דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
הבמה: מגמות חדשות בתחום ה- CRM
יעל חסון בנצי ברנדס אוהד פרקש דגן הלוי אבי נוה זיוה חייט סיגל גרבר יוני ליפשיץ
גילי סהר קרייג לוי אסף וילנסקי יוסי יהודאין אורי לוין ליאור חרמש דוד אלוש אורן בר-אל
שלמה גודסי מתן מועלם איציק אורטסי דורון אביעד גילור גל אילן זריהן ירון כהן מרק זאבי
ליאור בן דרור מירב אלקובי זיו רייזמן
 
מגמות חדשות בתחום ה- CRM: אוהד פרקש, מנהל המכירות בחטיבת אורקל בטלדור
 
אוהד פרקש
תחום ה- CRM שוב צובר תאוצה. ספקיות ה- CRM המציאו את עצמן מחדש באמצעות תפישות וטכנולוגיות חדשות פורצות דרך המאפשרות פתרונות מותאמים לכל ארגון וארגון. בכותרות שומעים על CRM On Demand, Social-CRM, SaaS, מחשוב ענן, התממשקות ה- CRM למערכות אחרות, ועוד. מערכת ידע טק מביאה את השינויים בתחום ניהול קשרי לקוחות, וההזדמנויות החדשות, לכל מי ששוקל לייעל את מערך קשרי הלקוחות בארגונו.

אוהד פרקש 30/03/11 | 12:00 |  Taldor שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Taldor

שינויים שחלים בתחום קשרי הלקוחות

עולם ה- CRM עובר בשנים האחרונות שינויים רבים, כאשר מערכות ה- CRM נדרשות ליישר קו עם הטרנדים הטכנולוגיים העכשויים - מחשוב ענן SaaS, פלטפורמות סלולריות ורשתות חברתיות.

המינוח הנפוץ כיום עבור הדור הבא של מערכות ה- CRM הנו CRM 2.0, כאשר המגמה היא להגיע לאופטימיזציה של הפעילויות בתוך ומחוץ לארגון בשילוב עם הלקוחות, הערוצים והספקים. ההתפתחויות בתחום מחשוב הענן, הגלישה הסלולרית והרשתות החברתיות מובילות למעבר ל- CRM On Demand, (משמע CRM על פי דרישה), אשר מאפשר לארגון לצרוך את התוכנה כשירות, ולספק למשתמשי הקצה את ה- CRM מכל מקום - במשרד, במחשב הנייד, בטלפון הנייד ובשילוב רשתות חברתיות.

מגמה מרכזית נוספת הינה השקעה ניכרת ב- CRM אנליטי המקושר למערכת ה- CRM התפעולי, לצורך יצירת תהליכי מכירה ושירות אינטגרטיביים ומתקדמים מול הלקוחות.

חשיבות ניהול קשרי הלקוחות עבור ארגונים

ארגונים מודרניים עם תודעת שירות מפותחת רואים את הלקוח במרכז, ושואפים לשמר אותו לטווח ארוך. מרבית הארגונים הגיעו כיום למסקנה שהשאלה אינה האם להטמיע CRM או לא, אלא כיצד לבצע זאת בצורה אפקטיבית.
מערכת CRM מתקדמת ואפקטיבית היא כזו אשר מצד אחד, מספקת לארגון "אמת אחת" על הלקוח ומבט אחיד עליו, ומצד שני, תציע ללקוח חווית שירות אחידה לאורך מגוון ערוצי ההתקשרות שלו עם הארגון.

זאת ועוד, ארגונים שואפים לנהל תהליכים עסקיים מונחי לקוח על מנת לשפר את שביעות רצונו. הכלי המרכזי לניהול תהליכים עסקיים מסוג זה הינו מערכת ה- CRM. על מנת לספק ללקוח את השירות המתקדם ביותר, על מערכת ניהול קשרי הלקוחות לספק לארגון מידע מלא על הלקוח בזמן אמת; לאפשר ניהול תהליכים עסקיים המותאמים ללקוח הספציפי ולסייע בניהול תהליכים חוצי ארגון לטובת הלקוח.

תפישות ומודלים חדשים בניהול קשרי לקוחות

התפישה כיום של מערכות ה- CRM הנה "איתי בכל מקום", במסגרתה משתמש הקצה יכול להתחבר למערכת ה- CRM בזמן אמת מכל מקום. ההבנה היא ש- CRM הוא אינו פרויקט, אלא אסטרטגיה ארגונית שכדי לממשה יש צורך בנגישות מלאה למערכות התומכות בה. המגמה הינה לספק מערכת CRM אשר תיתן מענה אינטגרטיבי לכל הערוצים השונים - טלפוניה, אינטרנט, Chat, רשתות חברתיות, בלוגים ועוד. זאת, תוך יצירת חוויית לקוח אחידה על פני כל הערוצים ואינטגרציה מבוססת SOA למערכות הפנים ארגוניות.

תפישה חשובה נוספת הנה מתן תמיכה ל- Social CRM. ארגונים מבינים כיום שהלקוחות מתקשרים עימם וזה עם זה לא רק באמצעי תקשורת פורמליים, אלא גם באמצעות רשתות חברתיות ובלוגים. מודל ה- CRM החדש משלב בין המידע על הלקוחות ברשתות החברתיות למידע על הלקוח במערכת ה- CRM, ומאפשר ליצור קשר עם הלקוח דרך מדיות אלו.

תפישת ה- CRM של המערכות המובילות אותן מציעה חברת טלדור מציעה פתרונות לניהול קשרי לקוחות עם תהליכים עסקיים מובנים וייעודיים (Best Practices). אלו מסייעים בהטמעה מהירה, יחד עם הגמישות להתאמת תהליכים לצרכי הארגון הספציפי. כל זאת, תוך מתן מענה מלא לתפישות ולמודלים החדשים בתחום ניהול קשרי הלקוחות.

כלים ומוצרים לניהול קשרי לקוחות

חברת טלדור מספקת כלים ומוצרים מתקדמים לניהול קשרי לקוחות.
מכיוון ש- One Size Does Not Fit All, מציעה טלדור ללקוחותיה מספר אפשרויות ליישום מערכת לניהול קשרי לקוחות המבוססות על מערכות קשרי הלקוחות המובילות בעולם CRM Siebel של חברת Oracle.

טלדור מציעה חלופה להתקנת Oracle Siebel CRM, אצל הלקוח (On Premise). מערכת זו הינה מערכת ניהול קשרי לקוחות המתקדמת ביותר הכוללת תהליכי Best Practice לוורטיקלים שונים ומציעה גמישות רבה ביותר בהתקנה. המערכת מספקת את המענה המלא ביותר בתחום שירות הלקוחות.

עבור לקוחות המעוניינים בהתקנה מהירה של תוכנת CRM, מציעה טלדור את מערכת Oracle CRM On Demand שהינה מערכת ה- CRM המובילה בתחומה במחשוב ענן. מערכת זו מספקת מענה מלא לצרכי המכירות, השיווק והשירות תוך מתן פתרון בינה עסקית (BI) מלא ושילוב ב- Social CRM.

סיכום

תחום ניהול קשרי הלקוחות הנו תחום דינמי ביותר, המציג חדשות לבקרים חידושים טכנולוגיים. טלדור, כחברה המובילה בתחום מתן פתרונות לניהול קשרי לקוחות, מציעה ללקוחותיה את הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בנמצא, עם דגש על יעילות מקסימלית והתאמה לצרכיהם הייחודים.
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
  תפריט הבמה 
 
»  מעורבות חברתית
»  מגמות חדשות בתחום הבינה העסקית
»  מגמות חדשות בתחום ה- CRM
»  מגמות חדשות בעולם הבדיקות
»  עם הפנים קדימה
    בחירת הגולשים
  מגמות חדשות בתחום ה- CRM 
 
יעל חסון Yael Software  
בנצי ברנדס ServiceWise  
אוהד פרקש Taldor  
דגן הלוי ELAD Systems  
אבי נוה SAP Israel  
זיוה חייט Microsoft Israel  
סיגל גרבר Sensecom  
יוני ליפשיץ Almog  
גילי סהר Dicomano  
קרייג לוי BeyondIT  
אסף וילנסקי Tevel Software  
יוסי יהודאין ReutOne  
אורי לוין Tandemwise  
ליאור חרמש Boss Software Solutions  
דוד אלוש NetSuite  
אורן בר-אל bewise  
שלמה גודסי Sheleg  
מתן מועלם ICOM Software  
איציק אורטסי Agile-IT  
דורון אביעד DIS1GROUP  
גילור גל Effect  
אילן זריהן MyBusiness  
ירון כהן Synergy  
מרק זאבי BmBy  
ליאור בן דרור NilooSoft  
מירב אלקובי Teradata  
זיו רייזמן CEMax  
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation