דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  013 Netvision
חדשות
013 נטוויז'ן הציגה אתמול את עמדתה בוועדת חייק
 
ניר שטרן, מנכ"ל 013 נטוויז'ן, אמר כי זו הזדמנות ליצירת תחרות אמיתית בשוק התקשורת בישראל, כאשר בסופו של תהליך יהנה הצרכן גם ממגוון שרותי תקשורת וגם ממחירים אטרקטיביים.

מערכת ידעטק 14/07/10 | 08:57
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את 013 Netvision
 
 
 
 
ניר שטרן, מנכ"ל 013 נטוויז'ן: " בפני הועדה עומדת הזדמנות חד פעמית ליצירת תחרות אמיתית בשוק התקשורת בישראל. יישום מהיר של מודל VULA לשוק סיטונאי וירטואלי במחיר מפוקח והוגן יביא לתחרות של כלל שרותי התקשורת בבית האב ובניהם אינטרנט טלפוניה ותוכן. הרווח יהיה כולו של הצרכן שייהנה ממגוון רחב של שרותי תקשורת מתקדמים במחיר אטרקטיבי"

נציגי 013 נטוויז'ן ובראשם המנכ"ל ניר שטרן הציגו אמש, יום ג', את עמדת החברה בפני ועדת חייק. לפי עמדת החברה, כפי שנקבע כבר בועדת גרונאו, יישום שוק סיטונאי בישראל באופן מהיר ויעיל הינו תנאי הכרחי גם להתפתחות התחרות בשוק התקשורת הנייחת בישראל וגם לעידוד היווצרות והקמת מגוון רחב של שירותי תקשורת מתקדמים חדשים, על בסיס רשת האינטרנט, שיהוו מנוע צמיחה למשק.

החברה שכרה את שירותיה של חברת הייעוץ טריגר-פורסייט אשר ביצעה עבודה מקיפה בנוגע למודלים הקיימים ליישום שוק סיטונאי בעולם. מהעבודה עולה כי מודל VULA האירופאי, לשוק סיטונאי וירטואלי, הינו המודל הטוב והמתאים ביותר לשוק התקשורת הישראלי. מודל זה יושם לאחרונה בהצלחה במדינות רבות באירופה.

עד ליישום מודל זה, פרק זמן שראוי כי יארך לכל היותר כשנה, פנו נציגי החברה לאנשי הוועדה בבקשה לאפשר לספקיות האינטרנט רכישת תשתיות באופן מיידי ומכירתן בשיטת Resale. לדברי ניר שטרן, הפגיעה התחרותית הנובעת מהעיכוב ביישום המלצות ועדת גרונאו שפורסמו כבר לפני למעלה משנתיים, היא רבה ועשויה אף להתעצם.

החברה מבקשת מהוועדה לפעול ליצירת תחרות ערה ואמיתית בשוק הנייח על ידי אימוץ מספר החלטות ובהן: יישום מהיר של מודל VULA לשוק סיטונאי וירטואלי במחיר מפוקח והוגן שיקבע על ידי חברת יעוץ ויאושר ע"י השר, הקפאת המצב הקיים ומניעת שינוי סטטוס בנושא שיווק סלי שירותים משותפים על ידי בזק והוט הכוללים שירותי ISP עד ליישום ה- VULA ויישום מיידי של פתרון ביניים שיאפשר לספקיות האינטרנט רכישת תשתיות באופן מיידי ומכירתן בשיטת Resale.
.
לדברי נציגי 013 נטוויז'ן ניתן ליישם בתוך 12 חודשים שוק סיטונאי מלא במודל VULA (Virtual Unbundling Local Access) - שוק סיטונאי וירטואלי. מודל זה אומץ על ידי OFCOM ויושם בהצלחה במדינות שונות באירופה. מודל זה ישים הן על הרשת של בזק והן על רשת הכבלים של הוט (הפתרון המוצע גם ישים לחברות חדשות שתיכנסנה לשוק


במועד מאוחר יותר) ונמצא מתאים לשוק הישראלי אחרי מחקר מעמיק שביצעו חברת טריגר פורסייט ומומחה טכנולוגי מטעמה של 013 נטוויז'ן.
 
Network  |  Infrastructure  |  ISP  |  Consultant  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation