דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Points Location Intelligence
חדשות
פוינטס מיפוי עסקי משיקה מוצר חדש - "אזורי פיתוח"
 
פוינטס מיפוי עסקי משיקה מוצר חדש - "אזורי פיתוח" - המסייע למקבלי ההחלטות של רשתות קמעונאיות, רשתות זכיינות ובנקים להצביע במדוייק על האזור הכדאי ביותר לפתיחת סניף חדש, על סמך הכרות עם תוכניות הפיתוח העתידיות של האזור.

רננה אשוח 15/03/10 | 03:38
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Points Location Intelligence
 
 
 
 
מאגר מידע גיאוגרפי מעודכן המציג "אזורי פיתוח" בישראל

המוצר החדש מציע מאגר מידע המציג תמונה כוללת של פיתוח עתידי ברחבי המדינה, ברמה של שכונות מגורים, פרויקטי בנייה גדולים, מרכזי עסקים ומוקדי משיכת קהל. המוצר כולל שתי שכבות: האחת, שכבת פרוייקטים, המציגה מידע ברמת הפרוייקט הבודד, והשניה, שכבת מרחבים, המאגדת פרוייקטים הנמצאים בסמיכות וברצף גיאוגרפי. שכבות המידע מותאמות לשימוש שוטף במערכות (GIS / LI (Location Intelligence המופעלות בארגונים אלו.

מאגר המידע מבוסס על איסוף קפדני של פירורי מידע ממגוון רחב של מקורות מידע, כגון: פרסומים של רשויות עירוניות, וועדות תכנון, פרסומי נדל"ן, סיורים בשטח ועוד. אסוף המידע מתבצע באופן שוטף ואחת לרבעון מעבדים ומפרסמים מאגר מידע מעודכן, על בסיס השוואה ואימות בין כל מקורות המידע.

זמיר שמר, מנכ"ל פוינטס מיפוי עסקי, מסביר כי "כיום, אין בשוק מקורות מידע מתאימים, המספקים מידע לגבי אזורי הפיתוח בתצורה הרלוונטית למגזר הקמעונאי. החברות היחידות המפעילות איסוף מידע מסוג זה משרתות בעיקר את עולם הנדל"ן ומתמקדות במידע מפורט הכולל נתונים כמו בניין, תב"א, גוש וחלקה - מידע שלא מעניין רשתות קמעונאיות כמו בנקים, רשתות אופנה או מזון. המוצר שלנו מספק נתונים כמו מספר יחידות דיור, סוג פרוייקט, שטח, שנת אכלוס, הערכת מחירים, הערכת מדד חברתי כלכלי של האוכלוסיה, סבירות אכלוס ועוד".

"בנק המעוניין לאתר אזור אופטימאלי לפתיחת סניף ישמח לדעת כי מתכננים להקים באזור שכונה עם 1,700 יחידות דיור, האוכלוסיה המיועדת נמניית על עשירון 10 והאכלוס מתוכנן לעוד שנתיים. נתונים מסוג זה ישפיעו ישירות על החלטתו היכן להקים את הסניף הבא ואילו יעדים עסקיים להציב בפניו".

"תובנה אחרת מעניינת שיכולה לספק פוינטס נוגעת למשל לתוכניות עירוניות קונקרטיות לגבי אזור מסויים. למשל, העובדה שעיריית רמת גן מעודדת שינוי באזור הבורסה, מתכננת להמיר את מעדוני הלילה והמלטשות הישנות בלופטים מדליקים, בסגנון הסוהו הניו יורקי, תשפיע ישירות על הרכב האוכלוסיה העתידי באזור ויכולה להשפיע על החלטות שונות של גופים קמעונאיים ביחס לאזור זה" מספק שמר דוגמא חיה מהשטח.
 
Network  |  Banking  |  CPU  |  GIS  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק עילם ברק רגב
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation