דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Avaya Communication
חדשות
חברת י.א. מיטווך בשיתוף חברת Avayaזכו בפרויקט להחלפת
 
מערכות הטלפוניה ומוקדי השרות במרכז הבינתחומי הרצליה.

מערכת ידעטק 04/12/18 | 02:52
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Avaya Communication
 
 
 
 
חטיבת התקשורת בחברת מיטווך נבחרה להחליף את תשתית הטלפונייה ומוקדי השרות במרכז הבינתחומי הרצליה, למערכת מתקדמת של חברתAvaya , במטרה לשפר ולייעל את השירות למאות עובדי המרכז ואלפי תלמידיו.

חטיבת התקשורת בחברת מיטווך נבחרה להחליף את תשתיות הטלפונייה ומוקדי השרות במרכז הבינתחומי הרצלייה. הפרויקט כולל את החלפתה של מערכת הטלפונייה הקיימת של סיסקו, במערכת חדשנית ומתקדמת של חברת AVAYA.

המערכת החדשה תשרת את מאות עובדי המרכז הבינתחומי ואלפי תלמידיו במוקדי השרות והמנהלה, כשבסיומו יעמדו לרשות המרכז הבינתחומי תשתית טלפוניית SIP חדשנית ויישומים מתקדמים למערכות מוקדי השרות, שיסייעו לשיפור השרות במרכז.

במסגרת פרויקט זה תיושם מערכת Avaya UC , בגרסתה החדשה, התומכת באלפי שלוחות והכוללת בין היתר יכולות מתקדמות בתחום מוקדי השרות. המערכת תאפשר למרכז הבינתחומי לנהל בצורה מיטבית את פניות התלמידים ,תוך שיפור חווית המשתמשים, וזאת באמצעות שילוב מגוון רחב של שירותים מתקדמים ופיתוח ממשקי משתמש בהתאמה לצרכי המרכז הבינתחומי .

לדברי מייק ריי, מנמ"ר המרכז הבינתחומי: "ביקשנו לשדרג את תשתיות הטלפוניה ומוקדי השרות, וכן להשיג שיפור וייעול בשירות, תוך חיסכון תפעולי. בחירתנו בחברת מיטווך נעשתה לאחר תהליך יסודי של הגדרת דרישות ובחינת ספקים והתרשמות חיובית שלנו מהפתרונות המשולבים במוקדי שרות שהיא מציעה, וכן מהמוניטין שלה בנושא השירות".

לדברי אופיר בר אורין, מנהל חטיבת התקשורת בחברת מיטווך :
"אנו גאים בכך שהמרכז הבינתחומי בחר בחברתנו ליישום פרוייקט זה. חטיבת התקשורת במיטווך מתמחה בפיתוח וביישום פתרונות טלפונייה ומוקדי שרות בקרב עשרות רבות של ארגונים מובילים בישראל בהם בנקים,חברות ביטוח, חברות רב לאומיות ועוד. בפרויקט במרכז הבינתחומי נדרש מאתנו יישום המשלב את יכולותינו המקצועיות בשלושת הרבדים בהם מתמחה חטיבת התקשורת, שהן :מוקדי שירות, מערכות טלפונייה ו Data Networking. בפרויקט זה אנו מיישמים פעם נוספת ,ובהצלחה, את התפיסה המנחה אותנו בשנים האחרונות מול לקוחותינו שהינה: מחברים קצוות עבורכם".

לדברי רפי שקולניק מנהל פעילת AVAYA בישראל, "הפרויקט במרכז הבינתחומי, בו זכתה חברת מיטווך, שהינה שותף ברמת DIAMOND - רמת השותפות הגבוהה ביותר הקיימת ב Avaya , מצטרף לשורה של הזמנות מלקוחות חדשים בהם זכתה AVAYA בישראל בשנה האחרונה. פרויקטים אלו מצביעים על הכרתו של השוק הישראלי בקו המוצרים החדשני של AVAYA , המשלב מגוון יכולות מתקדמות בתחומי תשתיות טלפוניית ה - IP ומוקדי השרות.
 
Infrastructure  |  Call Center  |  Insurance  |  Banking  |  UC  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation