דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Accenture
חדשות
מנהלי השיווק מודים שאינם עושים שימוש יעיל ברשתות חברתיות
 
אקסנצ'ר
אקסנצ'ר
סקר אקסנצ'ר: מאמצי שיווק נכשלים על רקע תקציב דל, עובדים בלתי מיומנים ושימוש בכלים לא מתאימים. "ארגונים שיבינו את לקוחותיהם יהיו בעלי מיצוב טוב להשגת יעדי צמיחה בסביבת שוק מאתגרת יותר".

רננה אשוח 31/08/10 | 03:38
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Accenture
 
 
 
 
תקציבים דלים, מחסור בכוח אדם מיומן וכלים לא מתאימים - כל אלה מחבלים במאמציהם של מנהלי שיווק, כך עולה ממחקר שביצעה חברת אקסנצ'ר, המעניקה ייעוץ ניהולי, שירותי טכנולוגיה ומיקור-חוץ בכל העולם.

מחקר Accenture כלל 400 בכירי שיווק בארגונים בארה"ב, אנגליה, סין, הודו, גרמניה, אוסטרליה, יפן וקנדה. 82% מהמשתתפים עובדים בחברות בעלות הכנסה שנתית של מיליארד דולר.

מרבית אנשי השיווק אמרו כי אינם משתמשים באופן אפקטיבי בשיווק ברשתות חברתיות (43%), דיוור ישיר וטלמרקטינג (37%), שיווק דיגיטלי (34%) ופרסום אונליין (31%).

עוד העלה המחקר כי מנהלי השיווק כיום נתקלים יותר ויותר בשינויים בהתנהגות ודרישות הלקוחות, עובדה המשפיעה על אסטרטגיות השיווק שלהם:
• 72% ציינו כי הלקוחות מצפים לקבל יותר תמורת כספם
• 71% ציינו כי ללקוחות יש ציפיות גבוהות מאיכות המוצר
• 69% ציינו כי הלקוחות הופכים להיות יותר ויותר רגישים למחיר
• 69% ציינו כי יש ללקוחות ציפיות גבוהות יותר משירות הלקוחות
• 66% ציינו כי הלקוחות מצפים שעסקים יכבדו יותר את זמנם

בכירי השיווק גם ציינו כי מאמציהם לייעל את התפעול, להגדיל את הרווחיות ולהגיב במהירות לשינויים בשוק, כל אלה נתקלים במכשולים כמו תהליכים ארגוניים איטיים (21%), מחסור במימון ומשאבים אחרים (17%), חוסר שיתוף פעולה עם מחלקות אחרות בארגון (15%), חוסר ניסיון מקצועי (13%), מחסור במידע אודות הלקוח (6%).

בנוסף, רק 23% ממנהלי השיווק ציינו כי ארגוניהם מצטיינים בו זמנית בניתוח לקוחות, חדשנות, קשרי לקוחות ופעילויות שיווק, ו- 33% אמרו כי ארגוניהם אינם מבצעים היטב אף אחת מהפעולות הללו. על מנת להשיג את יעדי הצמיחה שלהם, מרבית בכירי השיווק אמרו כי עליהם להתמחות בניתוח לקוחות (65%), חדשנות במוצרים (64%) ושיפור קשרי הלקוחות ופעילויות השיווק (57%).

"בסופו של דבר הכל שאלה של מתן מענה לציפיות הלקוח. ארגונים שיבינו את לקוחותיהם יהיו בעלי מיצוב טוב להשגת יעדי צמיחה בסביבת שוק ההולכת והופכת למאתגרת יותר. שינויים בנוף התחרות יהפכו את ניתוח הלקוחות לדרישת סף עבור אנשי שיווק, מתוך הצורך לזהות מה לקוחות רוצים, איך כדאי לפעול על מנת להשיג חדשנות שתניע תוצאות עסקיות, ובאילו ערוצים" - כך דייב ריץ', מנהל שותף בחטיבת ניהול קשרי הלקוחות וחטיבת האנליטיקה, אקסנצ'ר.
 
Social Network  |  CRM  |  Finance  |  Outsourcing  |  Consultant  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation