דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  ServiceNow
חדשות
ServiceNow משיקה גירסה חדשה: מובייל לפני הכל, לתהליכי עבודה יומיומיים בארגון
 
ServiceNow, אשר דורגה ב- 2018 ע"י מגזין פורבס כחברת הטכנולוגיה החדשנית ביותר בשוק העולמי

מערכת ידעטק 13/03/19 | 01:07
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את ServiceNow
 
 
 
 
משיקה את גירסת מדריד של פלטפורמת Now המתאפיינת ביכולות מובייל יוצאות מן הכלל, ומאפשרת ללקוחותיה להינות מביצוע זורם, קל וידידותי של כל הפעולות הנדרשות בארגון באמצעות המובייל. הגירסה החדשה איננה מבוססת על שכפול המימשק של שולחן העבודה מן הדסק טופ למובייל, אלא פותחה מחדש כגירסה ייעודית בהתאמה מלאה למכשיר הנייד, ונועדה לפשט תהליכים כמו חיפוש מידע, עדכון אירועים או עבודה בסביבה לא-מקוונת. הגירסה החדשה מאפשרת שימוש מכל מקום, במשיכת אצבע פשוטה על המסך.

הגירסה החדשה של ServiceNow כוללת למעלה מ- 600 חידושים אשר מסייעים ללקוחות להאיץ תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית, לשפר פרודוקטיביות ולאפשר חווית מובייל ב- IT, בקרב העובדים והלקוחות, לרבות שימוש במוצרי הדגל של של החברה, IT Service Management (ITSM) ו- Field Service Management.

"שימוש באפליקצית מובייל לצורכי עבודה יומיומית זה הדבר החם הבא," אומר סי.ג'י. דסאי, סמנכ"ל המוצרים של ServiceNow. "מטרתינו לפשט את העבודה ולאפשר לבצע את כל פעולות הארגון הנדרשות באמצעות המובייל ובצורה ידידותית. עם הגירסה החדשה העובדים במחלקות ה- IT ושירות הלקוחות יכולים לבצע עבודה משמעותית במשיכת אצבע. וזוהי רק ההתחלה: אנו מתכננים להמשיך ולשפר את יכולות המובייל לרוחב הארגון כך ששימוש במובייל לצורכי עבודה יהפוך להרגל כפי שאנו משתמשים בו בחיינו הפרטיים."

אפליקציות נייטיב, בהיקפים גדולים

השדרוג הנוכחי מאפשר ל- ServiceNow להעניק ללקוחותיה לבצע כל תהליך דיגיטלי במובייל. הפלטפורמה החדשה מאפשרת להפוך את הביצוע של תהליכים ידניים, עבודה רפטטיבית ושימוש במערכות מורכבות לדומה לחוויות השימוש באפליקציות בשוק הפרטי, ותוך ניצול יכולות המובנות במכשיר הנייד כמו מצלמה, GPS ועוד.

לבצע את העבודה, מכל מקום
גירסת מדריד מאפשרת ללקוחות לנהל תהליכי עבודה, בכל זמן ובכל מקום - החל מתיקון מחשב נייד ועד לפתרון בעיות של לקוח.

חדשנות זו מאפשרת ללקוחות:

• לנתב בקשות ולתקן בעיות תוך כדי תנועה: האפליקציה יכולה לנתב בקשות IT במהירות, מכל מקום בו נמצאים. בנוסף, היא תומכת באנשי שטח ומאפשרת להם לפתור בעיות טריוויאליות במשיכת אצבע, וכך מפנה להם זמן להתמודד עם בעיות מורכבות יותר.
• קבלת עזרה בכל מקום בו נמצאים, ובכל מכשיר. גירסה זו מאפשרת ללקוחות לספק תמיכה לעובדים בכל מקום, ובכל ערוץ בו הם משתמשים: נייד, ווב, צ'אט או ממשק חיצוני, כגון Workplace של פייסבוק או Slack ו- Teams של מיקרוסופט. כך, יכולים העובדים בקלות לפתוח קריאה מתוך האפליקציה, באמצעות המכשיר המועדף עליהם.

• בניית אפליקציות מותאמות אישית במהירות. ServicNow Mobile Studio מאפשר לכל אחד לבנות ולהפעיל אפליקציות iOS ואנדרואיד בניידים, באמצעות ממשק שאינו דורש כתיבת קוד. עובדים יכולים להשתמש באפליקציות עם יכולות קריאה וכתיבה מכל מקום, אפילו כאשר הם אינם מחוברים לרשת. לדוגמא, לקוחות יכולים לבנות אפליקציות ניהול נכסים תוך שימוש ביכולות המובנות במכשיר הנייד, כמו: מצלמה, GPS וכו'.

ServiceNow תמשיך לשדרג את יכולות הניידות של פלטפורמת Now בהשקות הבאות.

מהפך דיגיטלי, בשטח
חידושים נוספים בגירסת מדריד מאפשרים לחברות לנהל תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית באופן מהיר ואג'ילי יותר. בין היכולות החדשות:

• תובנות עמוקות יותר, מוקדם יותר. Agent Workspace הוא מרכז פיקוד לתיעדוף של עבודה ופעולות. זרם נתונים אודות הפעילות מציג את העדכונים האחרונים, ויכולות לימוד מכונה מציפות אירועים דומים. אייג'נטים של שירות לקוחות ו- IT מקבלים את המידע שהם צריכים כדי לפתור בעיות במהירות, ומתוך לוח בקרה יחיד.

• מצא ותקן בעיות ביצועים מהר יותר: Alert Intelligence, יכולת חדשה ב- IT Operations Management, מסייעת למפעילי IT להתמקד בדברים החשובים ביותר באמצעות תיעדוף התראות, תובנות עמוקות מאירועי עבר, התראות דומות וחוזרות, מאמרים מממרכז ידע ומדדים שונים. צוותים של מפעילי IT יכולים לזהות במהירות את המקור של בעיית ביצועים או השבתה, לשתף פעולה עם צוותים שונים, ולהפעיל תהליכי עבודה לתיקון - הכל על גבי אותו לוח בקרה.

• עדכון שירותים דיגיטליים בהיקף נרחב. כדי לסייע ל- IT לבצע שינויים בשירותים דיגיטליים ביעילות גדולה יותר, ServiceNow מספקת הרחבות לאוטומציה של תהליכי השינוי ב- ITSM. ה- IT יכול להטמיע שינויים ב- DevOps באמצעות מוצרי מדף של REST API, לבצע אוטומציה של תהליכי אישור ידניים, ולספק תיעוד לצורך התנהלות טובה יותר.

• מעבר מפיתוח בשכבות לניהול אחיד מלמעלה למטה. סביבת ה- Portfolio Scaled Agile מאפשרת לחברות ללכוד, לנתח ולקדם יוזמות חדשות ולהתאים את האסטרטגיה הארגונית לביצועים בפועל.
 
Mobile  |  IT  |  GPS  |  Microsoft  |  Android  |  Network  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק עילם ברק רגב
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation