דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
הבמה: מגמות חדשות בתחום ה- CRM
יעל חסון בנצי ברנדס אוהד פרקש דגן הלוי אבי נוה זיוה חייט סיגל גרבר יוני ליפשיץ
גילי סהר קרייג לוי אסף וילנסקי מירב אלקובי זיו רייזמן יוסי יהודאין אורי לוין ליאור חרמש
דוד אלוש אורן בר-אל שלמה גודסי מתן מועלם איציק אורטסי דורון אביעד גילור גל אילן זריהן
ירון כהן מרק זאבי ליאור בן דרור
 
מגמות חדשות בתחום ה- CRM: שלמה גודסי, מנכ"ל ומייסד שלג תוכנה ומחשבים
 
שלמה גודסי
תחום ה- CRM שוב צובר תאוצה. ספקיות ה- CRM המציאו את עצמן מחדש באמצעות תפישות וטכנולוגיות חדשות פורצות דרך המאפשרות פתרונות מותאמים לכל ארגון וארגון. בכותרות שומעים על CRM On Demand, Social-CRM, SaaS, מחשוב ענן, התממשקות ה- CRM למערכות אחרות, ועוד. מערכת ידע טק מביאה את השינויים בתחום ניהול קשרי לקוחות, וההזדמנויות החדשות, לכל מי ששוקל לייעל את מערך קשרי הלקוחות בארגונו.

שלמה גודסי 30/03/11 | 12:00 |  Sheleg שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Sheleg

שינויים שחלים בתחום ניהול קשרי לקוחות

• מתגברת ההבנה של אירגונים לגבי הנחיצות של שמירה על קשר עם הלקוח באופן רציף
• תחום ה- BI תופס תאוצה ואירגונים רוצים לנתח את הפעילות מול הלקוחות בלחיצת כפתור
• באירגונים רבים מעדיפים לנהל את רוב הפעילות מול הלקוח דרך ה- CRM על חשבון ה- ERP
• גוברת הדרישה ממערכות CRM לתקשר עם תוכנות ארגוניות שונות ועם העולם החיצון על מנת להביא את כל הנתונים הרלוונטיים על הלקוח לתוך האירגון

מה חשיבות ניהול קשרי לקוחות עבור ארגונים ?

• אירגון שלא מבצע ניהול קשרי לקוחות מפסיד אפשרויות רבות להרחבת הפעילות מול הלקוחות הקיימים שלו.
• ניהול קשרי לקוחות מאפשר לאירגון לזהות בעיות תיפעוליות בקשר עם הלקוח, זאת על ידי ניתוח תלונות לקוחות על השירות שנרשמות במערכות ניהול קשרי לקוחות
• ניהול קשרי לקוחות מאפשר לאירגון לפתח מוצרים טובים יותר על ידי ניתוח העדפות הלקוחות וניתוח התלונות לגבי מוצר מסויים.
• ניהול קשרי לקוחות מוריד את אחוזי נטישת הלקוחות מאחר וכל תלונה של לקוח מתועדת במערכת ונתן לבצע מעקבים אוטמטיים ואסקלציה במקרה הצורה של הטיפול בתלונה.

CRM, לאן? תפישות ומודלים חדשים בניהול קשרי לקוחות

ה- CRM הוא כמו תמנון הוא נקודת המרכז במבט על הלקוח. לצורך כך, כיום מערכות CRM נדרשות לתקשר עם מערכות אירגוניות קיימות ועם אתרי אינטרנט של האירגון וגם של ספקים אחרים כל זאת על מנת לספק לאירגון את תמונת המצב המלאה של הלקוח במקום אחד.

כלים ומוצרים לניהול קשרי לקוחות

"ביזנס אורגנייזר“ ניהול קשרי לקוחות מותקנת במאות בתי עסק, אירגונים ומוסדות בכל רחבי הארץ ומסייעת להם בניהול קשרי הלקוחות שלהם.בשנות פעילותה התמודדה החברה עם פרויקטים מורכבים ובניהם פיתוח מערכות מתוחכמות הכוללות בניית ממשקים עם מערכות קיימות באירגון, פיתוח מודלים ופיתרונות בהתאמה לצורכי הלקוחות, סינכרונים עם אתרי אינטרנט ועוד.

יתרונה הגדול של התוכנה היא היציבות והגמישות שהיא מקנה הן ברמת המשתמש והן וברמת מנהל המערכת. התוכנה והמודולים המשלימים מפותחים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר וכך מובילים אותך להצלחה.

סיכום

מערכות ניהול קשרי לקוחות מטפלות בניהול יחסי הארגון עם לקוחותיו. הדרישה ממערכות אלו היא לאסוף ולנתח את כל הנתונים הנוגעים לקשר בין האירגון ולקוחותיו ועל ידי כך לאפשר לאירגון לנווט את עצמו בהתאם להדפות לקוחותיו ובשורה התוחתונה לגרום לאירגון לצמוח.
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
  תפריט הבמה 
 
»  מעורבות חברתית
»  מגמות חדשות בתחום הבינה העסקית
»  מגמות חדשות בתחום ה- CRM
»  מגמות חדשות בעולם הבדיקות
»  עם הפנים קדימה
    בחירת הגולשים
  מגמות חדשות בתחום ה- CRM 
 
יעל חסון Yael Software  
בנצי ברנדס ServiceWise  
אוהד פרקש Taldor  
דגן הלוי ELAD Systems  
אבי נוה SAP Israel  
זיוה חייט Microsoft Israel  
סיגל גרבר Sensecom  
יוני ליפשיץ Almog  
גילי סהר Dicomano  
קרייג לוי BeyondIT  
אסף וילנסקי Tevel Software  
מירב אלקובי Teradata  
זיו רייזמן CEMax  
יוסי יהודאין ReutOne  
אורי לוין Tandemwise  
ליאור חרמש Boss Software Solutions  
דוד אלוש NetSuite  
אורן בר-אל bewise  
שלמה גודסי Sheleg  
מתן מועלם ICOM Software  
איציק אורטסי Agile-IT  
דורון אביעד DIS1GROUP  
גילור גל Effect  
אילן זריהן MyBusiness  
ירון כהן Synergy  
מרק זאבי BmBy  
ליאור בן דרור NilooSoft  
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation