דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Cisco
חדשות
אירוע Cisco live US יצא לדרך!
 
רשת התקשורת ב-2019: חכמה יותר, פשוטה יותר, מאובטחת יותר וכוללת בינה מלאכותית ולמידת מחשב

מערכת ידעטק 11/06/19 | 02:07
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Cisco
 
 
 
 
אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל: "אנחנו שמחים ונרגשים לפתוח את אחד האירועים המשמעותיים בזירה הטכנולוגית בעולם. מדי יום אנחנו עדים לשינויים ופיתוחים המשפיעים על החברה שלנו באופן ישיר בכל תחומי החיים. סיסקו רואה חשיבות עצומה ביצירת פתרונות חדשניים ויצירתיים לאתגרים שהקדמה מזמנת לנו. בין היתר, פתרונות מבוססי בינה מלאכותית שיאפשרו לרשת התקשורת העתידית להיות חכמה יותר, פשוטה ונוחה למשתמש, ולצד זאת- מאובטחת על-ידי פתרונות האבטחה המובילים בעולם".

סאן דייגו, קליפורניה, כנס Cisco Live U.S., 10 ביוני, 2019 -- סיסקו הכריזה היום על חידושי תכנה שנועדו להקל ולאבטח את ניהול הרשת. במקביל להשקעה הגדלה של עסקים בטכנולוגיות דיגיטליות, צוותי המחשוב כורעים תחת עומס העבודה הגדל. במטרה להפחית את העומס ולהתמקד בחדשנות, סיסקו משיקה יכולות חדשות של בינה מלאכותית ולמידת מכונה בכדי לאפשר לצוותי המחשוב לתפקד במהירות המחשב ולהתרחב באמצעות תובנות מותאמות אישית לניהול הרשת.

בין היכולות החדשות, סיסקו חושפת חידושים לניהול אפקטיבי של משתמשים ויישומים בכל חלקי הרשת הארגונית - מרשתות של קמפוסים, דרך רשתות אזוריות וכלה במרכזי נתונים ובקצה ה-IoT.

מנתוני 451 Research עולה כי שני שליש מהארגונים מדווחים על עומסי עבודה נרחבים, ומנגד- רק כשליש מהחברות מתכננות להגדיל את צוותי המחשוב בשנה הקרובה, למרות שאנו נמצאים בעידן בו נדרשים צוותי המחשוב לספק חוויה דיגיטלית מעולה בעולם עסקי תחרותי ביותר. גישור הפער בין צורכי העסק למשאבים הזמינים מצריך מיכון חדשני של הרשת וכלי אנליטיקה המתבססים על נתונים ונעזרים בבינה מלאכותית ולמידת מכונה.

כמובילה ברישות ואבטחה, סיסקו אוספת ומנהלת את אחד ממערכי נתוני טלמטריה עתירי ההקשר הגדולים ביותר בתעשייה טכנולוגיית המידע. כעת, סיסקו ממנפת את יכולות התכנה החדשנית שנועדו לעשות שימוש בנתונים בלתי-מזהים וצבורים. בשילוב עם 35 שנות ידע בבניית הרשתות בעולם, סיסקו מציעה פתרון חכם יותר שמאפשר לצוותי המחשוב לפעול ביתר אפקטיביות.

היכולות החדשות יאפשרו לצוותי המחשוב:
• נראות משופרת: אף רשת אינה זהה לרעותה. סביבת העבודה משתנה בהתמדה. סיסקו אוספת נתונים רלוונטיים מרשתות מקומיות ומשווה אותם לנתונים לא מזהים שצברה בכדי ליצור נקודת מוצא לרשתות אינדיבידואליות מאוד. נקודות המוצא האלו ממשיכות ולומדות ומסתגלות במקביל לשינויים בהתקנים, במשתמשים וביישומים ובכפוף לשינויים בסביבה.

• תובנות טובות יותר: מורכבות הרשת גדלה מעבר ליכולת העיבוד האנושית. סיסקו משתמשת בלמידת מכונה כדי ליצור מתאמים בין כמות הנתונים העוצמה שמגיעה מהרשת לבין נקודת המוצא של הרשת ובדרך זאת חופשת בעיות שהיו עלולות להשפיע על הרשת באופן החמור ביותר. סוגיות אלו כוללות רלוונטיות של הבעיה, ואתראות למחלקת המחשוב על הבעיות החשובות ביותר. סיסקו גם מזהה מגמות ודפוסים כדי שמחלקת המחשוב תוכל לזהות בעיות באופן יזום לפני שהן מחמירות.

• הנחיות לפעולה: סיסקו משתמשת בהיקשים ואלגוריתמים המופקים על ידי מחשב ובזרמי עבודה ממוכנים כדי לבצע צעדים הגיוניים של תיקון תקלות אשר מהנדס היה מבצע. בדרך זאת, מחלקת המחשוב מאתרת בעיות ונקודות תורפה, מנתחת את הגורם להן ונוקטת בפעולות מתקנות מהר מתמיד.

"ככל שקצב השינוי והגיוון של הסביבה ממשיך להאיץ, סיסקו מחויבת לפשט את הפתרונות שלנו," אמר סקוט הראל, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל עסקי הרישות הארגוניים של סיסקו. "בינה מלאכותית ולמידת מכונה מאפשרות לעסקים להציב קדימויות לנושאים שונים ולהיות זריזים ופרואקטיביים יותר. לכך יש השפעה מרחיקת לכת על פעולת הרשת ועל עבודת הצוותים המנהלים אותה. סיסקו מכינה את הרשתות והעובדים לעתיד באמצעות מיכון ובינה."

פישוט המורכבות עם רשת multidomain
על מנת לסייע ללקוחות לפשט את המורכבות חסרת התקדים של המחשוב המודרני, סיסקו בונה ארכיטקטורה המכסה את כל התחומים של הרשת מבוססת הכוונות - קמפוס, סניף, WAN, IoT, מרכז נתונים וענן. סיסקו יצרה פתרונות שהותאמו למתן מענה לצרכים הייחודיים של תחומי רישות אלה. כעת, סיסקו משיקה אינטגרציות חדשות כדי שמשתמשים ייהנו מחוויה עקבית ומאובטחת בכל מקום, שעה ואופן שבו הם מתחברים. האינטגרציות החדשות מאפשרות יכולת מקיפה של:

• פילוח רשת: האינטגרציה שלCisco SD-Access עםCisco SD-WAN ו-Cisco Application Centric Infrastructure מקלה על צוותי המחשוב להעניק הרשאות, להעלות (onboard) ולפלח משתמשים והתקנים ברשת הקמפוס, הסניף, מרכז הנתונים או הענן, גם כאשר המשתמשים והיישומים משתנים. הודות לפילוח זה, מחלקת המחשוב יכולה להישמר מפני גישה לא מורשית לנתונים רגישים ויישומים קריטיים.

• חוויית השימוש באפליקציה: סיסקו מעבירה כעת אוטומטית את דרישות האפליקציה בין מרכז הנתונים לרשת האזורית ובכך מאפשרת לרשת לבחור את הנתיב הטוב ביותר ולקבוע קדימויות בתעבורה גם עם היישומים זזים או משתנים. בדרך, זו, צוותי המחשוב יכולים לשפר את ביצועי היישום בכל חלקי הארגון והסניף.

• אבטחה בכל מקום וזמן: כמובילת התעשייה באבטחת סייבר, סיסקו ממנפת את חידושי האבטחה שלה בכל התחומים. הרחבת היכולת לאיתור איומים בתעבורה מוצפנת בענן הציבורי ובאמצעות הגנת ה-WAN ברמת הקמפוס, הסניף וה-WAN מפני איומים, סיסקו מספקת את האבטחה המקיפה הדרושה ללקוחות.

האקוסיסטם של סיסקו מקדמת את החדשנות
ככל שהרשת נעשית נוחה יותר לתכנות, גוברת חשיבותה של האקוסיסטם של שותפי ומפתחי סיסקו התורמים לחדשנות. על מנת לסייע לארגונים לעמוד בקצב השינוי המואץ, תכנית המפתחים של סיסקו, DevNet, השיקה יוזמות בתמיכת הקהילה שנועדו להפוך את טכנולוגיות הרשת לנגישות וקלות יותר לאימוץ. יוזמות אלו כוללות משאבים למפתחי למידת מכונה ובינה מלאכותית, לרבות תרחיש שימוש שמאפשרים לצאת לדרך באפליקציות חדשות; את Cisco DevNet Automation Exchange הכוללת מאגר קוד לתרחישי שימוש בכל הרמות של מיכון הרשת/ ואת Cisco DNA Center Platform המסייעת לאנשי מקצוע מתחום הרישות ולמפתחים לבנות יישומים ואינטגרציות חדשים.

זמינות, רישוי ושירותים
• האנליטיקה מבוססת הבינה המלאכותית של סיסקו תהיה חלק סטנדרטי מ-Cisco DNA Assurance וזמינה בגרסה הבאה של Cisco DNA Center, אשר תהיה זמינה לכל בקיץ 2019. היכולות שלCisco AI Network Analytics ייכללו ברובד הרישוי של תכנת Cisco DNA Advantage.

• אינטגרציות הרשת multidomain יהיו זמינות בגרסה הבאה של Cisco DNA Center, אשר תהיה זמינה לכל בקיץ 2019. אינטגרציות אלו ייכללו ברובד הרישוי של תכנת Cisco DNA Advantage.

• Cisco Customer Experience for Cisco DNA solutions מאיץ את הפריסה של פתרונות רישות מבוססי כוונות של הדור הבא תוך הפחתת סיכונים ושיבושים. קו מוצריCisco Customer Experience מספק הנחיות של מומחים, פרקטיקות מומלצות וכלים חדשניים המסייעים ללקוחות לבצע את המעבר ביתר קלות ובטחון, כמו גם להשיק חידושים מהר יותר, לשמור על יתרון תחרותי, להפיק יותר ערך ולהגיע מהר יותר לתשואה על ההשקעה.
 
Network  |  Security  |  Cloud Computing  |  IT  |  Data Center  |  Infrastructure  |  Data Security  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation