דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
הבמה: מגמות חדשות בתחום ה- CRM
יעל חסון בנצי ברנדס אוהד פרקש דגן הלוי אבי נוה זיוה חייט סיגל גרבר יוני ליפשיץ
גילי סהר קרייג לוי אסף וילנסקי מירב אלקובי זיו רייזמן יוסי יהודאין אורי לוין ליאור חרמש
דוד אלוש אורן בר-אל שלמה גודסי מתן מועלם איציק אורטסי דורון אביעד גילור גל אילן זריהן
ירון כהן מרק זאבי ליאור בן דרור
 
מגמות חדשות בתחום ה- CRM: יוני ליפשיץ, מנכ"ל חברת אלמוג דינמיקס
 
יוני ליפשיץ
תחום ה- CRM שוב צובר תאוצה. ספקיות ה- CRM המציאו את עצמן מחדש באמצעות תפישות וטכנולוגיות חדשות פורצות דרך המאפשרות פתרונות מותאמים לכל ארגון וארגון. בכותרות שומעים על CRM On Demand, Social-CRM, SaaS, מחשוב ענן, התממשקות ה- CRM למערכות אחרות, ועוד. מערכת ידע טק מביאה את השינויים בתחום ניהול קשרי לקוחות, וההזדמנויות החדשות, לכל מי ששוקל לייעל את מערך קשרי הלקוחות בארגונו.

יוני ליפשיץ 30/03/11 | 12:00 |  Almog שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Almog

שינויים שחלים בתחום ניהול קשרי לקוחות

עד לפני מספר שנים מערכות CRM היו נחלתם של עסקים גדולים בלבד. עסקים קטנים ובינוניים האמינו שמערכות אלה אינן נדרשות עבורם. תפיסה זו לא הייתה משוללת יסוד, שכן בעבר מערכות CRM הצריכו שרתים יקרים, תחזוקה רבה ורישיונות יקרים.

השינויים וההתפתחויות הטכנולוגיות בשנים האחרונות וביניהם כניסתם של מודלים חדשים של SaaS (תוכנה כשירות) ומחשוב ענן מפחיתים מאוד את עלויות יישום מערכות CRM. כיום עסקים קטנים ובינוניים יכולים לשאת בעלויות המערכות בקלות רבה וכתוצאה מכך זוכים לגלות את היתרונות העסקיים הגדולים הטמונים ביישום המערכות.

חשיבות ניהול הלקוחות עבור ארגונים

לתחום ניהול לקוחות חשיבות רבה בקרב ארגונים. בסיוע מערכות CRM ניתן לבצע אוטומטיזציה של תהליכים ארגוניים רבים, ובכך לייעל מאוד את העבודה בארגון ולחסוך במשאבים רבים. חסכון שעות עבודה שמתבזבזות על פעילויות שיכולות להתבצע בצורה אוטומטית ישפר את הרווחיות הכללית באופן משמעותי.

מערכות ניהול לקוחות מספקות לארגון תמונה של 360 מעלות אודות הלקוח. בסיוע תמונה זו ניתן למקד מאמצי שיווק, מכירה ושרות על מנת שיתאימו נקודתית למה שהלקוח צריך.

בסיוע מערכות CRM הופך למעשה הארגון ממקבל פניות ליוזם, ובכך מעלה משמעותית את שביעות הרצון של הלקוח.

CRM, לאן? תפישות ומודלים חדשים בניהול קשרי לקוחות

כאמור, בשנים האחרונות ישנה עלייה מתמדת בשיעור העסקים שפונים ליישום מערכות CRM וזאת בגלל גורמים שונים, ביניהם מגמת ה- SaaS ומחשוב ענן.
כיום, מרבית מערכות ה- CRM הינן מערכות WEBיות המאפשרות עבודה בכל מקום online על מאגרי המידע של הארגון. העבודה בשיטה זו מאוד נוחה ופשוטה ומאפשרת גמישות מירבית לצרכי הארגון.

כלים ומוצרים לניהול קשרי לקוחות

עם ההתפתחויות הטכנולוגיות של השנים האחרונות ניתן לשלב את יכולות ה- CRM עם מערכות תקשורת מתקדמות.

לאלמוג דינמיקס ניסיון עשיר ביישום מערכת Dynamics CRM מבית מיקרוסופט עם אינטגרציה למערכות תקשורת שונות.

מרכזיית IP: כיום ניתן לחבר מערכות CRM Dynamics למרכזיית IP כך שבעת יצירת קשר עם החברה מוצג לעובדים בארגון מסך המכיל את כל המידע הנחוץ לגבי הלקוח ובאמצעות כך ניתן לספק שרות מהיר, איכותי ויעיל, ללא בזבוז זמן.
השימוש במרכזיות IP מסייע במעקב שיחות, מקל על העובד באיתור לקוחות ומסייע לארגון בפעילות המכירות.
מחשבוני כף יד: כלי נוסף אותו ניתן לחבר עם מערכת CRM Dynamics הוא מחשבוני כף יד. בעזרת הקישור בין המערכות ניתן לנהל פעילות מול ספקים ולקוחות online. בכך ניתן לחסוך במשאבים, לפעול בגמישות וביעילות מול הגורמים הרלוונטיים.

כלי BI: עד לפני מספר שנים כלי BI לא היו מובנים במערכות CRM, אולם עם ההתפתחויות הטכנולוגיות של השנים האחרונות, כלי BI במערכת CRM Dynamics זמינים במערכות ומאפשרים לקבל החלטות על פי נתונים ולא על פי תחושות.

סיכום

השינויים וההתפתחויות בשנים האחרונות מאפשרים גם לארגונים קטנים ובינוניים להנות מיתרונות מערכות CRM. ארגונים נהנים מחד מעלויות נמוכות, ללא צורך בהשקעה בתשתיות יקרות ומאידך במערכות מתוחכמות, עתירות פונקציות ונוחות לשימוש.
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
  תפריט הבמה 
 
»  מעורבות חברתית
»  מגמות חדשות בתחום הבינה העסקית
»  מגמות חדשות בתחום ה- CRM
»  מגמות חדשות בעולם הבדיקות
»  עם הפנים קדימה
    בחירת הגולשים
  מגמות חדשות בתחום ה- CRM 
 
יעל חסון Yael Software  
בנצי ברנדס ServiceWise  
אוהד פרקש Taldor  
דגן הלוי ELAD Systems  
אבי נוה SAP Israel  
זיוה חייט Microsoft Israel  
סיגל גרבר Sensecom  
יוני ליפשיץ Almog  
גילי סהר Dicomano  
קרייג לוי BeyondIT  
אסף וילנסקי Tevel Software  
מירב אלקובי Teradata  
זיו רייזמן CEMax  
יוסי יהודאין ReutOne  
אורי לוין Tandemwise  
ליאור חרמש Boss Software Solutions  
דוד אלוש NetSuite  
אורן בר-אל bewise  
שלמה גודסי Sheleg  
מתן מועלם ICOM Software  
איציק אורטסי Agile-IT  
דורון אביעד DIS1GROUP  
גילור גל Effect  
אילן זריהן MyBusiness  
ירון כהן Synergy  
מרק זאבי BmBy  
ליאור בן דרור NilooSoft  
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation