דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
חדשות
LivePerson חברת פיתוח הפלטפורמות המתקדמות לתקשורת בין לקוחות ומותגים
 
מגייסת 50 עובדים למרכזי הפיתוח בישראל

מערכת ידעטק 04/02/19 | 10:44
 
 
 
 
החברה מפתחת פלטפורמות מתקדמות לתקשורת בין לקוחות ומותגים ומסייעת למותגים הגדולים בעולם לעשות טרנספורמציה דיגיטלית למרכזי השירות שלהם באמצעות טכנולוגיות מתקדמות של Big Data, AI, ו Machine Learning.
החברה, שנסחרת כיום בתל אביב 35, רשמה צמיחה של 7% במניה בעקבות המלצה חיובית מצד אופנהיימר, ותגדיל בלמעלה מ-50 איש את מספר עובדיה במרכזי הפיתוח בישראל

חברת פתרונות SaaS (תוכנה כשירות) האמריקאית LivePerson , המפעילה שני מרכזי פיתוח בישראל (רעננה ותל-אביב) מגייסת למעלה מ-50 עובדים לצוותי המחר והפיתוח שלה בישראל.

בשני מרכזי הפיתוח של החברה בתל אביב ורעננה עובדים היום כ- 350 עובדים המהווים חלק משמעותי ממערך הפיתוח הבינלאומי של החברה.

מרכזי המו"פ של לייבפרסון בישראל פועלים בתחום ה Conversational Commerce, כולל אלמנטים של ניתוח שיחה אוטומטי, ניתוח מצבים רגשיים של מקבלי שירות ע״י אלגוריתמים מתקדמים של טקסט ובמקביל הבנה עמוקה בפלטפורמות מסג׳ינג המובילות בעולם כמו אפל, פייסבוק, וויצאט וגוגל .

במטרה להגיע לקהלים רחבים מועמדים פוטנציאלים יוצאת החברה לקמפיין רשת נרחב, כאשר לטובת העניין הופק סרטון גיוס בו מספרים עובדים של החברה על אתגרי העבודה בלייפרסון והתנאים וכן על אופק ההתפתחות של החברה.

קמפיין הגיוס מיועד בעיקר למפתחים ואנשי טכנולוגיה המעוניינים לראות כיצד הטכנולוגיות שפיתחו מגיעות במהירות ללקוחות הקצה ומייצרות אימפקט על מליוני אנשים ברחבי העולם.

לדברי יובל מטלון, מנכ״ל לייבפרסון ישראל: ״לייבפרסון נמצאת בימים אלה בתהליך צמיחה והתרחבות גלובלית, כאשר מרכז הפיתוח הישראלי מהווה את אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים ביותר של החברה בעולם. אנחנו מאמינים בכישרונות שיש בישראל ומעוניינים לצרף לשורותינו טאלנטים שרוצים להשפיע ולהוביל עם החברה את המהפכה הדיגיטלית הבאה״.

אודות לייבפרסון:

לייבפרסון מקלה על החיים בכך שהיא מאפשרת לבני אדם לתקשר עם מותגים. יותר מ-18,000 הלקוחות שלנו, בהם מותגים מובילים כגון סיטיבנק, HSBC, אורנג' ו-Home Depot משתמשים בפתרונות השיחה שלנו לניהול מסחר כדי לשלב שירות אנושי עם בינה מלאכותית בהיקפים גדולים וליצור קשרים נוחים ואישיים מאוד - קשרים של שיחה - עם מיליוני צרכנים. למידע נוסף על אודות לייבפרסון (נסדק: LPSN), בקרו ב-www.liveperson.com
 
SaaS  |  Big Data  |  Network  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation