דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Red Hat
חדשות
פורטל הלקוחות של רד האט הוכתר זו שנה שמינית
 
ברציפות כאחד מעשרה אתרי התמיכה הטובים ביותר

מערכת ידעטק 08/08/18 | 02:25
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Red Hat
 
 
 
 
זו השנה השמינית ברציפות בה פורטל הלקוחות של רד האט (Red Hat) - הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הוכר כאחד מעשרה אתרי התמיכה הטובים ביותר מטעם איגוד מקצועני התמיכה (ASP).

ה- ASP הינו ארגון בינלאומי של מנהלי ומקצועני תמיכת לקוחות. תחרות "עשרה אתרי התמיכה הטובים ביותר" היוקרתית שלו, המתקיימת זו השנה ה- 20, מקדמת מצוינות בשירות ותמיכה מקוונים. הזוכים שנבחרים על ידי פאנל שופטים בעלי ניסיון בעיצוב והטמעת אתרי תמיכה, נבחרים באמצעות מערכת דירוג הכולל 25 מדדי ביצועים, ביניהם השימושיות הכוללת של אתר האינטרנט; העיצוב והניווט בו; בסיס ידע וחיפוש באתר; יכולות אינטראקטיביות; מעורבות עם הקהילה; ואסטרטגיית פיתוח האתר.

מאז 2010 משמש פורטל הלקוחות של רד האט כהרחבה מקוונת של היצע החברה למנויים. הפורטל מספק תיעוד מקיף של מוצרים, כלים חכמים, עדכוני אבטחה, תמיכה טכנית וידע המגיע מהקהילה. אלה מסייעים ללקוחות לתכנן, להטמיע, לתחזק ולנהל את פתרונות רד האט בהם הם משתמשים.

בשמונה שנים אלה שיבחו שופטי התחרות את הפיתוח וההתקדמות המתמשכת בפורטל הלקוחות של רד האט - יצירה ושכלול הפלטפורמה, שיפור חווית המשתמש, והצגת כלים חדשים. השנה התמקדה ההגשה לפרסים בהאזנה ללקוחות והטמעת המשוב שלהם בפורטלי לקוחות. רד האט ביצעה מחקר נרחב על התנהגות משתמשים, כדי לתקף את מחשבותיה על מה לקוחות עושים כאשר הם מבקרים בפורטל.

רד האט ממוקדת בהקלה על לקוחות בפתרון בעיות וגישה לתמיכה. החברה פיתחה מספר כלים חדשים כמו ה- Solution Engine לאיתור תקלות דרך תגובה אוטומטית לפניות תמיכה המבוססת על למידת מכונה, וממשק חיפוש מחודש עבור המשתמשים. כלים אלה ונוספים מיועדים לסייע ללקוחות לקבל במהירות את העזרה הדרושה להם.

רד האט גם הדגישה את עוצמת קהילת הקוד הפתוח בפורטל הלקוחות. דף הקהילה החדש מאפשר ללקוחות לחלוק תובנות וללמוד אחד מהאחר על חוויות השימוש במוצרי רד האט.
 
Open Source  |  Technical Support  |  Security  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ליאור לוי אלי משה
אודי מוקדי ברק רגב
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation