דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  ServiceWise
חדשות
חברת פיליפ מוריס בע"מ בחרה ב-ServiceWise
 
להטמעת מערכת Salesforce בארגון

מערכת ידעטק 06/03/19 | 04:15
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את ServiceWise
 
 
 
 
הפרוייקט, שהיקפו מוערך בכ - 1 מיליון ₪, החל בחודש ספטמבר האחרון והושק לאחר 3 חודשים בלבד
חברת פיליפ מוריס בע"מ בחרה ב-ServiceWise להטמעת מערכת Salesforce עבור גופי החברה, בדגש על מרכז השירות שלה. כחלק מהחזון לעתיד ללא עשן, שמטרתו להציע אלטרנטיבה טובה יותר למעשנים בגירים, החברה מובילה טרנספורמציה דיגיטלית חדשנית המלווה את השקת הדגם החדש של מוצר הדגל שלה. במסגרת זו, הוחלט ליישם תהליכים השמים דגש על הגדרת יישות הלקוח במרכז המערכת, שיפור חווית הלקוח באמצעות ניהול מסע אישי ומערך שירות אישי משודרג.

המהלך נולד מתוך רצון החברה לרכז את מרבית מערכות ה-customer facing במערכת CRM מרכזית, באמצעותה תוכל לייצר תמונת לקוח אמיתית בכל ערוצי התקשורת שלה עם לקוחותיה. יישום הפרוייקט סייע בצמצום מערכות מקבילות של נציגי השירות, איסוף מידע תפעולי ושיפור מענה לקוחות. הפרוייקט, שהיקפו מוערך בכ-1 מיליון ₪, החל בחודש ספטמבר האחרון והושק לאחר 3 חודשים בלבד.
במסגרת הפרוייקט הטמיעה ServiceWise מערכת Salesforce מרובת "עננים" (Marketing Cloud, Sales Cloud, Service Cloud).
הפרויקט מומש בממשק ה-Lightning, תוך שימוש ב Best Practices - ועל בסיס ניסיון מפרויקטים דומים.

האינטגרציה בין ה- CRM לבין המערכות הארגוניות השונות בחברת פיליפ מוריס בע"מ בוצעה באמצעות מוצר האינטגרציה Workato, אותו החלה ServiceWise להפיץ בישראל בסוף השנה שעברה.

בנצי ברנדס, מנכ"ל בחברת ServiceWise, אומר: "נדרשנו ללו"ז קצר ע"מ לעמוד בלוח הזמנים של החברה למעבר לטרנספורמציה דיגיטלית. ביצענו עבודה פונקציונאלית סטנדרטית והתאמנו את התהליכים העסקיים לפונקציונאליות המערכת, תוך שאנו מפעילים 4 צוותים במקביל בערוצים השונים: שירות, שיווק, מכירות ואינטגרציה".
 
 
ServiceWise
ServiceWise הינה ספק ייעוץ מורשה של Salesforce.com, המתמחה בהטמעת פתרונות מבוססי מערכת ניהול קשרי הלקוחות (CRM) של Salesforce.com, כמו גם בפיתוח אפליקציות עסקיות מבוססות פלטפורמת Force.com. מאז הקמתה, ServiceWise צברה נסיון עשיר במתן שירותים מקצועיים לפלטפורמת Salesforce.com. צוות אנשי המקצוע של החברה כולל יועצים, מנהלי פרויקטים, מיישמי...
Salesforce  |  Cloud Computing  |  CRM  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק עילם ברק רגב
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation