דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Mastercard
חדשות
44% מהישראלים רוכשים באמצעות הסמארטפון
 
80% מהצרכנים באירופה עורכים קניות באמצעות סמארטפון

מערכת ידעטק 06/12/18 | 11:21
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Mastercard
 
 
 
 
לתשומת לב חברות האופנה: בגדים הם המוצר המבוקש ביותר בקניות דרך הסלולר

לאחר "שגעת" הבלאק פריידי והסייבר מאנדי מאסטרקארד ערכה מחקר חדש ומקיף על קניות לקראת השנה האזרחית החדשה וחג המולד.
המחקר מצא כי 80% מהאירופאים משתמשים בסמארטפון לטובת הקניות, נתון המהווה כוח קנייה של כ-24% מסך כל הקניות המבוצעות כיום באירופה. לעומת זאת, בישראל עדיין רק 44% רוכשים באמצעות הסמארטפון.

המחקר מצא עוד כי כ-40% מהאירופאים קונים לפחות פעם בשבוע באמצעות הטלפון הסלולרי, בבריטניה ובגרמניה כ-47% קונים דרך הסמארטפון לפחות אחת לשבוע, בפולין 45%, ספרד ואיטליה 43%, אירלנד 39%, שוויץ 38% והולנד סוגרת את הרשימה עם 27% בלבד.

ומה בנוגע לקניות חג המולד וקריסמס? 72% מהאירופאים טענו כי ישתמשו בסמארטפונים לטובת קניות לחג המולד.

איפה נמצאים הרוכשים בזמן שהם קונים? 82% מהם ציינו כי יעשו זאת בישיבה על הספה בבית, 25% ירכשו כשהם נמצאים במיטה.
19% מציינים כי הם מבצעים קניות לחג המולד בזמן ההמתנה לתחבורה הציבורית, 18% בזמן העבודה ו-9% בהפסקת הצהריים.

מה הזמן המועדף לקניות? האירופאים נתבקשו לציין מהו הזמן האידאלי עבורם לטובת קניות חג המולד, 49% ציינו כי ימי החול בשבוע הם הנוחים ביותר ובייחוד בשעות הערב בין 17:00-21:00. אולם, 42% רכשו מתנות לחג המולד בין 12:00-17:00 ו-31% בין 09:00-12:00 בבוקר.

מה קונים? למעלה ממחצית האירופאים (54%) קונים בגדים באמצעות הטלפון הנייד, בגרמניה הנתון עומד על 68%. 49% מהאירופאים קונים מוצרי חשמל דרך הנייד. עוד נמצא כי 38% קונים ספרים, 37% חופשות וטיולים ו-13% בלבד קונים מוצרים משרדיים דרך הנייד.

המחקר בדק מהן הסיבות העיקריות לקניות באמצעות הסמארטפון. 44% ציינו כי הסיבה העיקרית הינה מהירות הקנייה, 33% רכישה בקליק אחד, 30% ניווט קל ו-14% אבטחה משופרת. בבריטניה, אירלנד, ספרד וצרפת למעלה מ-20% התייחסו לאבטחה משופרת כמניע חשוב לביצוע רכישות באמצעות הסמארטפון. ואילו בפולין (63%), גרמניה (59%) ושוויץ (56%) מעדיפים את מהירות הקנייה על פני כל קריטריון אחר.

אפליקציות קנייה? 64% מהאירופים ציינו כי השתמשו בין 2-5 אפליקציות קנייה, 13% משתמשים בין 6-10 אפליקציות ו-4% מתשמישים בלמעלה מ-16 אפליקציות קנייה.

אודות המחקר
הסקר המקוון המייצג נערך על-ידי חברת סקרי השווקים Innofact במדינות הבאות: צרפת, גרמניה, הונגריה, אירלנד, איטליה, הולנד, פולין, רוסיה, ספרד, שוויץ, שוודיה ובריטניה. בין 14 בנובמבר ל-19 בנובמבר ראיינה Innofact 18,174 בני אדם בפנלים מקוונים בכל השווקים (כ-1,500 בכל שוק), כולם בגילאי 18 ומעלה.
 
 
Mastercard
חברת מסטרקארד (ניו יורק: MA), הינה חברה גלובאלית המספקת פתרונות תשלום טכנולוגיים חדשניים ומובילים. מאסטרקארד פועלת ביותר מ - 210 מדינות ומתחזקת את מערכת התשלומים המתקדמת בעולם, המקשרת בין ממשלות, מוסדות פיננסיים, בעלי עסקים, ובעלי כרטיס אשראי/חיוב/תשלום פרטיים. מסטרקארד מספקת פתרונות ומוצרים עבור ביצוע פעולות מסחר יומיומי כגון: קניות,...
Mobile  |  Security  |  Cellular  |  Cyber  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ליאור לוי אלי משה
אודי מוקדי ברק רגב
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation