דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
הבמה: מגמות חדשות בתחום ה- CRM
יעל חסון בנצי ברנדס אוהד פרקש דגן הלוי אבי נוה זיוה חייט סיגל גרבר יוני ליפשיץ
גילי סהר קרייג לוי אסף וילנסקי מירב אלקובי זיו רייזמן יוסי יהודאין אורי לוין ליאור חרמש
דוד אלוש אורן בר-אל שלמה גודסי מתן מועלם איציק אורטסי דורון אביעד גילור גל אילן זריהן
ירון כהן מרק זאבי ליאור בן דרור
 
מגמות חדשות בתחום ה- CRM: יעל חסון, מנהלת אגף CRM ביעל תוכנה ומערכות
 
יעל חסון
תחום ה- CRM שוב צובר תאוצה. ספקיות ה- CRM המציאו את עצמן מחדש באמצעות תפישות וטכנולוגיות חדשות פורצות דרך המאפשרות פתרונות מותאמים לכל ארגון וארגון. בכותרות שומעים על CRM On Demand, Social-CRM, SaaS, מחשוב ענן, התממשקות ה- CRM למערכות אחרות, ועוד. מערכת ידע טק מביאה את השינויים בתחום ניהול קשרי לקוחות, וההזדמנויות החדשות, לכל מי ששוקל לייעל את מערך קשרי הלקוחות בארגונו.

יעל חסון 30/03/11 | 12:00 |  Yael Software שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Yael Software

שינויים שחלים בתחום ניהול קשרי לקוחות

מנהלים את קשרי הלקוחות לפי פלחי התנהגות, מתמקדים בפעילויות של הלקוח בעבר ומנסים לבצע צפי לפעילויות העתידיות. ניהול קשרי הלקוח נעשה בכל הערוצים ובכל אמצעי הגישה בעיקר במקביל

מה חשיבות ניהול קשרי לקוחות עבור ארגונים?

קשר רציף עם הלקוח והגדלת הנאמנות אשר משפיעים באופן ישיר על הגדלת סל השירותים/המוצרים שהוא רוכש, כמו כן הגדלת שביעות רצון הלקוח הנובעת מהצעות "תפורות" ומותאמות בדיוק מרבי לפרופיל ולהתנהגות הצרכנית שלו, זו משפיעה על מעגל חברתי של הלקוח ומקדמת לקוחות נוספים לחברה

CRM, לאן? תפישות ומודלים חדשים בניהול קשרי לקוחות

הדינאמיקה והקצב שבו עולם העסקים נע, מחייבים קשר רציף עם הלקוח ON LINE ON TIME, ולכן בלתי נמנע שעולם קשרי הלקוחות יצבור תאוצה גם על גבי טכנולוגית המוביל, פלטפורמת הענן והרשתות החברתיות

כלים ומוצרים לניהול קשרי לקוחות

ליעל תוכנה יש את המערכת המובילה בתחום, מערכת המגה סנטר, פרי פיתוחה.

לסיכום

השיקול החשוב ביותר מבחינת הלקוח, הינו מבחן ההתאמה לצרכים כלומר עד כמה המערכת נותנת מענה שלם ופשוט לצרכי הארגון. ישנן מערכות גדולות מאד הנותנות שלל אפשרויות וכאשר הלקוח מסיים את הטמעתן לאחר עבודה של חודשים רבים הוא מגלה שהוא משתמש באחוז נמוך מאד של יכולות המערכת ושעל מנת להתאים את המערכת לדרישותיו המצומצמות הוא השקיע כסף רב, זמן רב ובסוף קיבל מוצר שאינו דומה למוצר שרכש. ה- MegaCenter כמערכת Call Centers נותנת מענה מסוג מעט שונה ומותאמת לצרכי הארגון.
 
Yael Software
"יעל תכנה ומערכות" הינה חברת אינטגרציה ו- IT. החברה הוקמה בשנת 1963 וכיום נחשבת לאחת מחברות ה- System Integrators המובילות בישראל. לחברה ניסיון וידע רב בפיתוח, יישום והדרכה בסביבות שונות ובמתן מגוון פתרונות טכנולוגיים הנדרשים לארגון מקצה לקצה. קבוצת יעל מונה כ- 900 מהנדסי תוכנה, מנהלי פרויקטים ומנתחי מערכות, העוסקים בפיתוח תוכנה על פ...
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
  תפריט הבמה 
 
»  מעורבות חברתית
»  מגמות חדשות בתחום הבינה העסקית
»  מגמות חדשות בתחום ה- CRM
»  מגמות חדשות בעולם הבדיקות
»  עם הפנים קדימה
    בחירת הגולשים
  מגמות חדשות בתחום ה- CRM 
 
יעל חסון Yael Software  
בנצי ברנדס ServiceWise  
אוהד פרקש Taldor  
דגן הלוי ELAD Systems  
אבי נוה SAP Israel  
זיוה חייט Microsoft Israel  
סיגל גרבר Sensecom  
יוני ליפשיץ Almog  
גילי סהר Dicomano  
קרייג לוי BeyondIT  
אסף וילנסקי Tevel Software  
מירב אלקובי Teradata  
זיו רייזמן CEMax  
יוסי יהודאין ReutOne  
אורי לוין Tandemwise  
ליאור חרמש Boss Software Solutions  
דוד אלוש NetSuite  
אורן בר-אל bewise  
שלמה גודסי Sheleg  
מתן מועלם ICOM Software  
איציק אורטסי Agile-IT  
דורון אביעד DIS1GROUP  
גילור גל Effect  
אילן זריהן MyBusiness  
ירון כהן Synergy  
מרק זאבי BmBy  
ליאור בן דרור NilooSoft  
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation