דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Oracle Israel
חדשות
דו"ח חדש של אורקל מגלה
 
פחות ממחצית מפרוייקטי החדשנות מגיעים לשוק

מערכת ידעטק 21/02/19 | 02:24
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Oracle Israel
 
 
 
 
התחייבות לפרויקטים רבים מדי, היעדר מנהיגות ומחסור בתהליכים - כל אלה מובילים לפערי חדשנות. הדו"ח מגלה עוד כי החברות בעלות שיעור הצמיחה המהיר ביותר משקיעות יותר בחדשנות

חברת הענן אורקל מפרסמת דו"ח המלמד כי חברות אינן מצליחות לממש יותר ממחצית ממיזמי החדשנות שהן מציעות. למרות קשר ברור בין הצמיחה לבין החדשנות, הארגונים מתעכבים בגלל תהליכים לקויים וחוסר מיקוד. הדוח מראה, כי חסמי החדשנות משמעותיים בעיקר בקרב חברות גדולות, כמו גם בקרב חברות שמתאפיינות בקצבי צמיחה גבוהים יותר.

הדו"ח, שכותרתו "איך לקיים סדר יום מוצלח של חדשנות", מבוסס על סקר שנערך בקרב יותר מ-5,000 מקבלי החלטות בתחומי התוכנה ופתרונות הענן. המשיבים בסקר ייצגו חברות מ-24 שווקים, עם הכנסות פחות ממיליון אירו ועד 500 מיליון אירו, וכוח אדם שנע בין 100 ל-50,000 עובדים.

ממצאים עיקריים:

• שליש מכלל החברות קורסות תחת הנטל של מיזמי חדשנות רבים מדי.
• 85% מכלל החברות שחוות צמיחה חזקה עד משמעותית משקיעות בחדשנות.
• 21% מהן גורסות, כי חוסר מחוייבות מהצד העסקי מהווה מכשול משמעותי בפני החדשנות
• לטענת 22%, היעדר תהליכים פוגם במאמצי החדשנות, בעוד ש-22% תולים את האשמה בהיעדר חזון
• 22% מהנשאלים בסקר טוענים כי השקעות נמוכות בטכנולוגיה מעכבות את תכנית החדשנות שלהם

מחסור במיקוד ובמבנה
התחייבות לפרויקטים רבים מדי מונעת מהחברות לממש את יוזמות החדשנות שלהן, ושליש מתוכן מודות, כי הן קורסות תחת הנטל של פרויקטים רבים מדי. הבעיה בולטת במיוחד בקרב חברות שמתאפיינות בשיעור צמיחה גבוה, ש-38% מתוכן מדווחות על מספר רב מדי של יוזמות מקבילות.

למרות השאיפה להטמיע תהליכים שמעודדים חדשנות, 22% מכלל הארגונים סבורים כי תכנון סדר הפעולות האידיאלי טרם יושם כהלכה. 19% מכלל החברות טוענות, כי היעדר טכנולוגיה מתאימה מעכב אותן.

היעדר מנהיגות
כי התחייבות בלתי מספקת מצד העסק בשילוב היעדר מנהיגות ברורה מהווים מכשולים משמעותיים בפני הצלחת החברות בתחום החדשנות. מנהלים בכירים (48%) ומנהלי IT (46%) זוהו כמובילים משותפים של החדשנות בארגון, אולם גם בעלי תפקידים אחרים בארגון זוהו כמובילי חדשנות ביחס שווה כמעט (35-41%).

מעורבות לקוחות כחיווי להצלחה
הארגונים מתרחקים ממדדי הביצוע (KPIs) המסורתיים של פריון עובדים (53%) והכנסה (53%) ומתמקדים יותר ויותר בחוויית הלקוח (57%) כמדד להחזר השקעה (ROI). עם זאת, שינוי זה מסיט את תשומת הלב ממעורבות העובדים וכיום 44% בלבד רואים בצינור הארגון מנוף לחדשנות ורק 41% לוקחים בחשבון את התרבות הארגונית.

"העובדים תמיד יהוו גורם קריטי בכל תכנית חדשנות - הן בכל מה שנוגע להצעת רעיונות חדשים שנותנים מענה לבעיות ממשיות והן בהקשר של ליווי הפתרונות עד לשלב שהם נושאים פרי", אומר ניל שוליי (Neil Sholay), סגן נשיא לחדשנות, אורקל. "אבל כדי להצליח בכך, העובדים זקוקים לתרבות אפקטיבית ותומכת של חדשנות. תרבות כזו מתחילה בחזון ברור של המנהיגים וכן בתעדוף ובמימון של פרויקטים נבחרים. החדשנות לא נסובה על רעיונות בלבד, אלא גם על ביצוע".

"החברות צריכות להיות מסוגלות לתת מענה לדרישות הלקוח המשתנות, על ידי מימוש מהיר של רעיונות. לדוגמא, רשת מלונות Melia זיהתה את הצורך של הלקוחות בפתרון שיאפשר להם לא לשאת מזומנים, תעודות זהות, כרטיסי אשראי ומפתחות., בעקבות זאת, הרשת השיקה במהירות דרכון אישי בצורת צמיד, שמעניק לאורחים חופש חסר תקדים ומאפשר להם להסתובב בנוחות ברחבי המלון. הקונספט התקדם תוך שבועות ספורים משלב הרעיון לשלב החדשנות, משום שלרשת היה גיבוי של טכנולוגיה שהייתה מוכנה למימוש, מוכנה לבנייה ומוכנה לצאת לדרך".

אסף סובול, מנהל פיתוח עסקי באורקל ישראל: "אנחנו נמצאים בתקופה מצוינת לחדשנות - הרבה בזכות הענן. ההזדמנויות שהענן מציג הן אמיתיות ונגישות, כך שארגונים יכולים להתבסס על טכנולוגיות מתקדמות כמו AI, ML, בלוקצ'יין, IOT , כדי לממש יוזמות חדשנות באופן מהיר יותר, זול יותר ומאובטח יותר מאי פעם. התפקיד שלנו באורקל, הוא לתת מענה לאתגרים עסקיים - כך היה תמיד, ובעיקר עכשיו - תפקידנו להיות שותף טכנולוגי לחדשנות של הלקוחות שלנו, ה-enabler שלהם".
 
 
Oracle Israel
חברת אורקל עוסקת במידע - אופן הניהול שלו, השימוש בו, שיתופו והגנתו. כבר שלושים שנה שאורקל, החברה הגדולה בעולם לתוכנה עסקית, מספקת תוכנה ושירותים המאפשרים לארגונים להפיק את המידע המדויק והמעודכן ביותר ממערכותיהם העסקיות. כיום יש לאורקל יותר מ- 275,000 לקוחות ב- 145 מדינות, ביניהם 98 מהחברות המדורגות ברשימת Fortune 100. בסיס הנתונים ...
Oracle  |  Cloud Computing  |  Network  |  IT  |  Software  |  Backup  |  Finance  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation