דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
הבמה: עם הפנים קדימה
רפי שקולניק גיל קיני אריה רימיני נתי אברהמי מיכאל טייר ניר לוי עדי אייל בועז חן
שי און יהודית סויסה אביחי מיכאלי עופר ירדן שאול אייל יובל בר-און גד אלקין ארז אלשיך
גיל אלמליח אלכס ארגוב רונן מואס מיכאל לינדנר צביקה וייסמן נורית הנדלמן אדיר אורן ישראל קשת
אוהד קריסטל
 
עם הפנים ל- 2011: מיכאל לינדנר - מייסד ומנכ"ל, קליקה טכנולוגיות
 
מיכאל לינדנר
לקראת השנה הקרובה, פנתה מערכת ידעטק לבכירים בתעשיית ההייטק לשמוע כיצד מסתמנת השנה
המתקרבת לסיומה, מה יהיו תחומי הפעילות העיקריים בשנה הקרובה, ולקבל עצה ניהולית לשנה שתבוא, כי אין
חכם כבעל ניסיון.

מיכאל לינדנר 17/11/10 | 12:00 |  Qliqa Technologies שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Qliqa Technologies

כיצד תסכם את פעילות החברה בשנת 2010?

שנת 2010 היתה שנת הייסוד והמיסוד של החברה.
לאחר עיבוד מעמיק של הרעיון ודרכי יישומו, התאגדה Qliqa כחברה והתרכזה בפיתוח המוצר ובמעטפת העסקית.
בתקופה האחרונה שחררה Qliqa גירסאות סגורות ראשונות של המוצר.
בכך החל תהליך ההבשלה של החברה - מסטארט אפ של רעיון לסטארט אפ של מוצר.

מהם תחומי הפעילות המרכזיים עליהם יושם דגש בשנת 2011?

המחצית הראשונה של שנת 2011 תוקדש לשני צירים עיקריים:
א. פיתוח המוצר לכלל הבשלה, הכולל ניפוי "מחלות הילדות" שלו, העשרת התכונות שלו בצורה משמעותית, ואופטימיזציה של ממשק המשתמש.
ב. הפצת המוצר בקרב גולשי האינטרנט, ליצירת קהילת משתמשים רחבה ויציבה הגדלה בקביעות בשיעור הולך וגובר.

המחצית השניה של שנת 2011 תוקדש, מלבד חיזוק שני הצירים הקודמים, לפיתוח כלים משלימים, אשר ישמשו ליצירת קשרים עסקיים ראשונים, בהתאם למתווה המודל העסקי.

Qliqa נמצאת כעת בשלבי גיוס של סכום Pre-Seed ראשוני. במהלך 2011, תפנה החברה למשקיעים לצורך שיתוף פעולה שיאפשר את מימוש הפעילות ויביא את החברה מוכנה לשנת 2012 בהתאם לציר הפעילות שהתוותה.

מהו הטיפ הניהולי שלך לשנה הקרובה?

שימו לב לרגע שבו הרעיון הופך למוצר.

תופעה אופיינית לסטארט-אפים היא להמשיך במלוא המרץ בפיתוח, אופטימיזציה והרחבה של המוצר, ולא לשים לב שלפתע נוסף משתנה חשוב, בדמות לקוחות. אם לא משנים באותו רגע את ההתנהלות, עלולים לפגוע בלקוחות הראשונים, שהם דווקא החשובים ביותר.

הדבר נכון במיוחד לחברות בתחום האינטרנט, שם ניתן להוציא גרסאות ראשוניות בשלב מוקדם מאוד ולהמשיך לפתח אותן תוך כדי תנועה.
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
  תפריט הבמה 
 
»  מעורבות חברתית
»  מגמות חדשות בתחום הבינה העסקית
»  מגמות חדשות בתחום ה- CRM
»  מגמות חדשות בעולם הבדיקות
»  עם הפנים קדימה
    בחירת הגולשים
  עם הפנים קדימה 
 
רפי שקולניק nimble storage  
גיל קיני Trinity Software and Beyond  
אריה רימיני Taldor  
נתי אברהמי Taldor  
מיכאל טייר ELAD Systems  
ניר לוי Tescom  
עדי אייל One1  
בועז חן Netwise  
שי און CA  
יהודית סויסה i-rox  
אביחי מיכאלי YCD Multimedia  
עופר ירדן Omnisys  
שאול אייל Afek Systems  
יובל בר-און AlgoSec  
גד אלקין F5  
ארז אלשיך Valinor  
גיל אלמליח Gait  
אלכס ארגוב Tikal Networks  
רונן מואס Comsecure  
מיכאל לינדנר Qliqa Technologies  
צביקה וייסמן InnoCom  
נורית הנדלמן OptiTex  
אדיר אורן BICS  
ישראל קשת  
אוהד קריסטל  
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation