דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
הבמה: מגמות חדשות בתחום ה- CRM
יעל חסון בנצי ברנדס אוהד פרקש דגן הלוי אבי נוה זיוה חייט סיגל גרבר יוני ליפשיץ
גילי סהר קרייג לוי אסף וילנסקי מירב אלקובי זיו רייזמן יוסי יהודאין אורי לוין ליאור חרמש
דוד אלוש אורן בר-אל שלמה גודסי מתן מועלם איציק אורטסי דורון אביעד גילור גל אילן זריהן
ירון כהן מרק זאבי ליאור בן דרור
 
מגמות חדשות בתחום ה- CRM: אורי לוין, מנכ"ל משותף ומייסד חברת טאנדמוייז
 
אורי לוין
תחום ה- CRM שוב צובר תאוצה. ספקיות ה- CRM המציאו את עצמן מחדש באמצעות תפישות וטכנולוגיות חדשות פורצות דרך המאפשרות פתרונות מותאמים לכל ארגון וארגון. בכותרות שומעים על CRM On Demand, Social-CRM, SaaS, מחשוב ענן, התממשקות ה- CRM למערכות אחרות, ועוד. מערכת ידע טק מביאה את השינויים בתחום ניהול קשרי לקוחות, וההזדמנויות החדשות, לכל מי ששוקל לייעל את מערך קשרי הלקוחות בארגונו.

אורי לוין 30/03/11 | 12:00 |  Tandemwise שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Tandemwise

שינויים שחלים בתחום ניהול קשרי לקוחות

המגמה הברורה ביותר כיום היא זו של אימוץ כלי CRM בידי ארגונים קטנים ובינוניים.

אם בעבר ראינו ישומי CRM בקרב ארגונים גדולים בלבד, אז ניתן לבשר כי המודעות והצורך חלחלו מטה והגיעו כיום עד לארגונים הקטנים ביותר.

באופן טבעי רבים מן הארגונים הקטנים של היום הוקמו ע"י יזמים אשר יצאו מן הארגונים הגדולים ואשר הפנימו לתוך תפיסת הניהול שלהם את היתרונות והערך המוסף של ישומי CRM.

המגמה השניה שאמנם אינה חדשה אולם ממשיכה לצבור תאוצה היא אימוץ פתרונות CRM המסופקים כשירות במודל של מחשוב ענן / 'תוכנה כשירות' SaaS

אם בעבר הלא רחוק פתרון במודל SaaS נתפס כחריג הרי היום היוצרות התהפכו לחלוטין.

אין ספק שמגמה זו משחקת תפקיד מרכזי ביותר במגמת האימוץ של CRM בקרב ארגונים בינוניים וקטנים.

הזמן הקצר הנדרש להכנסת הישום, ההשקעה הנמוכה והתוצאות המהירות מהוים שילוב מנצח שיותר ויותר מנהלים מתחילים להבין אותו.

מגמת השינוי השלישית קשורה לכך שה CRM הולך ונתפס יותר כמעין ERP של 'המידע הרך' בארגון, וככזה יש דרישה גוברת לישומי CRM המשתלבים עם מודולי ניהול הפרוייקטים, ניהול הידע, מחוברים לאתר החברה, לרשת החברתית ועוד.

אנחנו מכנים גישה זו 'CRM הוליסטי'.

מה חשיבות ניהול קשרי לקוחות עבור ארגונים?

החשיבות של אימוץ כלי CRM עבור ארגונים היא סביב שלושה צירים מרכזיים:

א. ציר האפקטיביות - היכולת לנהל את פעילות הארגון מול הלקוחות בצורה יעילה מסונכרנת בסביבה של ריבוי לקוחות ולידים תוך ניצול נכון של משאבי הארגון ויכולת מדידה.

ב. ציר המקצוענות - היכולת לספק ללקוחות הארגון שירות טוב ומענה מקצועי לאורך זמן עם תלות מופחתת בגורם אנושי ספציפי (persona) כזה או אחר

ג. ציר שימור הידע - היכולת לבחון את פעילות הארגון מול הלקוחות לאורך זמן ובפרספקטיבות שונות, יכולת העברת ידע קלה בין אנשי הארגון ושילוב מהיר ואפקטיבי יותר של אנשי צוות בתחומי הפעילות השונים מול הלקוחות.

CRM, לאן? תפישות ומודלים חדשים בניהול קשרי לקוחות

לאור התבססות של דור הישומים החדשים ותחילת התבססות של תחום הCRM בקרב ארגונים בינוניים וקטנים, ישנם ארגונים המתחילים לחשוב במושגים ורטיקאליים.

המשמעות היא חיפוש אחר פתרונות מדויקים יותר לצרכים של הורטיקל העסקי המסוים.

תהליך זה לאורך זמן צפוי להשפיע גם על ספקי הפתרונות אשר צפויים לבסס עצמם בנישות יותר מוגדרות בשונה מהמצב היום.

בכפוף לגישה זו החלטנו בטאנדמוייז להשיק פתרון CRM נפרד העונה לשם אלטרו המכוון כל כולו לתת מענה מדויק לצרכים היחודיים של ארגונים חברתיים וארגוני המגזר השלישי.

כלים ומוצרים לניהול קשרי לקוחות

אנו בחרנו למקד את הפעילות שלנו בתחום ה CRM בשני אפיקים: הפעלת מוצרים במודל של מחשוב ענן ואספקת פתרונות CRM תפורים.

המוצר המרכזי אותו אנו מפעילים הוא פלנדו המיועד לארגונים קטנים ובינוניים, ויחודו בכך שהוא קל מאד לשימוש והטמעה ומשלב בתוכו גם מודול ניהול פרוייקטים.

מודול ניהול הפרוייקטים מאפשר לארגון לנהל תחת קורת גג אחת את הפרוייקטים הפנימיים ואת פרוייקטי הלקוחות משלב ההצעה עד חיוב.

בצד הפתרונות, אנו מתמקדים באספקת פתרונות תפורים לארגונים יותר גדולים אשר הגיעו למסקנה כי הערך המוסף אותו ישיגו ממערכת תפורה גדול מזה אשר יושג ממוצרי המדף.

מסקנה זו מביאה את הארגונים אלינו, ובתהליך משותף וקצר יחסית (בדר"כ 6-10 שבועות) מוקם לארגון פתרון תפור אשר ישלב על פי רוב מודולים אפליקטיביים נוספים כדוגמת מודולי דיווח, ניהול פרוייקטים וחיוב.

סיכום

למנהל המחפש להטמיע CRM בארגון יש כיום מבחר פתרונות זמינים לבחור מבינהם.
בעוד שברמת הכותרת בכל המקרים מדובר ב CRM, צפוי לו למנהל למצוא הבדלים משמעותיים בתכונות, במידת הידידותיות וקלות התפעול, בשירות הניתן ע"י הספק, במחיר ועוד.
בסיטואציה זו חשוב להגדיר באופן פנימי את הצרכים בתחום ה CRM (להתמקד בתהליכים ובמידע אותם מעוניינים לנהל), להתוודא לשתיים שלושה חלופות באמצעות התנסות פעילה.
וחשוב מכל, על המנהל להבין שאימוץ CRM כרוך בשינוי משמעותי בתרבות הארגונית ועליו לקחת תפקיד אקטיבי בהובלת שינוי זה.
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
  תפריט הבמה 
 
»  מעורבות חברתית
»  מגמות חדשות בתחום הבינה העסקית
»  מגמות חדשות בתחום ה- CRM
»  מגמות חדשות בעולם הבדיקות
»  עם הפנים קדימה
    בחירת הגולשים
  מגמות חדשות בתחום ה- CRM 
 
יעל חסון Yael Software  
בנצי ברנדס ServiceWise  
אוהד פרקש Taldor  
דגן הלוי ELAD Systems  
אבי נוה SAP Israel  
זיוה חייט Microsoft Israel  
סיגל גרבר Sensecom  
יוני ליפשיץ Almog  
גילי סהר Dicomano  
קרייג לוי BeyondIT  
אסף וילנסקי Tevel Software  
מירב אלקובי Teradata  
זיו רייזמן CEMax  
יוסי יהודאין ReutOne  
אורי לוין Tandemwise  
ליאור חרמש Boss Software Solutions  
דוד אלוש NetSuite  
אורן בר-אל bewise  
שלמה גודסי Sheleg  
מתן מועלם ICOM Software  
איציק אורטסי Agile-IT  
דורון אביעד DIS1GROUP  
גילור גל Effect  
אילן זריהן MyBusiness  
ירון כהן Synergy  
מרק זאבי BmBy  
ליאור בן דרור NilooSoft  
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation