דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  013 Netvision
חדשות
013 נטוויז'ן משיקה שירות חדש המעניק תמיכה טכנית גם ללקוחות חברות מתחרות
 
ניר שטרן, מנכ"ל 013 נטוויז'ן: " הרחבת שירותי הייעוץ והתמיכה שלנו לכלל גולשי האינטרנט בארץ דרך עמוד הפייסבוק שלנו תאפשר לכלל הגולשים לקבל את התמיכה הטובה ביותר ולהתרשם מהשירות והידע של מומחי החברה"

רננה אשוח 07/07/10 | 08:57
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את 013 Netvision
 
SiSenseWebiner_08.14
 
 
 
013 נטוויז'ן משיקה שירות חדש המעניק תמיכה טכנית לכלל גולשי האינטרנט. במהלך מושקעים כ- 2 מיליון שקלים וכחלק ממנו גייסה החברה 50 מומחי אינטרנט נוספים במטרה להעניק שירות ברמה הגבוהה ביותר לגולשי כל החברות.

השירות יושק מחר, יום ה', באמצעות דף הפייסבוק של 013 נטוויז'ן. השירות מאפשר לגולשים להציג שאלה למומחי האינטרנט של 013 נטוויז'ן בדף הפייסבוק והחברה מתחייבת למתן התשובה המקצועית והמהירה ביותר. מגוון הנושאים בהם ניתן יהיה לקבל את עזרת המומחים: רשתות, אבטחת מידע, דואר אלקטרוני, גלישה ברשת, רשתות חברתיות ופייסבוק, גלישה בטוחה, משחקים ברשת, הורדות ועוד.

בנוסף לשירות המומחים יוכלו הגולשים לבדוק באמצעות כלים שונים בדף הפייסבוק של 013 נטוויז'ן את מהירות ההורדה, לערוך בדיקת וירוסים במחשב ולקוחות החברה אף יוכלו ליהנות מיישום המגדיר את תיבת המייל שלהם באופן אוטומטי ומהיר. הגולשים יוכלו גם לפנות למוקד התמיכה הטכנית של 013 נטוויז'ן במייל דרך הפייסבוק.

החברה תשקיע כ- 2 מ' ש"ח בפעילות השיווקית וכחלק מהמהלך תצא החברה במהלך פרסום נרחב הכולל מגוון כלי פרסום בפייסבוק. זו רכישת המדיה הרחבה והמקיפה ביותר של מפרסם ישראלי בפייסבוק עד כה. בפייסבוק גולשים מדי יום 1.6 מיליון ישראלים.

בסקר שערכה לאחרונה 013 נטוויז'ן באמצעות מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה נמצא כי 65% אחוזים מהגולשים מעדיפים לקבל תשובות לשאלות וייעוץ ממומחים בתחום בחברת האינטרנט שלהם (השאר העדיפו לקבל ייעוץ מחברים או מכרים). כמו כן, נמצא כי כ- 70% אחוזים היו שמחים לקבל תמיכה באמצעות מומחי האינטרנט של החברה בפייסבוק.

ניר שטרן, מנכ"ל 013 נטוויז'ן: "מומחי התמיכה שלנו משמשים כמקור ידע נרחב ומומחיות ייחודית וכאסמכתא מקצועית מובילה בתחומי התמיכה הטכנית והייעוץ לגבי השימוש באינטרנט. הרחבת שירותי הייעוץ והתמיכה שלנו לכלל גולשי האינטרנט בארץ דרך עמוד הפייסבוק שלנו תאפשר לכלל הגולשים לקבל את התמיכה הטובה ביותר ולהתרשם מהשירות והידע של מומחי החברה. אני מקווה כי הגולשים הישראלים ייהנו ויפיקו תועלת מהשירות החדש".

השירות יינתן 24 שעות ביממה באמצעות דף הבית של 013 נטוויז'ן בפייסבוק.
 
Consultant  |  Technical Support  |  Network  |  Data Security  |  Social Network  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
חוזרים ללימודים: איך תשמרו על הפרטיות שלכם בבית הספר? חוזרים ללימודים: איך תשמרו על הפרטיות שלכם בבית הספר?
 
פרוסט אנד סאליבן: הכנסות שוק פתרונות ניתוח Big Data העולמי יגיעו ל-15.1 מיליארד דולר ב-2020 פרוסט אנד סאליבן: הכנסות שוק פתרונות ניתוח Big Data העולמי יגיעו ל-15.
 
IBM משתפת פעולה עם מכון מחקר גרמני בפיתוח ארכיטקטורת אחסון וטיפול ב- Big Data בעולם המדעי IBM משתפת פעולה עם מכון מחקר גרמני בפיתוח ארכיטקטורת אחסון וטיפול ב- B
 
  מנכ"לים
 
גיל נוילנדר גיל קיני
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation