דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Mastercard
חדשות
מחקר של מאסטרקארד בנוגע לתשלומים דיגיטליים
 
שופך אור על הרצון בשימוש הנרחב במטבעות דיגיטליים בישראל

מערכת ידעטק 19/03/18 | 11:19
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Mastercard
 
 
 
 
13% רוצים לשלם באמצעות מטבעות קריפטוגרפים
52% הביעו עניין בתשלום דרך ארנק דיגיטלי בקניות אונליין
66% מעוניינים להשתמש באפליקציות תשלומים
מעבר לעולם ללא מזומן טומן בחובו שינוי תפיסתי נרחב הקשור להתקדמות הטכנולוגיה, חדירת הדיגיטליזציה, נגישות התשלומים ורצון המחוקק לקדם רפורמות בתחום. מחקר אירופאי הנערך על ידי חברת GCT עבור מאסטרקארד בחן עד כמה הצרכן הישראלי מוכן לאמץ וליישם תמורות אלו.

מהמחקר עולה כי הטרנד העולמי בשימוש במטבעות קריפטוגרפים, ובעיקר הביטקוין, השפיע רבות על הישראלים, כאשר כ-13% מציינים שהם מעוניינים לבצע תשלומים שונים באמצעותם, נתון זהה לממוצע האירופאי. עוד נמצא כי השוק המוביל לשימוש במטבעות קריפטוגרפים הינו רוסיה שכן כ-26% מתושבי רוסיה רוצים לשלם באמצעות מטבעות קריפטו. מאידך נמצא כי המדינות הנורדיות מציגות רצון מופחת בשימוש הביטקוין עם ממוצע של 10%, כאשר בפינלנד דווח על כ- 6% בלבד.

עוד עולה מהמחקר כי לגבי תשלומים שלperson-to-person (P2P) באפליקציות תשלומים, ישראל מובילה ביחס לממוצע האירופאי עם כ-66% המעוניינים בשירות זה, לעומת 48% באירופה. בנוסף, 57% מהישראלים מוכנים לעבור לבנקאות און-ליין וכ-50% כבר מוכנים לשימוש באפליקציות בנקאיות דרך הסלולר נתון הגבוהה מהממוצע האירופאי העומד על כ-42%.

הסלולר משמש גם לרכישות באמצעות סריקת QR, 20% מהישראלים היו מעוניינים לרכוש דרך סריקת QR און-ליין ו- 23% היו שמחים להתנסות ברכישה דרך סריקת ברקודים בחנויות פיזיות.

בקניות אונליין נמצא כי כ-52% מהישראלים הביעו עניין בשימוש בארנק דיגיטלי (e-Wallet) כדוגמת פייפאל. לצורך השוואה הממוצע האירופאי עומד על 39% בלבד. יחד עם זאת, 74% מהישראלים ציינו כי בחלק מהקניות המקוונות הם יעדיפו להקליד את פרטי כרטיס האשראי בעת ביצוע הקנייה.

מלבד הביטוקוין ותשלומי P2P, מגמה נוספת המשפיעה על אופן התשלום של הצרכן הישראלי הינה מוצרים לבישים. כ-25% מהישראלים מציינים כי היו שמחים לשלם באמצעותiWatch , צמידים, שעונים וכו'. בנושא זה הישראלים עוקפים מדינות מתקדמות כגון גרמניה, שוויץ ושוודיה, אך מפגרים מעט אחרי מדינות כדוגמת בולגריה, קרואטיה ורוסיה.

עומר אונגר נציג מאסטרקארד בישראל מציין: "הצרכן הישראלי הינו חלוץ בכל הקשור לאימוץ טכנולוגיות חדשות והדבר משתקף מהמחקר שבו ניתן לראות כי המעבר לחוויית קנייה משופרת על ידי צורת תשלום חדשנית מעניינת את הישראלים שהיו שמחים להתנסות בהם ולאמץ אותם במידה והם מרוצים." אונגר הוסיף: "מאסטרקארד מתמקדת בשיפור מתמיד בחוויית הצרכן תוך שמירה על אבטחת נתונים ומידע."
 
 
Mastercard
חברת מסטרקארד (ניו יורק: MA), הינה חברה גלובאלית המספקת פתרונות תשלום טכנולוגיים חדשניים ומובילים. מאסטרקארד פועלת ביותר מ - 210 מדינות ומתחזקת את מערכת התשלומים המתקדמת בעולם, המקשרת בין ממשלות, מוסדות פיננסיים, בעלי עסקים, ובעלי כרטיס אשראי/חיוב/תשלום פרטיים. מסטרקארד מספקת פתרונות ומוצרים עבור ביצוע פעולות מסחר יומיומי כגון: קניות,...
Cellular  |  Banking  |  Barcode  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation