דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
חדשות
בחן את עצמך- האם הארגון שלך שירותי ?
 
וואהיד חמסי, ראש תחום אסטרטגיה ללקוחות בסאפ העולמית: "קיים פער בין האופן בו הארגון תופס את עצמו כשירותי ובין מה שהלקוחות חושבים עליו"

מערכת ידעטק 11/07/19 | 04:03
 
 
 
 
• "בעבר, החברות החדשניות היו גוגל ואפל. כיום ישנן חברות חדשות בראש סולם החברות החדשניות. החברה המדורגת במקום השני היא גראב הסינגפורית, המספקת שירותי תשלומים, הסעדה והסעות. הסיבה למיקום הגבוה שלה בדירוג, היא שהיא ידועה באובססיה שלה עם קשרי הלקוחות".

• "קיים פער חוויה: בעוד ש- 80% מהמנכ''לים ומהנהלות הארגונים חושב כי חוויית הלקוח שהם מעניקים ללקוחות היא טובה ומשביעת רצון, הרי שרק 8% מהלקוחות חושבים כך".

"פגשתי פעם מנכ''ל חברה, שאמר כי המתחרים הכי גדולים שלו הם הסלבריטאים באיסנטגרם. קיילי ג'נר, המיליארדרית הצעירה ביותר אי פעם, מנצלת את כלכלת החוויה בצורה מושלמת. ארגון שלא יתחרה על החוויה ימצא עצמו במהירות במרוץ לתחתית", כך אמר וואהיד חמסי, ראש תחום אסטרטגיה ללקוחות, סאפ העולמית.

חמסי היה דובר המפתח ב-XO ISUG 2019, הכנס הארצי השנתי של משתמשי SAP בישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים ובהשתתפות כ-1600 שותפים עסקיים ולקוחות החברה, נערך ביום שלישי האחרון 2/7 במרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה. את המליאה המרכזית הנחה הסטנד-אפיסט ומגיש הטלוויזיה דודו ארז. באירוע השתתפה גם מנכ"לית SAP ישראל, סתוית נבון ובין המרצים שהציגו סיפורי הצלחה היו נציגי אוניברסיטת חיפה, נטפים, תה ויסוצקי, קופ"ח מאוחדת, מרכז רפואי "הדסה" ועוד. לדברי חמסי, "בעבר, החברות החדשניות היו גוגל ואפל. כיום ישנן חברות חדשות בראש סולם החברות החדשניות. החברה המדורגת במקום השני היא גראב הסינגפורית, המספקת שירותי תשלומים, הסעדה והסעות. הסיבה למיקום הגבוה שלה בדירוג, היא שהיא ידועה באובססיה שלה עם קשרי הלקוחות". בכל מגזר תעשייה, אמר חמסי, "קיים פער בין האופן בו הארגון תופס את עצמו כשירותי, המעניק חוויית לקוח, ובין מה שהלקוחות חושבים עליו. שקלול הנתונים מהמגזרים השונים יוצר פער, המכונה פער החוויה: בעוד 80%

מהמנכ''לים ומהנהלות הארגונים חושב כי חוויית הלקוח שהם מעניקים ללקוחות היא טובה ומשביעת רצון, הרי שרק 8% מהלקוחות אכן חושבים כך". "בשנתיים האחרונות אנו ממוקדי לקוח, ניהול חוויית הלקוח ושיפור החוויה. כך, סיכם חמסי, "אנו מעניקים ללקוחות הארגוניים של SAP יכולת התבוננות וניהול מנקודה אחת. מנהלי התפעול מקבלים נראות על התהליכים. בשל שיתוף הפעולה שלנו עם ספקיות הענן המובילות, הכפלנו פי עשר את הביצועים של המערכות. אנו מקדמים פילוסופיה של פתיחות ושיתופיות, מבוססת עבודה צמודה עם השותפים העסקיים שלנו.
 
SAP  |  Medical  |  Cloud Computing  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation