דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  ELAD Systems
חדשות
חברת הטכנולוגיה אלעד מערכות מרמת החייל מתרחבת לאירופה
 
המערכת הרב ערוצית SimpleChat של אלעד מערכות תופץ באנגליה

מערכת ידעטק 02/04/19 | 06:18
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את ELAD Systems
 
 
 
 
על פי הסכם שת"פ עם חברת Qgate הבריטית. המהלך צפוי להניב לאלעד מערכות הכנסות של למעלה ממיליון דולר תוך שנה

חברת אלעד הישראלית מתרחבת לאירופה וחתמה על שיתוף פעולה עם חברת QGate Software Ltd להשקה והפצת SimpleChat, פתרון רב ערוצי חדשני לתמיכה בלקוחות, הבנוי על תשתית Dynamics CRM של מיקרוסופט.

המהלך צפוי על פי הערכות החברה להניב הכנסות של למעלה ממיליון דולר עד 2020. אלעד מעסיקה כ1000- עובדים בישראל. ובין לקוחותיה בישראל נמנים משרדי ממשלה, עיריות, בתי חולים, חברות רכב ובנקים. דגן הלוי משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת התוכנה באלעד מערכות: "השוק האנגלי נבחר ראשון להפצת מערכת הסימפל צ'ט מחוץ לגבולות ישראל, בשל חוזקה של מערכתMicrosoft Dynamics 365 במוקדי שירות הלקוחות הטלפוניים. בשוק זה קיימת דרישה גבוהה לשימוש ב-WhatsApp, Facebook ו-Messenger.SimpleChat, המאחדת בין כל הערוצים הללו, תאפשר לארגונים לפגוש את הלקוחות שלהם, בערוצים הנוחים להם". עוד מוסיף הלוי, כי "שיתוף הפעולה עם QGate Software הבריטית נחתם להפצת והטמעת המוצר אצל לקוחות בעלי מוקדי שירות לקוחות טלפוניים, בשל חוזקה במוצרי אינטגרציות למרכזיות ולערוצי voice וההבנה הרבה שלה ברב ערוציות. זוהי אחת החברות הוותיקות באנגליה ליישום CRM ומתן פתרונות תוכנה בתחום ה-BI".

SimpleChat, הבנוי כתוסף למערכת Dynamics CRM של מיקרוסופט, הוא פתרון תקשורת רב-ערוצי חדשני. באמצעותו, יכולים ספקי שירות לייצר רצף שיח עם לקוחות גם כשאלה עוברים מערוץ תקשורת אחד לאחר. כך, ניתן להתחיל שיחה ב-SMS ולהמשיך אותה בצ׳אט או מדיה חברתית, זאת כשהלקוחות אף יכולים לשלוח קבצים (תמונות ומסמכים) מכל פלטפורמה לנותן השירות, מצ'אטבוטים ועד לניהול מדיה חברתית, SimpleChat משלב את כל מנגנוני התקשורת עם הלקוח תחת המטריה של ה CRM.

בכך הוא מאפשר יצירה של היסטוריית התקשרויות מקיפה עבור כל לקוח, המקלה על חברות לתת שירות איכותי ללקוחותיהם. באמצעות SimpleChat, מעלים ארגונים את שביעות הרצון של לקוחותיהם, מייעלים תהליכי שירות ומקלים על העומס של נציגיהם.

אלעד מערכות הינה חברת ה-Customer Engagement המובילה בישראל, המספקת פתרונות 360 מקיפים לניהול חווית לקוח. הקבוצה פועלת בתחומים שונים: עיצוב חווית משתמש UX/UI, פיתוח ובניית אתר מסחר מקוון, בניית אתרים ופורטלים ארגונים, פיתוח מערכות CRM מבוססות Microsoft Dynamics 365, פתרונות דיגיטל מתקדמים, פתרונות תשתית ואינטגרציה למערכות מידע ועוד.
 
Software  |  CRM  |  Social Network  |  Microsoft  |  Microsoft Dynamics CRM  |  Infrastructure  |  CEM  |  Microsoft Dynamics  |  Banking  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation