דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
הבמה: מגמות חדשות בתחום ה- CRM
יעל חסון בנצי ברנדס אוהד פרקש דגן הלוי אבי נוה זיוה חייט סיגל גרבר יוני ליפשיץ
גילי סהר קרייג לוי אסף וילנסקי מירב אלקובי זיו רייזמן יוסי יהודאין אורי לוין ליאור חרמש
דוד אלוש אורן בר-אל שלמה גודסי מתן מועלם איציק אורטסי דורון אביעד גילור גל אילן זריהן
ירון כהן מרק זאבי ליאור בן דרור
 
מגמות חדשות בתחום ה- CRM: ליאור חרמש, מייסד ובעלים של בוס פתרונות תוכנה בע"מ
 
ליאור חרמש
תחום ה- CRM שוב צובר תאוצה. ספקיות ה- CRM המציאו את עצמן מחדש באמצעות תפישות וטכנולוגיות חדשות פורצות דרך המאפשרות פתרונות מותאמים לכל ארגון וארגון. בכותרות שומעים על CRM On Demand, Social-CRM, SaaS, מחשוב ענן, התממשקות ה- CRM למערכות אחרות, ועוד. מערכת ידע טק מביאה את השינויים בתחום ניהול קשרי לקוחות, וההזדמנויות החדשות, לכל מי ששוקל לייעל את מערך קשרי הלקוחות בארגונו.

ליאור חרמש 30/03/11 | 12:00 |  Boss Software Solutions שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Boss Software Solutions

השינויים שחלים בתחום ניהול קשרי לקוחות והחשיבות לכך:

הפיתרון הנוכחי של חברתנו מספק שליטה ובקרה בניהול עסקים קטנים עד בינוניים.
בשוק זה, השינוי העיקרי לו אנו עדים בשנים האחרונות הוא ההבנה של בעלי העסקים, קטנים ככל שיהיו, לכך שלא ניתן להמשיך "לשבת על הגדר" ושהמחשב והאינטרנט "באמת יתפוס".

אם לפני כמה שנים לא היה נדיר לשמוע בתהליך מכירה את המשפט "אני מכיר בע"פ את כל הלקוחות ואת כל המוצרים", הרי שהיום אימרה זו כבר כמעט לא נשמעת במחוזותינו.

אם עד לפני כמה שנים היה ניתן לקבל את תמונת מצב העסק רק אצל רואה החשבון (אין שום ספק שזה באמת הזמן הנכון לדעת שרמת הרווחיות בשנה שחלפה ירדה משמעותית), היום רואה החשבון הופך ליועץ העתיד ומבקר ההווה.

קידמה זו כמובן משפיעה על רמת ההבנה של בעלי העסקים בדבר החשוב ביותר בעסק - הלקוחות.

אם בעבר הכלי היחיד לגירוי לקוחות בו השתמשו בעלי העסקים היה המחיר, אזי היום בעלי עסקים מבינים את מה שהלקוחות כבר מיישמים מאז הומצאו הכעס והשימחה, ששירות טוב כן עושה עסקים טובים. באמירת שירות טוב אין הדבר רק בא לתאר את רמת הנחמדות של אותו איש קשר שעונה לטלפון, את רמת הסבלנות שהוא מפגין כלפיך אלא גם את הצד היוזם. קיום שירות טוב מספק גם עזרה מזכירותית ללקוחות, לדוגמא: חנות בעלי חיים שמצלצלת ללקוח ויוזמת רכישה - "לפי הנתונים, פוצי כבר ממש בסוף השק", חוסכת ללקוח את גילוי השק הריק לאחר ארוחת ערב שישי (נכון, תמיד אפשר לתת שאריות).

המודעות של בעלי העסקים גדלה מכיוון שהתחרות הופכת לקשה מיום ליום. בכדי לפתח נאמנות לשירות ולא למחיר יש לנהל את המערכת בצורה חכמה ולפקח עליה בזמן אמת.

כלים ומוצרים לניהול קשרי לקוחות

מגוון הכלים העומדים לרשות בעלי העסקים גדל ביחד עם אותם דברים המשמשים אותנו ביום יום. אם בשנים האחרונות נכנסו שירותי המסרונים בצורה רצינית למשחק והשימוש במיילים הופך גם הוא לכלי עבודה מול לקוחות הקצה, היום ניתן לראות את כניסת התחום הלוהט החדש/ישן - הרשתות החברתיות. עסקים בונים דפי Facebook, מגיבים/מנהלים פורומים, משקיעים באתרי אינטרנט ועוד.

בחברת בוס פתרונות תוכנה מתמחים משנת 1999 בתחום מערכות ה- CRM והמיני ERP. מוצר הדגל של החברה הינו SmartStore - הפיתרון המושלם לעסקים. תוכנה ידידותית וקלה לשימוש המכילה אין ספור עזרים יחודיים וחדשניים המבטיחים עבודה רציפה ומהנה. ניהול קשרי לקוחות, מלאי, רווחיות בזמן אמת, עובדים, שעון נוכחות ועוד ועוד ועוד.

בשנים האחרונות אנו עמלים על מערכת חדשה וחדשנית המחזיקה בשם קוד .VirtualStore תכונות מערכת זו נשארות סודיות בשלב זה.

סיכום

אסכם במשפט בו נתקלתי לפני כמה שנים. האדם שאמר אותו הוא לא אחר מוורן באפט - "סיכון מגיע כשאתם לא יודעים מה אתם עושים". אין מקום במאה הנוכחית לעבודה עיוורת, גם אם זה עבד ועובד כבר 15 שנה.
הצורך של בעלי העסקים להכיר את הלקוחות, את הרגלי הקנייה, את הדברים שגורמים לעסק לגדול ולהפך הינו קריטי לקיומם. אם לפני עשור מרבית מערכות ה- CRM המשוכללות היו בחברות הענק אותן כולנו מכירים, היום גם העסק הקטן השכונתי עשוי להיות מצוייד במערכת שלא הייתה מביישת אתר שיגור למעבורת חלל. בהצלחה
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
  תפריט הבמה 
 
»  מעורבות חברתית
»  מגמות חדשות בתחום הבינה העסקית
»  מגמות חדשות בתחום ה- CRM
»  מגמות חדשות בעולם הבדיקות
»  עם הפנים קדימה
    בחירת הגולשים
  מגמות חדשות בתחום ה- CRM 
 
יעל חסון Yael Software  
בנצי ברנדס ServiceWise  
אוהד פרקש Taldor  
דגן הלוי ELAD Systems  
אבי נוה SAP Israel  
זיוה חייט Microsoft Israel  
סיגל גרבר Sensecom  
יוני ליפשיץ Almog  
גילי סהר Dicomano  
קרייג לוי BeyondIT  
אסף וילנסקי Tevel Software  
מירב אלקובי Teradata  
זיו רייזמן CEMax  
יוסי יהודאין ReutOne  
אורי לוין Tandemwise  
ליאור חרמש Boss Software Solutions  
דוד אלוש NetSuite  
אורן בר-אל bewise  
שלמה גודסי Sheleg  
מתן מועלם ICOM Software  
איציק אורטסי Agile-IT  
דורון אביעד DIS1GROUP  
גילור גל Effect  
אילן זריהן MyBusiness  
ירון כהן Synergy  
מרק זאבי BmBy  
ליאור בן דרור NilooSoft  
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation