דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Telmap
חדשות
תוכן מקומי יוביל את שוק הפתרונות מבוססי המיקום
 
כך לדברי מוטי קושניר, סמנכ"ל שיווק בחברת טלמפ הישראלית, במהלך הרצאתו ביום חמישי בכנס העולמי Location Business Summit - הכנס הגדול ביותר באירופה בתחום שירותים מבוססי מיקום

מערכת ידעטק 02/05/10 | 11:20
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Telmap
 
 
 
 
התוכן המקומי יוביל את שוק הפתרונות מבוססי המיקום, כך לדברי מוטי קושניר, סמנכ"ל שיווק של חברת Telmap הישראלית במהלך הרצאתו ביום חמישי האחרון בכנס העולמי Location Business Summit, הכנס הגדול ביותר באירופה בתחום שירותים מבוססי מיקום, אשר התקיים השנה באמסטרדם. במסגרת הכנס נשאו דברים מעל 50 דוברים מחברות מובילות בתעשיית שירותי המיקום, ביניהן גוגל, נוקיה, יאהו ומפעילות סלולאריות מובילות.

קושניר התייחס לשינויים שחלו בתעשייה בשנה האחרונה כתוצאה מכניסת שחקני ענק בתחום וביניהן גוגל ונוקיה, והצורך של שחקניות מובילות ותיקות להתמודד עם השינויים ולמנפם לתועלתן.

במסגרת דבריו הוא התייחס למרכיבים החיוניים באסטרטגיית שירותים מבוססי מיקום מנצחת, וביניהם מתן פתרונות התומכים במגוון רחב של מכשירים ומערכות הפעלה שונות, וזאת בניגוד לענקים בתחום אשר אמנם טרחו ופיתחו פתרונות מתקדמים מבוססי מיקום, אך אלו זמינים עבור מגוון מצומצם של מכשירים ומערכות הפעלה. מרכיבים נוספים אליהם התייחס כוללים שילוב מותגי תוכן מקומיים חזקים (דוגמת מדריך המסעדות Zagat) בשירותים מבוססי מיקום בכללותם, וספציפית בגרסה המתקדמת (טלמפ 5) של אפליקציית הניווט מבית טלמפ, ולבסוף קישוריות בין אפליקציות מבוססות מיקום לרשתות חברתיות מובילות.

עוד לדבריו "אנחנו מאמינים שמפעילות הסלולר בנו לעצמן נכסי צאן ברזל המאפשרים להן, בסופו של יום, לספק לכלל המשתמשים את המוצרים והשירותים המתקדמים ביותר, תוך הקפדה יתרה על איכות, מחיר משתלם, רשתות נרחבות לתמיכה ולשירות והתאמה מירבית לצרכי הלקוחות. אנחנו חושבים שהדרך הנכונה להגיע למשתמשים היא באמצעות שיתוף פעולה עם מפעילות הסלולר, והשקעה במערכת יחסים קרובה איתן. בניית מאגר משתמשים רחב ככל הניתן בשילוב הטמעת

שירותי תוכן מבוססי מיקום שהנם בעלי ערך של ממש עבור המשתמשים יסללו את הדרך לאפיקי הכנסה חשובים נוספים, וביניהם שירותי פרימיום למיניהם ושירותי פרסום מבוסס מיקום".
 
Cellular  |  Social Network  |  Network  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation