דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Malam-Team
חדשות
מלם תים העלתה לאוויר מערכת מבוססת Microsoft Dynamics
 
CRM עבור חברת שלמה ביטוח בהשקעה של כחצי מיליון שקל

מערכת ידעטק 17/09/18 | 12:31
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Malam-Team
 
 
 
 
משה בן בסט, מנהל תחום CRM במלם מערכות: "האתגר הטכנולוגי היה להקים מערכת שתשמש שני מוקדים שונים במהותם - גביה ושירות. מה שסייע לנו להתמודד עם האתגר הוא ההתמחות ארוכת השנים בהקמת מערכות מבוססותDynamics CRM, שהן מהמובילות מסוגן, יחד עם ההיכרות העמוקה של מלם תים עם עולם הביטוח המשתנה"

מלם מערכות, מקבוצת מלם תים, השלימה בימים אלה לאוויר מערכת מבוססת Microsoft Dynamics CRM במוקדי השירות בחברת שלמה ביטוח. מדובר במערכת לניהול קשרי לקוחות, אשר תשרת את עובדי שלמה ביטוח במוקד השירות. עלות השלב הראשון בפרויקט מוערכת בכחצי מיליון שקל .

הפרויקט כולל הקמת מוקד שירות במתכונת one stop shop, המרכז ומאגד את כל המידע שעבר תחת ידם של נציגי השירות ו- backoffice - למוקד אחד.

המערכת מתממשקת לשלל מערכות הליבה של שלמה ביטוח ומאפשרת לנציגי המוקד לקבל תמונה מלאה על לקוחות החברה באמצעות פלטפורמה ניהולית נוחה ויעילה. בשלב הבא מתוכנן עיבוי האינטראקציה הדיגיטלית של שלמה ביטוח עם לקוחותיה באמצעות פייסבוק, ווטסאפ וכדומה.

משה בן בסט, מנהל תחום CRM במלם מערכות: "אני מברך את שלמה ביטוח על מערכת ה-CRM החדשה שלהם . האתגר הטכנולוגי שהתמודדנו עמו היה להקים מערכת שתשמש סוגי פניות שונות של שלל לקוחות החברה , וסוכני הביטוח שלה תוך התממשקות למערכות הליבה של שלמה ביטוח. תחום ה-CRM Dynamics במלם הוא מן הגדולים והמובילים שקיימים היום בשוק ובעל ניסיון רב בעולמות מוקדי השירות והמכירות, לצד ההיכרות העמוקה של עולם הביטוח, המשתנה לנוכח הרגולציה המתעדכנת".

אבי בר-זכאי, מנהל אגף טכנולוגיות מערכות מידע בשלמה ביטוח: מערכת ה CRM שהוקמה הינה בחזית השירות מול לקוחות וסוכני שלמה ביטוח. המערכת מאפשר מענה מהיר ויעיל ללקוחות והסוכנים תוך בקרה, למידה וייעול תהליך האוטומציה בשרות ושיפור המענה הדיגיטלי. בחירת הקמת המערכת בתשתית Microsoft Dynamics CRM אפשרה ישום מהיר ומתן מענה לשינויים בשלבי ההקמה
 
Insurance  |  CRM  |  Microsoft Dynamics  |  Microsoft Dynamics CRM  |  Infrastructure  |  Call Center  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation