דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  ELAD Systems
חדשות
קבוצת שלמה הטמיעה את מוצר SimpleChat של קבוצת אלעד מערכות
 
SimpleChat הוא מוצר ייחודי של אלעד מערכות המאפשר חווית שירות רב-ערוצית רציפה באמצעות ערוצי התקשורת של הארגון

מערכת ידעטק 14/06/18 | 03:06
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את ELAD Systems
 
 
 
 
, המתבצע בצורה טקסטואלית מהירה בין הלקוחות לנציגי השירות והמכירה
קבוצת אלעד מערכות, המתמחה בפיתוח, יישום והטמעה של מגוון טכנולוגיות מתקדמות, הטמיעה את מוצר SimpleChat, פיתוח ייחודי של החברה המיועד למוקדי שירות ומכירה ומבוסס על Microsoft Dynamics CRM, בקבוצת שלמה. הפתרון מאפשר שיח מידי ונוח בתקשורת רב-ערוצית בגישת ה-OmniChannel. הפרויקט נמשך כשלושה חודשים והיקפו מוערך בעשרות אלפי שקלים.

SimpleChat מייצר שינוי משמעותי בחוויית שירות הלקוחות, היות והפתרון מאפשר לארגון לעבור מתקשורת חד-ערוצית לתקשורת רב-ערוצית. הלקוח יכול לפנות לנותן השירות הרלוונטי בכל זמן ומכל מקום בו הוא נמצא, תוך בחירה בערוץ התקשורת המתאים לו. הוא יכול להתכתב עם הנציג בצ'אט, לשלוח הודעת SMS, להעביר פנייה באפליקציה, לכתוב הודעה במסנג'ר, לכתוב פוסט בדף העסקי של הארגון, לשלוח מייל, פקס או לטלפן. התקשורת עם הנציג הנפתחת בערוץ אחד מאפשרת ללקוח לעבור בקלות לערוץ אחר תוך כדי שיחה ולהשתמש במקביל בכל ערוצי התקשורת גם יחד, כולל העברה וקבלת מסמכים באמצעות שימוש במצלמת הסמארטפון שלו. כתוצאה מכך, הלקוח יכול לקבל חווית שירות רציפה ללא תלות במקום ובזמן.

SimpleChat מאפשר לנציג השירות להעניק ללקוח מענה מהיר ואפקטיבי בזכות הנגשת ערוצי התקשורת השונים ושימוש בנתוני CRM עם אינטגרציה מובנית ללא פיתוח ממשקים. הנציג מנהל את כלל האינטראקציות במקום אחד וללא צורך במעבר בין מספר מערכות. כמו כן, הוא מסוגל לנהל מספר שיחות במקביל, דבר המאפשר את הגדלת כמות הלקוחות המטופלים בו זמנית, קיצור זמן הטיפול בפנייה, ניתוב השיחה לגורמים הרלוונטיים וחיסכון בעלויות. בנוסף לכך, היישום מפעיל בוט אוטומטי העונה על שאלות מזוהות בשליחת תשובות מובנות ומוכנות מראש ומאפשר העברת מידע ללקוחות באופן עצמאי ללא מעורבות נציג באמצעות אזורי Self Service. תעבורת הקבצים הופכת להיות נגישה, פשוטה ויעילה, מתועדת ועומדת בתנאי אבטחת המידע של הארגון.

הרקע לביצוע הפרויקט נבע מהצורך של קבוצת שלמה לספק ללקוחות חווית שירות אחודה לכלל מוצרי החברה ואפשרות לפנות לחברה בכל ערוץ התקשרות לבחירתם. לאחר הטמעת SimpleChat, לקוחות החברה יכולים לפנות לשירות הלקוחות במגוון ערוצי התקשרות שונים, למשל, פנייה בפייסבוק, הודעות SMS וצ'אט עם נציג באתר החברה. כמו כן, הפתרון מספק יישום של בוט חכם, אשר נותן מענה ממוקד ומותאם אישית לכל לקוח. הלקוחות יכולים לקבל תשובה בזמן אמת בכל מקום שבו הם נמצאים ועל ידי שימוש בכל אמצעי טכנולוגי לבחירתם, כל זאת ללא צורך בשיחה טלפונית עם נציג. הפתרון משמש עשרות נציגי שירות, אשר עברו הכשרה מקיפה לצורך מתן מענה לכל צרכי הלקוחות בערוצי ההתקשרות השונים.

יובל שני, סמנכ"ל טכנולוגיות והשקעות בקבוצת שלמה, אמר כי, "אני גאה לומר כי כאשר בחרנו באלעד מערכות, בחרנו בספק אשר הפגין גמישות לאורך כל הדרך, ספק יצירתי, אשר ידע להבין את הצרכים האינדיבידואלים של החברה ולספק לנו את הפתרון המתאים ביותר לדרישותינו".

אילון הרוש, סמנכ"ל שירות תפעול בקבוצת שלמה, אמר כי, "כאשר אנו נמצאים בעיצומו של עידן הרב-ערוציות, קבוצת שלמה רואה חשיבות עליונה בהתאמת המענה של שירות הלקוחות לעידן דיגיטלי זה. SimpleChat של אלעד מערכות מאפשר לנו לספק ללקוחותינו את המענה המהיר והיעיל ביותר, בכל זמן ובכל ערוץ התקשרות לבחירתם".

אפרת גלבוע, מובילת תחום OmniChannel ומנהלת מוצר SimpleChat באלעד מערכות, אמרה כי, "אנו גאים לעבוד עם קבוצת שלמה ולקחת חלק במהפכה הדיגיטלית. עם SimpleChat, קבוצת שלמה שמה את חווית הלקוח במרכז ואנו בטוחים בהצלחתם בעידן הדיגיטלי".
 
Microsoft Dynamics CRM  |  CRM  |  RT  |  Call Center  |  Data Security  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ליאור לוי ברק עילם
אבנר מימון דורון גיגי
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation