דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  ELAD Systems
חדשות
מהיום: שירות הלקוחות של אסותא זמין גם בערוצים הדיגיטאליים
 
רשת אסותא מרכזים רפואיים הטמיעה את SimpleChat - פתרון רב ערוצי עבור מוקדי שירות הלקוחות הדיגיטליים מבית אלעד מערכות

מערכת ידעטק 24/01/19 | 11:42
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את ELAD Systems
 
 
 
 
המערכת תנהל את הפניות הטקסטואליות ותעבירן בצורה מהירה ויעילה לטיפול מוקד שירות הלקוחות הדיגיטלי במוקד אסותא

אסותא מרכזים רפואיים הטמיעה את SimpleChat, פתרון רב ערוצי עבור מוקדי השירות הדיגיטליים . המוצר יאפשר למטופלי רשת אסותא הפונים למוקד הדיגיטלי, שירות מהיר ויעיל יותר של הזמנת תור ומענה איכותי לפניות. המוקד הדיגיטלי עלה ב-10 ימי עבודה ומנגיש למטופלים ערוצים דיגיטליים רבים באתרי האינטרנט, SMS ובפייסבוק.

SimpleChat מאפשר למוקדי שירות ומכירה לקיים שיח רציף ורב-ערוצי עם הלקוח בגישת ה-OmniChannel באמצעותה יכול הלקוח לפנות לקבלת שירות במגוון ערוצי תקשורת לבחירתו (צ'אט באתר או באפליקציה, SMS, הודעה פרטית בפייסבוק מסנג'ר, תגובת פוסט על דף הפייסבוק) ליצור קשר עם נציג השירות בערוץ אחד, להמשיך בערוץ אחר וליהנות מחווית שירות רציפה ונוחה.

המטופל מנותב לנציג המומחה הפנוי באמצעות בחירת נושא השיחה בעץ ההחלטה באופן אינטואיטיבי ולאחר אימות באמצעות OTP מועבר לשיחה עם נציג לתיאום/עדכון תור, ביכולתו להעביר בצורה קלה באמצעות מכשיר הסלולארי הפניות ומסמכים ולמלא טפסים הכוללים חתימה דיגיטלית.

כל טופס ומסמך דיגיטלי מתועד באופן אוטומטי בשרת המסמכים של הארגון. SimpleChat מבוססDynamics CRM ומאפשר תיעוד אוטומטי של פניות הלקוחות ישירות לליבת מערכת ה-CRM של הארגון. הטמעת SimpleChat באסותא, ממשיכה את מגמת השינוי המתפתחת בצרכי הלקוחות המעוניינים לקבל שירותים בדרך קלה, פשוטה ואינטואיטיבית. חברות וארגונים כאסותא, מבינים את הצורך המשתנה ונערכים ברמה הטכנולוגית עם פתרונות רלוונטיים מוכווני לקוח דיגיטלי.

אפרת גלבוע, מנהלת מוצר SimpleChat: "מדי יום מתקשרים למוקד הטלפוני של בית החולים אלפי מטופלים הזקוקים למענה יעיל בהתאם לצרכיהם. SimpleChat מספק מענה שיקצר את זמן ההמתנה ויאפשר חווית שירות טובה ורציפה יותר בערוצי התקשורת הדיגיטלים העומדים בפני הלקוח. הטמעת הפתרון שלנו באסותא מהווה צעד נוסף במהפכת השירות הדיגיטלי, התמקדות בטיב השירות ובמסע הלקוח כיאה לרשת מרכזים רפואיים מהמובילות בישראל."

מיכל מנשה-פרינץ, מנהלת מערך קשרי הלקוחות באסותא: "הלקוח כיום הינו לקוח דיגיטלי המחפש מענה יעיל ומהיר בכל ערוצי השירות. סימפל צ'ט מאפשר לנו להעניק ללקוחותינו חווית שירות דיגיטלית טובה ויעילה יותר על ידי קיצור משמעותי של זמן ההמתנה לנציג ובמקביל, הנגשה של מגוון ערוצי תקשורת באמצעותם יכולים המתקשרים ליצור קשר עם מוקדי השירות. הפתרון שהטמענו העלה את רמת שביעות הרצון של המתקשרים. קיבלנו פידבקים מצוינים מלקוחותינו שקיבלו שירות יעיל ומקצועי".

פרופ' ארי שמיס, מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים: "הטמעת מוצר ה- SimpleChat משתלבת באסטרטגיית אסותא השמה את המטופל במרכז והשואפת להעניק לו מעטפת שירות רפואי איכותי וכוללני לאורך כל שלבי הטיפול, המותאם לצרכיו והעדפותיו והמציבה כערך ראשון במעלה את זכות הבחירה של המטופל בעת שנזקק לשירות רפואי".
 
Medical  |  Network  |  CRM  |  Call Center  |  Cellular  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation