דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Business Solutions
חדשות
3 דקות לקבלת תשובה ? אפשרי - הכירו את הצ'ט האינטרנטי
 

הצ'ט האינטרנטי - המהפכה החדשה בתחום שירות הלקוחות. חברות שלהן למעלה מ- 10,000 לקוחות יחויבו לתת מענה אנושי במוקד השירות תוך 3 דקות - הפתרון: צ'אט חוויתי! "נציגינו עסוקים בפניות קודמות, אנא המתינו ותענו בהקדם". מי מאיתנו לא שמע את המשפט הזה פעמים רבות?

מערכת ידעטק 07/06/10 | 07:32
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Business Solutions
 
 
 
 
האם הצעת החוק של ח"כ איתן כבל אשר אושרה בקריאה טרומית ביום ה- 26/5/2010 הקובעת כי חברות שלהן למעלה מ- 10,000 לקוחות יחויבו לתת מענה אנושי במוקד השירות תוך 3 דקות או שיחויבו לחזור ללקוח בתוך 3 שעות תפתור את בעיית התשת הלקוח בשירות הלקוחות ותביא ל"מהפכה של ממש בשירות הלקוחות והתמיכה בישראל". היש דרך ממשית לספק מענה לחוק זה?

בעולם האינטרנט נמצא פתרון יעיל אשר יביא למהפכה החדשה בשירות הלקוחות והתמיכה - הצ'ט האינטרנטי המקוון.

חברות המשתמשות בצ'ט האינטרנטי מדווחות על:
» עליה בשביעות הרצון וחווית לקוח חדשנית
» שיפור בחווית השירות והמכירה בקרב הלקוחות
» הגדלת המכירות ב- 30%
» הגברת הפרודוקטיביות של אנשי השירות והמכירה ב- 400%
» זמן הטיפול בלקוח ירד בממוצע ב- 30%

חברת Business Solutions המספקת לארגונים וחברות שירותי ייעוץ ופתרונות ייחודיים לניהול ושיתוף בידע ומייצגת את חברת nGenera בלעדית בישראל ובמדינות המזה"ת ומזרח אירופה יבאה לישראל את פתרון ה-nGen CHAT שירות צ'ט חדשני המאפשר ללמעלה מ- 1500 חברות בישראל ובעולם לספק ללקוחותיהן שירות ברמה הגבוהה ביותר, להקטין זמן המתנה של הלקוח, להגדיל את תפוקת אנשי השירות והמכירה, להגדיל את מכירות/הכנסות, להקטין עלויות, בקרה על הפעילויות באתר האינטרנט, הכרה טובה יותר של הלקוחות , מעקב בזמן אמת אחר תנועת הלקוחות באתר , יזום קשר
פרו-אקטיבי עם הלקוח בזמן היותו משוטט באתר ועוד.

קיימות דוגמאות לרוב של הצלחות בעולם:

» בעזרת שירות הצ'ט החדשני nGen CHAT הצליחה חברת Crocs להפוך 2.7 שיחות טלפון בשעה ל- 11.5 שיחות צ'ט בשעה - שיפור של 425% !

» חברת DELL דיווחה על הכנסות בסך 59 מליון $ בשנת 2008 וחסכון של 5.5 מליון בעליות התמיכה הטכנית בזכות שימוש ב- nGen CHAT !

» הצבא הבריטי מספק שירות צ'אט אינטרנטי למתגייסים עתידים. תוך שנתיים עלתה תעבורת ה- On Line באתר לנפח של כמעט 80% מכל הפניות אל לשכות הגיוס של הצבא.

בכתבה שפורסמה בעיתון "גלובס" ב- 6/5/2010 מתאר הכותב שמחה סייגן: "המהפכה החדשה היא הצ'ט האינטרנטי החי, המבוסס על טכנולוגיה חדישה שכוללת בינה מלאכותית וטכנולוגיות לניהול ידע."

סייגן מביא כדוגמה את חברת הטלקום של ניו-זילנד אשר השיקה באחרונה את ה- RightNow Chat, שהוא ערוץ תקשורת המעמיד לרשות הלקוחות אתר אינטרנט ידידותי למשתמש - www.telecom.co.nz. לאחר כ- 5 שבועות מיום השקת האתר גדל מספר הגולשים שפנייתם הסתיימה בקנייה (יחס המרה) ב- 21%, זאת בהשוואה לממוצע של יחס המרה בן 3.5% בערוצי התקשורת הטלפוניים.

שירות ה- RightNow של חברת הטלקום של ניו-זילנד מאפשר ללקוחות ליצור קשר ישיר באמצעות "מסנג'ר מיידי" עם נציג שירות חי, בעוד שבעבר הקשר היחידי היה רק עם נציג שירות באמצעות הטלפון. השימוש בשירות הצ'ט מאפשר ללקוח ליצור קשר מהיר עם נציג חי 24 שעות ביממה 365 יום בשנה באמצעות האתר של חברת הטלקום ולקבל את המידע העדכני ביותר על מוצרים, יישומים ופעולות שונות.

"ראסל סטיבנס, ראש חטיבת התכנון בחברת הטלקום של ניו-זילנד, אמר כי "לקוחות יכולים ליצור קשר דו-סטרי מיידי עם הסוכנים שלנו, בלי שיצטרכו להרים את הטלפון או להיכנס לאחת החנויות".
עפ"י סייגן "הערך המוסף הגבוה ביותר של הצ'ט האינטרנטי הוא בתהליכים טכנולוגיים חדשניים לניהול מידע, שמאפשרים לסווג את הצ'טים לפי קטגוריות ופרופילים התנהגותיים של צרכנים, ולהפוך אותם למאגר ידע מטויב המעמיד לרשות היחידות הפועלות במסגרת החברה, ובעיקר אלה העוסקות בשיווק, תובנות חדשות שמאפשרות להן ליצור יתרון שיווקי יחסי לעומת המתחרים".

לסקירה של יתרונותיו הייחודיים של ה-nGen CHAT: לחץ כאן
 
Telecom  |  Consultant  |  Knowledge Management  |  RT  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation