול קשרי הלקוחות

בסיס הלקוחות הקיים שלכם, מהווה מקור כח משמעותי מאוד עבור הפעילות העסקית, ונאמנות של לקוחות קיימים היא מרכיב חשוב ביכולת שלכם לשמור ולהגדיל את פעילות העסק שלכם לאורך זמן. שימוש נכון במערכת ניהול פנימית, יאפשר לכם לעשות שימוש נבון במידע הקיים, על מנת לשמור ולשפר את נאמנות הלקוחות שלכם, ואף לייצר פעילויות חדשות באופן רציף עם לקוחות ותיקים.

עם תוכנת לקוחות מוצלחת, שימור הלקוח מתחיל עם הפניה הראשונה, אשר מטופלת באופן צמוד עד לסיומה, ומותירה את הלקוח עם טעם טוב בפה, וכך יהיה עם כל פניה של הלקוח אליכם, ובכל נושא. עם סיום הפעילות, תוכלו לסמן לעצמם תזכורת, כדי ליצור קשר עם הלקוח בזמן עתידי ובנושא הרלוונטי, וכך ירגיש הלקוח שאתם זוכרים אותו, וכי הוא מקבל שירות אישי. שיטה זו עובדת היטב, מכיוון שהיא משרתת את צרכי הלקוחות והעסק שלכם כאחד.

כלים ומוצרים לניהול קשרי לקוחות

FronTask - לעבוד כמו הגדולים

• זמינות ונגישות: מערכת FronTask עובדת ונגישה באמצעות רשת האינטרנט, כל עובד ניגש לתוכנה באמצעות שם וסיסמא הייחודיים לו, ברשת האינטרנט, וכל נתוני העבודה שלו נשמרים באמצעות מסד נתונים חכם העובר גיבוים באופן קבוע, ואינו תלוי במצב תחזוקת המחשבים במשרד שלך.
• קלות שימוש: מערכת FronTask היא מערכת אינטואיטיבית מאוד, הפועלת באופן מלא בעברית, ומאפשרת לך כמנהל המערכת להתאים את תהליכי העבודה הנהוגים בעסק שלך עבור כל משימה ומשימה ובעבור כל עובד ולקוח. FronTask אינה דורשת זמן הסתגלות ממושך, או זמן הדרכה יקר של עובדיך.
• קמפיינים גמישים: בנוסף לפעילות האינדיבידואלית מול הלקוח, תוכלו לנהל קמפיינים ככל הנדרש, באמצעות הודעות דוא"ל ו-SMS, עבור לקוחות מסוגים שונים, וכך למקסם את המידע שיש לכם לגבי הלקוח, כדי לתת לו בדיוק את מה שהוא מבקש וצריך.
• מסמכים אוטומטיים: FronTask מכילה מנועים חכמים ליצור וניהול הודעות דוא"ל, מערך הצעות המחיר ללקוחות, והזמנותיהם. באמצעות הגדרות פשוטות של רשימת המוצרים וקביעת מחיר העובד יכול לייצא הצעת מחיר ללקוח, להעבירה במייל, באמצעות המערכת (או לייצא אותה לקובץ PDF ולצרפו כקובץ למייל היוצא ללקוח), ובהמשך אף ניתן להפוך את הצעת המחיר להזמנה במערכת, והכל בלחיצת כפתור. כל המידע יהיה מתועד תמיד בכרטיס הלקוח, וזמין גם דרך הדוחות שבמערכת.
• קישוריות: מערכת FronTask עובדת באופן המקושר היטב עם מערכת יומנים - של גוגל ושל אאוטלוק. בנוסף, ניתן לייצא מהמערכת נתונים אל תוכנות חיצוניות כגון אקסל, ואף לקשר אותה אל האתר שלכם, לקבלה אוטומטית של פניות.
• חיסכון כספי: עם שימוש במערכת מבוססת Web העסק אינו נדרש להחזיק מחשבים חזקים ויקרים. הנגישות למערכת זמינה לכל העובדים, מהעסק, מהבית או בדרך לפגישה, ולמעשה מכל מקום בו יש חיבור לרשת האינטרנט.

סיכום

אם העסק שלכם קטן בינוני או גדול, ואם לא מוטמעת בעסק שלכם תוכנת ניהול לקוחות, אתם כבר באיחור! מערכת FronTask מייצגת את הדור הבא של תוכנות ה-CRM, והיא נועדה עבור המנהלים והעובדים כאחד. כל אחד מהמשתמשים בתוכנה, על פי תפקידיו והפעילויות המורשות לו במערכת, יכול לנצל את יכולותיה הרבות כדי לבצע את עבודתו באופן מיטבי, וכן, על פי המבנה הארגוני, לנהל את עובדיו בקלות, עם חיסכון אדיר בזמן, ובמשאבים אנושיים וטכנולוגיים.

המערכת מתואמת לכל עסק באופן אישי לפי צרכיו וגודלו, גמישה מאוד, נוחה וזמינה לשימוש, פועלת בעברית מלאה, ונותנת לעסק הקטן והבינוני יתרונות שמהם נהנות חברות גדולות, אך ללא צורך בהשקעה כספית משמעותית.

ידע הוא כוח. דע את לקוחותיך והגדל את רווחיך. FronTask , תהיה שם כדי לסייע לך.
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
  תפריט הבמה 
 
»  מעורבות חברתית
»  מגמות חדשות בתחום הבינה העסקית
»  מגמות חדשות בתחום ה- CRM
»  מגמות חדשות בעולם הבדיקות
»  עם הפנים קדימה
    בחירת הגולשים
  מגמות חדשות בתחום ה- CRM 
 
יעל חסון Yael Software  
בנצי ברנדס ServiceWise  
אוהד פרקש Taldor  
דגן הלוי ELAD Systems  
אבי נוה SAP Israel  
זיוה חייט Microsoft Israel  
סיגל גרבר Sensecom  
יוני ליפשיץ Almog  
גילי סהר Dicomano  
קרייג לוי BeyondIT  
אסף וילנסקי Tevel Software  
מירב אלקובי Teradata  
זיו רייזמן CEMax  
יוסי יהודאין ReutOne  
אורי לוין Tandemwise  
ליאור חרמש Boss Software Solutions  
דוד אלוש NetSuite  
אורן בר-אל bewise  
שלמה גודסי Sheleg  
מתן מועלם ICOM Software  
איציק אורטסי Agile-IT  
דורון אביעד DIS1GROUP  
גילור גל Effect  
אילן זריהן MyBusiness  
ירון כהן Synergy  
מרק זאבי BmBy  
ליאור בן דרור NilooSoft  
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation