דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
הבמה: מגמות חדשות בתחום ה- CRM
יעל חסון בנצי ברנדס אוהד פרקש דגן הלוי אבי נוה זיוה חייט סיגל גרבר יוני ליפשיץ
גילי סהר קרייג לוי אסף וילנסקי מירב אלקובי זיו רייזמן יוסי יהודאין אורי לוין ליאור חרמש
דוד אלוש אורן בר-אל שלמה גודסי מתן מועלם איציק אורטסי דורון אביעד גילור גל אילן זריהן
ירון כהן מרק זאבי ליאור בן דרור
 
מגמות חדשות בתחום ה- CRM: דגן הלוי, מנהל חטיבת התוכנה באלעד מערכות
 
דגן הלוי
תחום ה- CRM שוב צובר תאוצה. ספקיות ה- CRM המציאו את עצמן מחדש באמצעות תפישות וטכנולוגיות חדשות פורצות דרך המאפשרות פתרונות מותאמים לכל ארגון וארגון. בכותרות שומעים על CRM On Demand, Social-CRM, SaaS, מחשוב ענן, התממשקות ה- CRM למערכות אחרות, ועוד. מערכת ידע טק מביאה את השינויים בתחום ניהול קשרי לקוחות, וההזדמנויות החדשות, לכל מי ששוקל לייעל את מערך קשרי הלקוחות בארגונו.

דגן הלוי 30/03/11 | 12:00 |  ELAD Systems שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את ELAD Systems

שינויים שחלים בתחום ניהול קשרי לקוחות

"תחום ניהול קשרי הלקוחות התפתח מאוד בשנים האחרונות. את מערכות ה- CRM ניתן כיום לחבר לתוכנות ארגוניות שונות דוגמת ה- Exchange, SharePoint, וכן ניתן לממשק את המערכות לרשתות החברתיות (Social CRM) ולכל אמצעי התקשורת הקיימים- אינטרנט, SMS, Email, סלולר ועוד. אלעד מערכות הינה שותפת זהב של מיקרוסופט, וככזו, יש לנו היכרות מעמיקה של המוצר ו"מאחורי הקלעים" שלו לאורך דורותיו וגם בגרסתו החדשה Dynamics CRM 2011. יש לנו גישה בלתי אמצעית לצוות פיתוח המוצר של מיקרוסופט העולמית ואנו יכולים להציע ללקוחותינו שירות טוב יותר וחיסכון בזמן ועלויות פיתוח מיותרות. אנו מציעים ללקוחותינו מגוון פתרונות CRM: ניהול מוקד מכירות ושירות, ניהול מוקד מכירות, IT HelpDesk ועוד ".

מה חשיבות ניהול קשרי לקוחות עבור ארגונים?

"כיום ה- Dynamics CRM הפך לחלק בלתי נפרד ואף קריטי להצלחה של ארגונים. מערכות ה- CRM שאלעד מטמיעה היום בארגונים מעניקות מעטפת כוללנית לטיפול בלקוחות ומאפשרות לעקוב ולייעל את תהליכי הטיפול בלקוחות. מעבר לכך, צוות הפיתוח של אלעד מפתח ללקוחותיו יישומים ייחודיים המותאימים במיוחד לצרכיו המיוחדים וכך ניתן להרחיב את יכולות המערכת אף יותר ולהתאימו לצרכי הארגון".

CRM, לאן? תפישות ומודלים חדשים בניהול קשרי לקוחות

"האפשרות להשתמש בשירותי מחשוב הענן משפיעה גם על תחום ניהול קשרי הלקוחות. באמצעות שירותי הענן, ארגונים רבים משתמשים במערכות CRM במודל (SaaS (Software as a Service. שירותי הענן מאפשרים לארגונים להשתמש במערכות ניהול קשרי לקוחות בעליוית נמוכות וללא צורך בהשקעה מאסיבית בתשתיות האחסון. באלעד אנו מוספים למוצר שיפורים ותוספות לייעול המערכת כגון היכולת ליצירת מספר טפסים ליישות, מה שמאפשר שליטה על החומר שייחשף לכל משתמש בהתאם להרשאות, יכולת לאחזר בקלות את הפרויקטים האחרונים בהם עסק המשתמש, הפיכת טפסים לטופס שטוח המאפשר קפיצה מהירה ממקטע למקטע, הצגת Sub Grid בטופס ועוד".

כלים ומוצרים לניהול קשרי לקוחות

"מערכות ניהול קשרי הלקוחות היום מעניקות לארגונים מגוון רחב של כלים ומוצרים המאפשרים לו ליצור ולנהל בקלות תמונה מפורטת ומדיוקת של הלקוחות מנק' המפגש הראשונית עד למכירה וגם אחריה לצורך מעקב, הצעת הצעות חדשות, מכירה חוזרת חיזוק הנאמנות למותג ועוד. בין הכלים החדשים בגרסאות המתקדמות ניתן למצוא כלי רשימה ופילוח דרכם מגיע הארגון ללקוחות פוטנציאליים ביעילות ובקלות המירבית, כלי ניתוח מתקדמים המצויים ב-Dynamics CRM לניהול קמפיינים שיווקיים, כלי דיווח וניתוח לאגירת מידע קונקרטי ועדכני על כל אחד מהלקוחות ועוד".

סיכום

"אלעד מערכות מציעה היום את מערכות ניהול קשרי הלקוחות הטובות והמתקדמות ביותר הקיימות בשוק. לקוחתינו ניהנים משירות טוב יותר המבוסס על הידע וההיכרות שלנו עם הגרסאות העתידיות של מיקרוסופט, מה שמאפשר לנו להגיע לכל פרויקט עם היכרות והבנה גבוהה של המערכת וביצועיה. המערכות החדשות מספקות כלים מקיפים רבים לניהול כולל של הלקוחות וכן אפשרות להתממשקות אל מערכות נוספות שללא ספק מקפיצות את הארגון כמה דרגות קדימה".
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
  תפריט הבמה 
 
»  מעורבות חברתית
»  מגמות חדשות בתחום הבינה העסקית
»  מגמות חדשות בתחום ה- CRM
»  מגמות חדשות בעולם הבדיקות
»  עם הפנים קדימה
    בחירת הגולשים
  מגמות חדשות בתחום ה- CRM 
 
יעל חסון Yael Software  
בנצי ברנדס ServiceWise  
אוהד פרקש Taldor  
דגן הלוי ELAD Systems  
אבי נוה SAP Israel  
זיוה חייט Microsoft Israel  
סיגל גרבר Sensecom  
יוני ליפשיץ Almog  
גילי סהר Dicomano  
קרייג לוי BeyondIT  
אסף וילנסקי Tevel Software  
מירב אלקובי Teradata  
זיו רייזמן CEMax  
יוסי יהודאין ReutOne  
אורי לוין Tandemwise  
ליאור חרמש Boss Software Solutions  
דוד אלוש NetSuite  
אורן בר-אל bewise  
שלמה גודסי Sheleg  
מתן מועלם ICOM Software  
איציק אורטסי Agile-IT  
דורון אביעד DIS1GROUP  
גילור גל Effect  
אילן זריהן MyBusiness  
ירון כהן Synergy  
מרק זאבי BmBy  
ליאור בן דרור NilooSoft  
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation