דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Schneider Electric
חדשות
סיכום 2018: גידול משמעותי בפעילות השיווק הדיגיטלי של שניידר אלקטריק
 
גידול של 154% במספר הכניסות לאתר האינטרנט הישראלי של החברה, צפי לגידול פי 2.4 בתקציב השיווק הדיגיטלי בשנת 2019

מערכת ידעטק 24/01/19 | 01:27
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Schneider Electric
 
 
 
 
כך עולה מסיכום שנה בפעילות הדיגיטל אותה מקיים הסניף הישראל של ענקית ניהול האנרגיה והאוטומציה שניידר אלקטריק * ג'רלדין רוסנטל, מנהלת התקשורת השיווקית בשניידר אלקטריק ישראל: "גם בעולמות ה-B2B הטרנספורמציה הדיגיטלית נמצאת בעיצומה, והדרך לקיים שיחה עם הלקוח עוברת בסמרטפון, באתר וברשתות החברתיות"

בסיכום פעילות הדיגיטל בישראל לשנת 2018 של הסניף הישראלי בחברת שניידר אלקטריק העולמית, מובילה עולמית של הטרנספורמציה הדיגיטלית בתחומי ניהול אנרגיה ואוטומציה בבתים, בניינים, מרכזי נתונים, תשתיות ותעשיות, עולה כי חל גידול ניכר בכול הזרועות של פעילות השיווק הדיגיטלי בחברה - כולל באתר החברה בשפה העברית, ברשתות החברתיות השונות, קמפיינים דיגיטליים, סרטוני וידאו, ועוד. עיקר הפנייה של שניידר אלקטריק הינה למגזר לקוחות ה-B2B, אך חלק מקטלוג המוצרים שלה פונה ישירות ללקוחות הקצה, או לקהלים מקצועיים דוגמת זה של חשמלאים.

במהלך שנת 2018 התבצעו למעלה מ-95 אלף ביקורים באתר האינטרנט של החברה בשפה העברית, לעומת 37.5 אלף ביקורים שנה קודם, גידול של למעלה מ-154% במספר הביקורים באתר. כך לדוגמא, בחודש דצמבר 2018 לבדו היו למעלה מ-15 אלף ביקורים באתר, מספר שיא של כניסות לאתר החברה. בתחום הרשתות החברתיות במהלך 2018 פרסמה החברה 334 פוסטים, שזכו ליותר מ-12 אלף לייקים, 520 תגובות, ו-543 שיתופים. שניידר אלקטריק גם פרסמה במהלך השנה 32 סרטוני וידאו למדיה החברתית - פייסבוק ויוטיוב - שזכו ליותר מ-66 אלף צפיות, זאת בהשוואה ל-6 סרטוני וידאו שפורסמו במהלך 2017. בנוסף, אפליקציית mySchneider הזמינות להורדה לסמארטפונים, ומשמשת קטלוג מוצרים דיגיטלי, וכן מספקת מידע אישי ללקוחות החברה, הורדה כמה מאות פעמים והותקנה אצל משתמשים בשוק הישראלי.

פועל יוצא של הגידול בפעילות הדיגיטל בישראל הוא צפי לגידול פי 2.4 בתקציב השיווק הדיגיטלי במהלך השנה הקרובה, זאת בהשוואה להיקפו של התקציב שבוצע במהלך 2018.

ג'רלדין רוסנטל, מנהלת התקשורת השיווקית בשניידר אלקטריק ישראל, מציינת כי: "אנחנו רואים כי גם במגזר ה-B2B המעבר לדיגיטל נמצא בתאוצה. בעבר הדגש של הפעילות שלנו היה על הכנה של קטלוגים מודפסים, ואילו היום הקטלוגים שלנו עברו כולם למדיה הדיגיטלית, וזמינים באתר החברה או באפליקציית סמרטפון ייעודית. הטרנספורמציה הדיגיטלית נמצאת בעיצומה, והדרך לקיים שיחה עם הלקוח עוברת דרך הסמרטפון, האתר וברשתות החברתיות, באמצעות הנגשה של מידע זמין ועדכני בכול מקום, לכול אחד ובכול זמן. אנחנו רואים את הביקוש הגדל לתכני הדיגיטל שלנו, ומתכוונים לספק ביקוש זה על ידי הגדלה של כמויות התכנים, הנגשת התכנים בפלטפורמות דיגיטליות מגוונות, וביצוע של קמפיינים ממוקדי לקוח."
 
Social Network  |  Video  |  Infrastructure  |  Network  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation