דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
הבמה: מגמות חדשות בתחום ה- CRM
יעל חסון בנצי ברנדס אוהד פרקש דגן הלוי אבי נוה זיוה חייט סיגל גרבר יוני ליפשיץ
גילי סהר קרייג לוי אסף וילנסקי מירב אלקובי זיו רייזמן יוסי יהודאין אורי לוין ליאור חרמש
דוד אלוש אורן בר-אל שלמה גודסי מתן מועלם איציק אורטסי דורון אביעד גילור גל אילן זריהן
ירון כהן מרק זאבי ליאור בן דרור
 
מגמות חדשות בתחום ה- CRM: איציק אורטסי, CTO בחברת Agile Business Solutions
 
איציק אורטסי
תחום ה- CRM שוב צובר תאוצה. ספקיות ה- CRM המציאו את עצמן מחדש באמצעות תפישות וטכנולוגיות חדשות פורצות דרך המאפשרות פתרונות מותאמים לכל ארגון וארגון. בכותרות שומעים על CRM On Demand, Social-CRM, SaaS, מחשוב ענן, התממשקות ה- CRM למערכות אחרות, ועוד. מערכת ידע טק מביאה את השינויים בתחום ניהול קשרי לקוחות, וההזדמנויות החדשות, לכל מי ששוקל לייעל את מערך קשרי הלקוחות בארגונו.

איציק אורטסי 30/03/11 | 12:00 |  Agile-IT שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Agile-IT

שינויים שחלים בתחום ניהול קשרי לקוחות

לאחרונה, אנו עדים למציאות בה הדרישות ממערכות ניהול הלקוחות נעשות מורכבות הרבה יותר. בעוד שבעבר מערכות ניהול קשרי לקוחות התרכזו בתהליכי CRM טהורים כמו שירות, מכירה ושיווק כאשר הקשר מול הלקוח התנהל באמצעות מיילים, ניהול פגישות ואולי כמה דו"חות מסביב, היום נדרשות מהמערכת יכולות נוספות ומורכבות הרבה יותר. מערכות ה- CRM נדרשות לתת תמיכה ביכולות אוטומציה לניהול מכירות, ניתוח מידע חכם באמצעות BI ואינטגרציה עם מערכות בארגון או מחוצה לו.

CRM הופך להיות פלטפורמת מידע רבת זרועות שמאפשרות להגיע אל הלקוח לא רק בדרך המסורתית בה לקוח פונה אל שירות הלקוחות בטלפון אלא בצורות מגוונות החל מפניה רב ערוצית (E-MAIL,SMS ,CHAT , פורטל, פורום...) ועד לשימוש ברשתות החברתיות ככלי להגדלת מאגר הלקוחות והפצת תוכן.

מגמת ה- SaaS לא פוסחת על עולם ה- CRM: יותר ויותר ספקי CRM מאפשרים גישה למערכת ה- CRM כמערכת נותנת שירות למשתמשים או למערכות אחרות בארגון. ה- SaaS הוא רק אלמנט אחד מתוך חזון מחשוב הענן שצובר תאוצה, כבר היום מערכות ה- CRM מציעות פתרון בענן המאפשר לארגון לחסוך בעלויות חומרה ותחזוקה.

שינוי נוסף בעולם התוכנה שמשפיע גם הוא על תחום ניהול קשרי לקוחות הוא מעבר לשרתים וריטואלים שמאפשרים לארגון להקים מס' סביבות בצורה קלה ויעילה.

מה חשיבות ניהול קשרי לקוחות עבור ארגונים ?

מערכת ניהול קשרי לקוחות מאפשרת לארגון להגביר את אפקטיביות המכירה והשירות הניתנים ללקוחותיו. מערכת CRM מאפשרת לארגון לרכז מידע על הלקוח בכל הרמות הקיימות בארגון וכך ליצור תמונת לקוח מלאה המביאה לשדרוג הקשר מולו ולמימוש תהליכי מכירה ושירות בצורה טובה יותר. מערכת ה- CRM הינה מערכת חוצה ארגון המהווה את המערכת המרכזית ממנה מתחילים ומסתיימים תהליכים מבוססי לקוח כולל אינטגרציה מלאה מול שאר מערכות הארגון.

תפישות ומודלים חדשים בניהול קשרי לקוחות

מערכת ה- CRM הופכת להיות מערכת מבוססת שירותי ענן שמאפשר ללקוח לצרוך שירותים מכל מקום בין אם זה דרך פורטל לקוחות, פניה ישירה או דרך רשת חברתית. יותר ויותר תהליכים ארגוניים ועסקיים עוברים דרך מערכת ה- CRM וכך מעניקים לה את החשיבות המתבקשת במערכות המידע בארגון. מערכות ה- CRM הופכות להיות יותר בשלות לניהול תהליכי CRM קלאסיים וישנה התמקדות בפיתוח ממשקים ואינטגרציות מול מערכות חיצוניות.

בנוסף, במערכת ה- CRM של מיקרוסופט קיימת שאיפה להשתמש בפלטפורמת המוצר כמערכת XRM שתהווה מענה לכל דרישה עסקית שלא בהכרח בתחום הקלאסי של קשרי לקוחות (מערכת הזמנות, משימות, ספקים....)

כלים ומוצרים לניהול קשרי לקוחות

קיימים כיום מספר מוצרים מובילים בשוק ה- CRM כגון Microsoft CRM, salseForce.com ו- ORACLE שמכילים את היכולות הנדרשות ממערכת CRM קלאסית. עם צאתה של גרסת ה- Microsoft Dynamic CRM Online 2011, מיקרוסופט נותנת את עיקר הטון וזאת באמצעות מודל מכירה שמיטיב עם צרכני המערכת וכן מימוש דרישות עסקיות נוספות באמצעות מעגל שותפים רחב.

סיכום

לסיכום, אין ספק שניהול קשרי לקוחות הוא אסטרטגיה חשובה לארגון שרוצה להגיע לקהל יעד רחב, לשפר את רמת השירות ולשדרג את יכולות המכירה של אנשי המכירות שלו. בעולם בו הלקוח חשוף לתכנים רבים באמצעות האינטרנט, כלי התקשורת והרשתות החברתיות, ישנה חשיבות קריטית ליכולת זיהוי צרכיו ולאפשרות ליזום עמו קשר.

כשותפי Gold של מיקרוסופט, וכבעלי ותק וניסיון רב בהטמעת מערכות Dynamic CRM, אנו בחברת Agile Business Solutions, נשמח לעזור לכם להתאים את מערכת ה- CRM לצרכי הארגון שלכם, ולייצר עבורכם מערכת שתוכל לתמוך בכל דרישותכם.
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
  תפריט הבמה 
 
»  מעורבות חברתית
»  מגמות חדשות בתחום הבינה העסקית
»  מגמות חדשות בתחום ה- CRM
»  מגמות חדשות בעולם הבדיקות
»  עם הפנים קדימה
    בחירת הגולשים
  מגמות חדשות בתחום ה- CRM 
 
יעל חסון Yael Software  
בנצי ברנדס ServiceWise  
אוהד פרקש Taldor  
דגן הלוי ELAD Systems  
אבי נוה SAP Israel  
זיוה חייט Microsoft Israel  
סיגל גרבר Sensecom  
יוני ליפשיץ Almog  
גילי סהר Dicomano  
קרייג לוי BeyondIT  
אסף וילנסקי Tevel Software  
מירב אלקובי Teradata  
זיו רייזמן CEMax  
יוסי יהודאין ReutOne  
אורי לוין Tandemwise  
ליאור חרמש Boss Software Solutions  
דוד אלוש NetSuite  
אורן בר-אל bewise  
שלמה גודסי Sheleg  
מתן מועלם ICOM Software  
איציק אורטסי Agile-IT  
דורון אביעד DIS1GROUP  
גילור גל Effect  
אילן זריהן MyBusiness  
ירון כהן Synergy  
מרק זאבי BmBy  
ליאור בן דרור NilooSoft  
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation