דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  LG Electronics
חדשות
LG מציגה את התוצאות הפיננסיות לרבעון השלישי של שנת 2018
 
הביקוש למוצרי פרמיום ממשיך לצמוח, למרות הביקוש הנמוך בשווקים העיקריים המביאים לאתגרי מסחר בינלאומיים

מערכת ידעטק 25/10/18 | 02:53
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את LG Electronics
 
 
 
 
חברת LG Electronics דיווחה היום, 25 באוקטובר 2018, על מכירות מאוחדות בסך של 13.76 מיליארד דולר ועל רווח תפעולי בסך של 667.7 מיליון דולר, ברבעון השלישי של 2018. ההכנסות של הרבעון השלישי של 2018 הן הגבוהות ביותר של שנת 2018 עד כה, עם גידול של 2.7% לעומת הרבעון השני של שנת 2018, כאשר הרווח התפעולי גדל ב-45% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בנוסף, ההפסדים בחטיבת הטלפונים הסלולריים צומצמו משמעותית.

חטיבת מוצרי החשמל הביתיים ומיזוג האוויר של LG רשמה ברבעון השלישי הכנסות בסך של 4.33 מיליארד דולר ורווח תפעולי בסך של 365.3 מיליון דולר. ברבעון השלישי LG רשמה מכירות חזקות במיוחד בשווקים קוריאה, אירופה וצפון אמריקה. זאת למרות ההאטה הכלכלית ואתגרי המטבע באסיה, אמריקה הלטינית, המזרח התיכון ואפריקה. הרווחיות נותרה חזקה ואף המשיכה לצמוח בזכות מכירות של מוצרי הפרמיום שלLG וניהול עלויות נכון.

חטיבת מוצרי האלקטרוניקה הבידורית הביתית של LG דיווחה על רווח תפעולי בסך של 289.9 מיליון דולר ומכירות בסך של 3.31 מיליארד דולר, במהלך הרבעון השלישי של שנת 2018. למרות ירידה בביקוש לטלוויזיות בשווקים המתפתחים, שוק מסכי הפרמיום OLED ו UHD של LG נשאר יציב וחזק. עם סיום שנת 2018, חברת LG מתכננת להגדיל את מאמציה בשוק מסכי הפרמיום בשווקי מפתח ולשמור על רווחיות, זאת למרות ירידה כללית בשוק מסכי הטלוויזיה.

ברבעון השלישי של 2018, חטיבת התקשורת הסלולרית של LG הציגה מכירות בסך של 1.82 מיליארד דולר והפסד תפעולי בסך של 130.5 מיליון דולר. למרות ירידת ביקוש גלובלית לסמארטפונים ותחרות מוגברת בשוק, צמצמה LG באופן משמעותי את הגירעון התפעולי שלה כתוצאה ישירה מהתוכנית העסקית של התמקדות בקטגוריית הסמארטפוניים הבינוניים. השקתו של V40 ThinQ צפוי להגדיל את המכירות במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2018. עם המשך תפעול האסטרטגיה העסקית המשופרת כמתוכנן, LG ממשיכה לגבש וליישם בסיס רווחי יותר.

חטיבת מוצרי הרכיבים לכלי רכב של LG רשמה ברבעון השלישי של שנת 2018 הכנסות בסך של 1.05 מיליארד דולר, גידול של 41% לעומת התקופה המקבילה אשתקד וגידול של 35% לעומת הרבעון השני של שנת 2018. הגידול בהכנסות הוא תוצאה ישירה של עלייה בייצור בתחומים של פרויקטים חדשים ורכישת מערכות של תאורה אוטומטית ופנסי חזית של קבוצת ZKW. הרבעון השלישי של 2018, הוא הרבעון הראשון בהיסטוריה של LG, שהחברה עברה את המיליארד ב-KRW (879 מיליון דולר) במכירות בתחום הרכיבים לכלי רכב. חברת הבת רשמה הפסד תפעולי בסך של 38.3 מיליון דולר, זאת כתוצאה מעליית מחירי חומרי הגלם ועלויות גבוהות בפרויקטים חדשים.

חטיבת ה-B2B של LG הציגה ברבעון השלישי של שנת 2018 מכירות בסך של 514.2 מיליון דולר ורווח תפעולי בסך של 31.3 מיליון דולר . רווחיות הקטגוריה ירדה כתוצאה מחובות היבוא בארצות הברית וירידת מחיר של מודולים סולאריים בשווקי מפתח. בעוד תחרות המחירים בשוק המודול הסולארי צפויה לישאר מאתגרת, הביקוש למוצרי דאטה פרמיום צפוי לגדול ברבעון הרביעי של שנת 2018.
 
Cellular  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
נדב ארבל נעם פרוימוביץ
אלי משה בנצי ברנדס
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation