דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
הבמה: מגמות חדשות בתחום ה- CRM
יעל חסון בנצי ברנדס אוהד פרקש דגן הלוי אבי נוה זיוה חייט סיגל גרבר יוני ליפשיץ
גילי סהר קרייג לוי אסף וילנסקי מירב אלקובי זיו רייזמן יוסי יהודאין אורי לוין ליאור חרמש
דוד אלוש אורן בר-אל שלמה גודסי מתן מועלם איציק אורטסי דורון אביעד גילור גל אילן זריהן
ירון כהן מרק זאבי ליאור בן דרור
 
מגמות חדשות בתחום ה- CRM: ירון כהן, דירקטור ב- Synergy
 
ירון כהן
תחום ה- CRM שוב צובר תאוצה. ספקיות ה- CRM המציאו את עצמן מחדש באמצעות תפישות וטכנולוגיות חדשות פורצות דרך המאפשרות פתרונות מותאמים לכל ארגון וארגון. בכותרות שומעים על CRM On Demand, Social-CRM, SaaS, מחשוב ענן, התממשקות ה- CRM למערכות אחרות, ועוד. מערכת ידע טק מביאה את השינויים בתחום ניהול קשרי לקוחות, וההזדמנויות החדשות, לכל מי ששוקל לייעל את מערך קשרי הלקוחות בארגונו.

ירון כהן 30/03/11 | 12:00 |  Synergy שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Synergy

שינויים שחלים בתחום ניהול קשרי לקוחות

שינוי מהותי עובר ממש בימים אלה על הקשר בין ארגונים ללקוחות, שינוי אשר משנה את סדרי העולם ביחסי ארגון - לקוח.

אם בעבר היה תפקידו של כל גורם במשוואת ניהול הלקוחות ברור ומוגדר: הארגון הוא הגורם האקטיבי - שולט ברשומת הלקוחות, בכלים, בתכנים ובערוצים ומולו הלקוח הפאסיבי אשר ניזון ממה שלארגון יש להעניק לו, הרי שהשנים האחרונות חשפו אותנו לעולם חדש של רשתות חברתיות אשר משנות את כללי המשחק ומעבירות את הכוח מהארגון ללקוח.

המעבר למדיה החברתית הוביל גם לשינוי בהתנהגות ובהרגלי הקנייה - לקוחות למדו לנצל את כוחה של המהפכה החברתית לטובתם (טרנד הקניות הקבוצתיות הוא רק דוגמא לאחת הסנוניות הראשות בתחום), ואולי משמעותית יותר היא העובדה שהלקוחות שלנו כבר לא בשליטתנו הבלעדית אלה מתנהלים מולנו בכל רחבי הרשת.

אם כך האתגר שנוצר הוא כפול:

א. מצד אחד מבינים ארגונים רבים כי אליהם לצמצם פערים להפוך לפרטנר רהוט ורלבנטי מול הצרכנים ב"מגרש הביתי" שלהם, לכבד את הכללים החדשים ולהתנהג בהתאם.
ב. אך בה בעת על הארגונים להיערך להפקת מידע עסקי ותובנות על התנהגות והעדפות הצרכנים מחוץ לארגון, וזאת למרות שזירת המפגש עם הלקוח כבר אינה בשליטתנו המלאה.

מה חשיבות ניהול קשרי לקוחות עבור ארגונים ?

אם בעולם הישן, שבו החוקים הכללים ובעיקר הלקוחות, היו בשליטתנו היה ברור לכל שלנהל לקוחות זה חשוב ולנהל לקוחות באופן אפקטיבי יכול להיות ההבדל בין הצלחה להצלחה אדירה, הרי שהעולם החדש מחדד ומחזק את הצורך לנהל את הקשר עם הלקוח.

אם בעבר כאשר לא ניהלנו את הקשר עם לקוחותינו - התוצאה היתה קשר לא מנוהל, הרי שהיום אם אנחנו לא ננהל את הקשר עם הלקוח ונשלוט בתכנים ובמסרים, יעשה זאת מישהו אחר - חברים, בלוגרים ומתחרים.

ניהול לקוחות הדור הבא - כלי חדשני לניהול לקוחות בעולם המדיה החברתית (SCRM)

כמי שמחויבת להיות בחזית העסקית והטכנולוגית בניהול קשרי לקוחות, Synergy מציעה פלטפורמה ייחודית ומתקדמת לניהול הקשר עם הלקוחות במדיה החברתית - המתבסס על שילוב בין מידע קיים על הלקוח בארגון ובין מידע שנאסף מהמדיה החברתית.

הפלטפורמה מאפשרת לבנות מאגר מידע משותף (Unified data base), היודע לאסוף לחבר ולנתח מידע ממספר מקורות ולעשות בהם שימוש עסקי שיווקי ושירותי.

אך מעבר לאיסוף המידע, עיבודו והשימוש בו הפלטפורמה מנגישה את הלקוח לארגון באמצעות ממשק לניהול תוכן גולשים, עמוד אישי, תגובות ועוד.
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
  תפריט הבמה 
 
»  מעורבות חברתית
»  מגמות חדשות בתחום הבינה העסקית
»  מגמות חדשות בתחום ה- CRM
»  מגמות חדשות בעולם הבדיקות
»  עם הפנים קדימה
    בחירת הגולשים
  מגמות חדשות בתחום ה- CRM 
 
יעל חסון Yael Software  
בנצי ברנדס ServiceWise  
אוהד פרקש Taldor  
דגן הלוי ELAD Systems  
אבי נוה SAP Israel  
זיוה חייט Microsoft Israel  
סיגל גרבר Sensecom  
יוני ליפשיץ Almog  
גילי סהר Dicomano  
קרייג לוי BeyondIT  
אסף וילנסקי Tevel Software  
מירב אלקובי Teradata  
זיו רייזמן CEMax  
יוסי יהודאין ReutOne  
אורי לוין Tandemwise  
ליאור חרמש Boss Software Solutions  
דוד אלוש NetSuite  
אורן בר-אל bewise  
שלמה גודסי Sheleg  
מתן מועלם ICOM Software  
איציק אורטסי Agile-IT  
דורון אביעד DIS1GROUP  
גילור גל Effect  
אילן זריהן MyBusiness  
ירון כהן Synergy  
מרק זאבי BmBy  
ליאור בן דרור NilooSoft  
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation