דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  ServiceNow
חדשות
STKI הכריזה על Service Now כחברת התוכנה המובילה לשנת 2019
 
עוד דורגה החברה כמובילת שוק בתחומי ה- CRM, ITSM ו- ITOM ; החברה רכשה את Appsee הישראלית, אשר פיתחה טכנולוגיה לניטור פעילות משתמשים באפליקציות

מערכת ידעטק 21/05/19 | 04:43
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את ServiceNow
 
 
 
 
בכנס השנתי של STKI, שהתקיים לאחרונה, דורגה ServiceNow כחברת התוכנה המובילה (Top vendor software companies), וכמובילת שוק ב- 3 קטגוריות: CRM, ITSM ו- ITOM.

ServiceNow היא מובילה עולמית בתחום של אוטומציה חכמה של תהליכי עבודה ארגוניים. החברה פועלת בענן ומציעה תוכנה כשירות, המשנה את הדרך בה ארגונים עושים עסקים ומנהלים תהליכים שונים בארגון. החברה מציבה פלטפורמה יחידה לרוחב הארגון ועל גביה ניתן לפתח רצף של אינספור תהליכים ארגונים, שמרגע זה ואילך יתנהלו באופן אוטומטי. ServiceNow הוקמה בשנת 2004, היא מונה כ- 8,666 עובדים ומוכרת ל- 5,400 לקוחות אנטרפרייז ברחבי העולם, ולחברות רבות נוספות.

הסניף הישראלי של ServiceNow אשר הוקם ע"י לימוד אפיק ב- 2013, מונה היום למעלה מ- 100 עובדים והוא אחד הסניפים הצומחים והמצליחים של החברה, עם למעלה מ- 60 לקוחות בישראל, המגיעים מכל המגזרים, ביניהם חברות כמו: טבע, פריגו, אמדוקס, נייס, אורבוטק, רדקום, הבנק הבינלאומי, בנק לאומי, רפאל, תנובה, פרטנר, נטפים, אלעל ועוד. ב- 2014, רכשה החברה את הסטארט אפ הישראלי Neebula, המפתח פתרונות מחשוב לענן. בשלהי 2017 רכשה החברה סטארטאפ ישראלי נוסף - SkyGiraffe - והטכנולוגיה שלו שולבה בגירסה החדשה של הפלטפורמה, אשר הופצה לאחרונה ומקנה למשתמשים חווית גלישה במובייל שאין שניה לה בשוק. לפני כשבועיים רכשה החברה סטארט-אפ ישראל שלישי - Appsee - אשר פיתח טכנולוגיה לניטור פעילות משתמשים באפליקציות ואמור להשתלב בחטיבת המובייל של החברה.

"אנחנו גאים בבחירה של STKI" אמרה לימור אפיק, מנהלת אזורית, ServiceNow, "במיוחד לאור העובדה ש- STKI, המשקפת כידוע את הלך הרוח בשוק, אינה רואה בנו עוד רק פתרון ל- ITSM אלא פיתרון הוליסטי למתן שירות בתוך הארגון ומחוצה לו. לכן בחרה בנו החברה גם בקטגורית ה- CRM ובקטגוריית 'חברת התוכנה המובילה'."

"זו מחמאה גדולה עבורנו אך גם מחויבות גדולה כלפי הלקוחות שלנו ואנחנו עומדים מאחורי התחייבות זו באופן מלא, עם שירות בלתי מתפשר, תמיכה מלאה בכל הרבדים והבאת ערך מוסף רציף ומשמעותי לארגון."

"הכנסות החברה לשנת 2018 הסתכמו בכ- 2.6 מיליארד דולר ומראות על גידול של 36% בהשוואה לאשתקד" הוסיפה אפיק. עוד ב- 2019 דורגה ServiceNow כחברת על, בדירוג של לינקאדין, והגיעה למקום השלישי בדירוג 50 החברות שצפויות להראות צמיחה ארוכת טווח, של המגזין פורצ'ן.
 
Software  |  CRM  |  StartUp  |  Cloud Computing  |  Banking  |  Mobile  |  SaaS  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation