דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
חדשות
ארבעת הבנקים הגדולים בארה"ב אימצו טכנולוגיה כחול-לבן מפתח תקווה
 
הישג לסטארט-אפ ניישן. טכנולוגיה מפתח תקווה הוטמעה בארבעת הבנקים הגדולים בארה"ב.

מערכת ידעטק 14/01/19 | 03:52
 
 
 
 
גלאסבוקס ((Glassbox הישראלית שפתחה פלטפורמה מתקדמת בתחום ניהול לקוחות דיגיטליים ((Digital Customer Management הצליחה לשלב את הטכנולוגיה שלה במוסדות הפיננסיים הגדולים והמשפיעים בשוק הבנקאי בארצות-הברית. "הכניסה שלנו אל תוך ארבעת השחקנים הפיננסיים הגדולים בארה"ב הוא הישג אדיר ותו תקן שמוכיח שהטכנולוגיה שלנו היא הבטוחה והיעילה ביותר בשוק", מציין מנכ"ל החברה, ירון מורגנשטרן שמסביר את הדומיננטיות בשוק הבנקאי בארה"ב.

החברה פיתחה פלטפורמה המאפשרת למשתמשים אונליין ללכוד, ליצור אינדקס, לחפש, לאחזר, להציג ולהפעיל מחדש תובנות מבוססות למידה בזמן אמת מתוך נתונים הקשורים למסעות של לקוחות דיגיטליים. כך היא מאפשרת ללקוחות מקוונים חוויית הלקוח לקבל התראות אוטומטיות על מאבקי הלקוחות ועל אנומליות טכנית ולפעול עליהם.

מורגנשטרן: "הפתרון הטכנולוגי שלנו מייעל את המרחב הדיגיטאלי על ידי הפקת תובנות על הפעילות של הגולשים בזמן אמת, וזה מספק ערך רב ללקוחותינו באינטרנט ובמובייל - הודות לכך בשנה האחרונה גדלנו בצורה אקספוננציאלית והתבססנו משמעותית בשוק הפיננסי בארה"ב". עוד הוסיף כי "בשנה הבאה אנו צופים המשך צמיחה והתברגות בשווקים נוספים. כבר עכשיו אנו רואים עניין רב מצד חברות רב-לאומיות, דרג Tier 1 בטכנולוגיה שלנו - ועל כך שמחתנו".

גלאסבוקס פיתחה פלטפורמה אחידה ושיתופית שמציע פתרון כולל ליחידות העסקיות וצוותי התמיכה הטכנולוגיים - ומסייעת לייצר חוויית לקוח אופטימאלית ברשת וביישומים ניידים. גישה זו בשילוב machine learning , מאפשרת להציג תובנות אוטומטיות, שמסייעות ללקוחות להגדיל תשואה.

מלבד ארבעת הבנקים האמריקניים, תאגידים מובילים בעולם כיום נעזרים בפלטפורמה של גלאסבוקס על מנת לשפר את חוויית הלקוחות ברשת ובנייד, לזהות ולפתור קשיי ביצוע, במיקוד על תרחישי סיכון ומילוי דרישות רגולטוריות, ואף לקצר מתן תמיכה במוקדי שירות לקוחות בזמן אמת.
 
Banking  |  Mobile  |  Finance  |  RT  |  StartUp  |  Network  |  CRM  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
נדב ארבל נעם פרוימוביץ
אלי משה בנצי ברנדס
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation