דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  SAP Israel
חדשות
בעקבות רכישת Qualtrics: SAP משיקה פתרון ניהול חווית לקוח
 
המשלב בין נתונים תפעוליים לנתוני חוויית משתמש

מערכת ידעטק 21/05/19 | 01:10
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את SAP Israel
 
 
 
 
SAP כבר מציעה חבילת ניהול חוויית משתמש בענן, וכעת נוספים פתרונות חדשים הכוללים 10 יישומים חדשים לבדיקת שביעות רצון לקוחות

שלושה חודשים לאחר השלמת הרכישה של Qualtrics על ידי SAP בסכום של 8 מיליארד דולר, הכריזה SAP על 10 פתרונות חדשים לניהול חוויית משתמש, שתאפשר שילוב בין נתוני X-data ((Experience data לבין נתוני O-data (Operational data), במטרה לבדוק, לייעל ולשפר את חווית המשתמש בארבעה ערכי ליבה מרכזיים הקיימים בארגון - לקוח, עובד, מוצר ומותג.

תחום ה- X-dataמתמקד באיסוף, ניטור, זיהוי והקשבה לתחושות וכוונות, ואף ניתוח נתוני חוויית הלקוחות, העובדים והמוצרים בכל ארגון ומותג. תחום ה- O-dataמתמקד באיסוף נתונים תפעוליים. השילוב בין שני הממשקים יאפשר ללקוחות לנהל באופן מיטבי את כלל מערכי הארגון, לזהות מגמות עתידיות, להיות קשובים לעובדים וללקוחות ולבצע שינויים ארגוניים בזמן אמת. המערכת החדשה תתממשק לשאר היישומים של הארגון כגון מערכות CRM, ERP או HCM.

SAP מציעה כבר היום חבילת ניהול חוויית משתמש באמצעות פתרונות ענן, ועתה, התוספת החדשה כוללת 10 יישומים חדשים אשר יעניקו את היתרון התחרותי בתחום ניהול החוויה עבור עסקים וארגונים בכל גודל, כולל סטארטאפים וחברות עם מספר עובדים קטן. "ניהול חוויית משתמש הוא הרף העליון החדש של העסקים המובילים בעולם", אמר מנכ"ל SAP, ביל מק'דרמוט, "אנחנו נחושים לסייע ללקוחות שלנו להיות כוח מניע של צמיחה, חדשנות ואופטימיות".

טל זייברט, מנהל תחום חווית לקוח ב-SAP ישראל, מסביר על הצורך של חברות וארגונים בניתוח מידע מהותי על הלקוחות והעובדים שלהם. "עסקים מעוניינים למפות את המסע שעוברים הלקוחות והעובדים שלהם בכל רגע נתון. ,Qualtrics מהווה את החוליה החסרה שמשלימה את התמונה לא רק לגבי הפעולה הנעשית על ידם, אלא גם מדוע הם עושים אותה. למשל, מדוע בחר לקוח דווקא במוצר מסוים? או מדוע לא השלים את תהליך הקנייה? המערכת מזהה תחושות ורגשות ונותנת להם ביטוי בסביבה הארגונית בזמן אמת. מי לא רוצה לדעת למה הלקוחות שלו מתוסכלים ולמצוא להם פתרון הולם ומיידי"?
 
SAP  |  CEM  |  Cloud Computing  |  RT  |  StartUp  |  ERP  |  CRM  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation