דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
הבמה: מגמות חדשות בתחום ה- CRM
יעל חסון בנצי ברנדס אוהד פרקש דגן הלוי אבי נוה זיוה חייט סיגל גרבר יוני ליפשיץ
גילי סהר קרייג לוי אסף וילנסקי מירב אלקובי זיו רייזמן יוסי יהודאין אורי לוין ליאור חרמש
דוד אלוש אורן בר-אל שלמה גודסי מתן מועלם איציק אורטסי דורון אביעד גילור גל אילן זריהן
ירון כהן מרק זאבי ליאור בן דרור
 
מגמות חדשות בתחום ה- CRM: זיוה חייט, מנהלת קבוצת הפתרונות העסקיים במיקרוסופט ישראל
 
זיוה חייט
תחום ה- CRM שוב צובר תאוצה. ספקיות ה- CRM המציאו את עצמן מחדש באמצעות תפישות וטכנולוגיות חדשות פורצות דרך המאפשרות פתרונות מותאמים לכל ארגון וארגון. בכותרות שומעים על CRM On Demand, Social-CRM, SaaS, מחשוב ענן, התממשקות ה- CRM למערכות אחרות, ועוד. מערכת ידע טק מביאה את השינויים בתחום ניהול קשרי לקוחות, וההזדמנויות החדשות, לכל מי ששוקל לייעל את מערך קשרי הלקוחות בארגונו.

זיוה חייט 30/03/11 | 12:00 |  Microsoft Israel שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Microsoft Israel

האתגר הגדול של הארגונים: יצירת תרבות של פרודוקטיביות

הצורך במערכת לניהול לקוחות אינו חדש. הוא קיים מהיום שהאדם עמד על דעתו והבין שניהול מיטבי של אינטראקציות עם האחרים יניב לו יותר.

האתגרים ששנת 2011 מזמנים למקבלי ההחלטות ואנשי המחשוב בארגונים מחייבים פתרונות אחרים. לא מדובר רק במוצרים אלא בתפיסת עולם הנותנת ערך מוסף בכך שהיא משתלבת עם הקיים בארגון, עם מגמות חדשות ואילוצים עסקיים. אימוץ תפישת עולם חדשנית כזו תאפשר לארגון להמשיך לעמוד בחוד החנית.

כשאנו מסתכלים על ארגונים היום, אנו מזהים מספר שינויים מהותיים שבהם אנו צריכים להתחשב בבואנו לבחור פלטפורמה טכנולוגית כזו או אחרת:

העובדים היום הם שונים - הם מצפים לאותה חוויה טכנולוגית שהם חווים בחיים הפרטיים, גם בחיי העבודה. הם רוצים נגישות למידע בכל עת ובכל מכשיר, הם רוצים שהמכשירים שלהם יתנו להם חווית משתמש גבוהה ויתמכו בהם גם בעבודת צוות.
גם הלקוחות שלנו השתנו - הם רוצים שליטה מקצה לקצה על האינטראקציות שהם מנהלים איתנו, על חוויית השירות שהם מקבלים, הם מייצרים מידע, לא רק צורכים אותו והם משפיעים על דעות של אחרים ולא רק על דעתם שלהם.
זמן אמת הוא מאפיין קריטי - אנחנו בעידן הקליק, אנחנו רוצים זמני תגובה שנושקים ל- Real Time: בין אם מדובר בעובדי הארגון שלא רוצים לחכות למידע, ובין אם מדובר בלקוחות שרוצים תגובה כאן ועכשיו , כאשר זה יכול להיות בערוצים המסורתיים - טלפון, מייל, פנים אל פנים ובמקביל גם בערוצים החברתיים - האישיים והעסקיים.
• יתרה מזו, אנחנו צריכים לזכור שכיום המידע על הלקוחות, המתחרים והשוק כבר לא נמצא רק בארגון, הוא זמין לנו מעבר למסך - בפייסבוק, בטוייטר, בלינקדין.... והאחריות שלנו היא להביא אותו פנימה לארגון, לשלב אותו עם הקיים ולדעת להפיק מהתמונה הכוללת את הנכון ביותר לארגון.

גרטנר מדגישים כי פרודוקטיביות היא גורם מרכזי בהצלחה עסקית של ארגונים ובצמיחתם המתמשכת. אם נצליח ליצור תרבות של פרודוקטיביות שבה נספק לעובדים שלנו, ללא תלות בתפקידם, תמונת מבט שלמה - הם יצליחו לבצע את תפקידם בצורה יותר מושכלת ונכונה ואנחנו כארגונים נרוויח.

ואכן, תרבות של פרודוקטיביות היא האתגר העומד בפני כל מנהל ובעל עסק, קטן כגדול, ולכן האתגר שלנו הוא "לארוז" את הפתרון בצורה ידידותית, כי בסופו של יום כולנו רוצים לתפוס את הלקוחות לפני המתחרים, לתת להם חוויה חיובית ולהפוך אותם ללקוחות נאמנים.

לפיכך, אולי האתגר הקשה ביותר שלנו הוא להשתמש בפלטפורמה שתיצור את אותה תרבות של פרודוקטיביות, שתאפשר את חופש הבחירה, שתנגיש את הטכנולוגיה ותרתום אותה לטובת הביזנס.

הדור החדש של פתרונות ה- CRM כבר לא מדבר על ניהול הטרנזקציות עם הלקוחות, אלא עלינו לחפש פתרונות המתאימים עצמם לדרך בה הלקוחות רוצים לתקשר איתנו ודרך זו להוות גורם השפעה. עלינו, כמקבלי החלטות, להבטיח כי הטכנולוגיה תשרת את עובד הידע מחד ומאידך, תעניק ללקוחות את חופש הבחירה באינטראקציה עם הארגון.

אנו רואים ביטוי לחופש בחירה זה בפתרונות הענן המוצעים היום לשוק, המאפשרים נגיעות מרובות בלקוחות.

כלים ומוצרים לניהול קשרי לקוחות

כחלק מהמחויבות של מיקרוסופט להצלחת לקוחותיה, מציעה היום שירותים לעולם ניהול קשרי הלקוחות העומדים בקנה אחד עם הטרנדים והאתגרים העכשוויים.

לאחרונה הושקה הגרסה החדשה של Dynamics CRM, פתרון ה- CRM המוביל בשוק הישראלי הכוללת עושר פונקציונלי רחב מעבר לשימושים המסורתיים של מערכת ניהול קשרי לקוחות - שיווק, מכירות ושירות. השקה זו מצטרפת להשקה נוספת, מוקדם יותר השנה של CRM Online - שירות ה- CRM על Data Centers של מיקרוסופט.

בכך, הופכת מיקרוסופט להיות ספק התוכנה היחיד המציע ללקוחותיו חופש בחירה מלא באופן פריסת היישום: באתר הלקוח, ענן פרטי, ענן ציבורי או מודל היברידי.

חופש בחירה זה מצטרף לשורה ארוכה של יתרונות המאפיינים את Dynamics CRM:

• ממשק משתמש מוכר וידידותי
• יכולות BI מתקדמות ומובנות לכל בעל תפקיד בארגון
• לוחות מחוונים למנהלים
• KPI המאפשרים הסתכלות על העסק בניתוח אמיתי
• חיבור אינטואיטיבי לרשתות חברתיות
• יכולות פרסונליזציה מוכרות
• יכולות xRM לצרכים עסקיים משתנים
• חנות מקוונת לפתרונות ורטיקליים של שותפים ברחבי העולם
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
  תפריט הבמה 
 
»  מעורבות חברתית
»  מגמות חדשות בתחום הבינה העסקית
»  מגמות חדשות בתחום ה- CRM
»  מגמות חדשות בעולם הבדיקות
»  עם הפנים קדימה
    בחירת הגולשים
  מגמות חדשות בתחום ה- CRM 
 
יעל חסון Yael Software  
בנצי ברנדס ServiceWise  
אוהד פרקש Taldor  
דגן הלוי ELAD Systems  
אבי נוה SAP Israel  
זיוה חייט Microsoft Israel  
סיגל גרבר Sensecom  
יוני ליפשיץ Almog  
גילי סהר Dicomano  
קרייג לוי BeyondIT  
אסף וילנסקי Tevel Software  
מירב אלקובי Teradata  
זיו רייזמן CEMax  
יוסי יהודאין ReutOne  
אורי לוין Tandemwise  
ליאור חרמש Boss Software Solutions  
דוד אלוש NetSuite  
אורן בר-אל bewise  
שלמה גודסי Sheleg  
מתן מועלם ICOM Software  
איציק אורטסי Agile-IT  
דורון אביעד DIS1GROUP  
גילור גל Effect  
אילן זריהן MyBusiness  
ירון כהן Synergy  
מרק זאבי BmBy  
ליאור בן דרור NilooSoft  
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation