דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  NICE
חדשות
Cincinnati Bell תשפר שיעור נטישת לקוחותיה ע"י שילוב הפתרון לניתוח אינטראקציות של NICE
 
Cincinnati Bell תשפר שיעור נטישת לקוחותיה על-ידי שילוב הפתרון לניתוח אינטראקציות של נייס וניתוח מידע מעיסקאות של AnswerOn

יגאל גרסיה 20/01/10 | 01:43
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את NICE
 
SiSenseWebiner_09.14
 
 
 
Cincinnati Bell תשפר שיעור נטישת לקוחותיה על-ידי שילוב הפתרון לניתוח אינטראקציות של נייס וניתוח מידע מעיסקאות של AnswerOn

הפתרון המשותף ישפר את יכולת הזיהוי המוקדם של אירועים המשפיעים על נטישת לקוחות ויאפשר תגובה פרואקטיבית בזמן אמת, כדי להגביר את שימור הלקוחות

נייס מערכות הודיעה היום בשיתוף עם החברות AnswerOn Inc ו- Cincinnati Bell, מהספקיות המובילות של שירותי תקשורת אלחוטית מקומית בארה"ב, כי חברת Cincinnati Bell בחרה בפתרון המשולב של נייס ו- AnswerOn להפחתת שיעור נטישת לקוחות המחבר בין פתרון ניתוח האינטראקציות של נייס עם הפתון לניתוח מידע המתקבל מעיסקאות של AnswerOn.

הפתרון המקיף מאפשר ל- Cincinnati Bell ליצור מודלים מדוייקים יותר לחיזוי נטישת לקוחות על- ידי שילוב תוצאות ניתוח רב-מימדי עם המודלים הקיימים בחברה. הפתרון המשולב מצליב בין נתוני האינטראקציות ומידע על עיסקאות של לקוחות, ושולח התראה לצוות שימור לקוחות. הפתרון מסייע ל- Cincinnati Bell להציע פתרונות המותאמים אישית ללקוחות המזוהים כבעלי סיכון נטישה באופן יזום ומהיר, למדוד ולבצע ניטור מתמשך, כדי לשפר את המודלים להפחתת נטישה ואת היעילות של הצעות שמטרתן לשמר לקוחות. יישום הפתרון המשולב של נייס ו- AnswerOn נעשה במודל hosted עם שירות מנוהל.

"המורשת שלנו מצטיינת במצויינות בשירות לקוחות, ואנו ממשיכים לחפש כל העת דרכים להמשיך ולשפר עוד את שימור הלקוחות," אמר ג'ף בייקר, מנהל תחום תכנון ותמיכה ב- Cincinnati Bell. "על מנת לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו ולהבטיח את שביעות רצונם, אנו צריכים להיות מסוגלים למנף את התובנות שאנו מקבלים הן מהאינטראקציות של הלקוחות והן מהמידע אודות העיסקאות שהם מבצעים. לדוגמא, אם אנו רואים שיחות עם רמה גבוהה של רגשות מובעים, המשולבות עם ירידה ברמת השימוש בטלפון, אנו מבינים כי המקרה דורש את תשומת ליבנו המיידית או שינוי בחבילת השירות. הפתרון המשולב של נייס ו- AnswerOn להפחתת נטישת לקוחות יאפשר לנו לגלות מקרים שכאלה ולזהות לקוחות "בסיכון" בשלב מוקדם יותר ובאופן מדוייק יותר. כתוצאה מכך ישתפרו רמת שימור הלקוחות ורמת השירות שנוכל לספק ללקוחותינו."

אריק אלן ג'ונסון, נשיא ומנכ"ל AnswerOn אמר כי "AnswerOn עובדת בשיתוף עם Cincinnati Bell כבר משנת 2004 בכדי לזהות ולהתמקד באופן פרואקטיבי בלקוחות בעלי נטיה גבוהה לתחלופה. בעזרת שילוב המידע מניתוח האינטראקציות של נייס אנו יכולים להגביר את רמת הדיוק של מודל החיזוי שלנו ב- 30% וכתוצאה מכך להביא לגידול צפוי של 61% בהכנסות אשר היינו יכולים לאבד במהלך 12 החודשים הקרובים. רשמנו פטנט על טכנולוגיה חדשנית זו ואנו שמחים מאד על שיתוף הפעולה האסטרטגי עם נייס."

"שימור מנויים הינו חיוני בסביבה התחרותית במיוחד של ימינו, בה גם תחלופת לקוחות של שני אחוזים בלבד בחודש עשויה להסתכם לכדי אובדן של מיליוני דולרים בחודש, אפילו בקרב ספקי שירות בגודל בינוני," אמר ברק עילם, נשיא Interaction Business Analytics בנייס. "שיפור ביכולות חיזוי נטישת לקוחות נמצא בעדיפות הראשונה בתעשיית הטלקומוניקציה. שילוב הפתרון לניתוח אינטראקציות של נייס ופתרון ניתוח העיסקאות שלAnswerOn נותן ערך מוסף ייחודי ויכול לשפר באופן מהותי את היכולת של ספקי שירות לשמר לקוחות באופן פרואקטיבי."

ניתוח אינטראקציות של נייס הינו חלק מ- NICE SmartCenter, חבילת פתרונות עסקיים העונה על צרכים עסקיים ספציפיים ומונעת על ידי יישומים המובילים בתחומם הכוללים ניהול איכות, הקלטות, ניהול כח אדם, וניהול ביצועים. הפתרונות העסקיים כוללים תשע חבילות, בכללן מתן פתרון בשיחה הראשונה, צפי של נטישה, אופטימיזצית זמן טיפול, אופטימיזצית מכירות, מידע תחרותי, איסוף, תאימות לרגולציה, אופטימיזצית איכות, ויעילות מבצעים שיווקיים. ניתן להטמיע את פתרונות NICE SmartCenter באתר החברה, במודל Hosted, או באמצעות ניהול שירותים. כן ניתן ליישמם כפתרון עצמאי או כחלק מפתרונות ניהול שירות לקוח ופתרונות מידע עיסקי.
 
RT  |  Telecom  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
היזהרו - גרסה עברית חדשה להונאת "העוקץ הניגרי" היזהרו - גרסה עברית חדשה להונאת "העוקץ הניגרי"
 
מסטרקארד ו-Zwipe מכריזות על השקת כרטיס התשלום נטול המגע הביומטרי הראשון בעולם, הכולל חיישן טביעות אצבע מובנה מסטרקארד ו-Zwipe מכריזות על השקת כרטיס התשלום נטול המגע הביומטרי הראשו
 
  מנכ"לים
 
גיל נוילנדר עופר לקסמן
יוסי פיקל ליאור לוי
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation