דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Mastercard
חדשות
כמה מהישראלים הורידו אפליקציית תשלומים בסלולר
 
כמה שוקלים לפתוח חנות באתר סחר אלקטרוני וכמה השקיעו בקמפיין מימון המונים?

מערכת ידעטק 28/12/17 | 07:55
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Mastercard
 
 
 
 
נתונים ממחקר על הרגלי ההתנהלות הפיננסית של ישראלים שבוצע על ידי מאסטרקארד מגלים תשובות מפתיעות:

75% ממורידי אפליקציות תשלומים כבר השתמשו בה

חצי מהישראלים מתכוונים לטוס בטיסתם הבאה בחברת תעופה “לואוקוסט”

16% מהישראלים השקיעו או תרמו בחברות דרך "מימון המונים"

רק כ- 4% משתמשים בתחבורה שיתופית

ל- 3% יש חנות לממכר מוצרים באתר סחר אלקטרוני

ממחקר שנערך על ידי חברת TNS עבור מאסטרקארד בישראל, לבדיקת הרגלי ההתנהלות הצרכנית של ישראלים עולים ממצאים מפתיעים לגבי כמה מהנחות היסוד על כלכלה שיתופית וההתנהלות הפיננסית של הישראלים שרובה המכריע מבוסס על תשלום באמצעות כרטיס אשראי. מגמה זו מתאפשרת בין היתר בזכות כניסתן של טכנולוגיות תשלומים דיגיטליות אשר מובלות באמצעות חברות טכנולוגיה הפועלת בענף התשלומים העולמי כגון מאסטרקארד, גופים פיננסים וחברות פינטק.

טיסות הלואוקוסט ממריאות ומשנות דרמטית את יעדי החופשה של הישראלים:
מהממצאים עולה לדוגמא כי 62% מהישראלים טסו בשנה האחרונה לחו"ל (מתוכם גילאי 18 עד 34 הם בעלי השיעור הגבוה ביותר). 33% מהם טסו בשנה האחרונה בטיסה המוגדרת כטיסת לואוקוסט ו- 51.8% ציינו כי בעתיד יטוסו בטיסה שכזו. עוד עולה בהקשר הזה כי כ- 68% יעדיפו לצאת לחופשה בחו"ל במקום בישראל בגלל תעריפי הטיסות הזולים כיום בהשוואה לעבר.

לאן טסים?
היעדים הפופולאריים ביותר על הישראלים הם יעדי החופשה המסורתיים כגון יוון )18%(, ניו-יורק )10%(, ברצלונה) 9.8%(, ברלין )8.9%( ולונדון )7.6%( אך נראה כי אפקט טיסות הלואוקוסט משנה גם את יעדי החופשה של הישראלים למקומות שמעטים ביקרו בהם בעבר; 9.3% טסו לפראג, 8.2% לבודפשט, וורשה 6.8%, בוקרשט 5.2%, וורנה 2.4% וריגה 1.8%.

לגבי הזמנת הלינה בחופשה - מלון בחו"ל הוא עדיין הדרך המועדפת אך לא היחידה ללון בחו"ל. 79% מהישראלים לנו במלון בחופשה האחרונה. 4.4% הזמינו דרך AIRBNB ו-7.5% לנו אצל משפחה או חברים. לעומת זאת 7.2% ציינו כי בחופשה הבאה יזמינו דירה לינה דרך AIRBNB.

מימון המונים:
ממצא מפתיע מציג כי כ- 17% מהישראלים תרמו והשקיעו כסף בפרויקטים של "מימון המונים". 3.8% השקיעו עד 50 שקלים, 5.4% בין 51-100 שקלים, 3.1% בין 101-150 ₪ ו- 4.4% מעל 151 שקלים. ממצא נוסף מעלה כי 4.1% השתמשו בתחבורה שיתופית בישראל אך מאידך 38.9% השתמשו בשירותי מוניות מתוך אפליקציות.

לא רק קונים גם מוכרים:
הישראלים ידועים כמכורים לקניות באתרי סחר אלקטרוני מחו"ל, כגון eBay, אמזון ואלי אקספרס. מהנתונים עולה כי ל- 3% מהמשיבים יש חנות באחד מאתרי הסחר האלקטרונים הנ"ל. ממצא מפתיע מעלה כי 16% שוקלים לפתוח חנות אינטרנטית שכזו (ובשיעור גבוה יותר בקרב אלו בעלי הכנסה ממוצעת).

תשלומים דרך הסמארטפון:
אחת ההתפתחויות הפיננסיות המעניינות השנה הייתה השקתן של אפליקציות תשלומים דיגיטליים והעברת כסף באמצעות מכשיר סלולרי כגון פפר, ביט ו- Paybox. מהנתונים עולה כי 22.4% הורידו את אחת האפליקציות ו- 75% מאלו שהורידו כבר משתמשים בשירות זה.

Streaming:
שירותי צפייה ישירה לווידיאו ומוזיקה בסטרימינג כבשו את העולם ונראה שגם ישראל הצטרפה למגמה זו כשלמעלה מ- 28% ציינו שהם משתמשים בשירותים אלה בעיקר בקרב גיליאי 18-44 ובעלי הכנסה גבוהה מעל הממוצע.

חללי עבודה:
בנוסף, חללי עבודה משותפים גם הם הפכו לטרנד בישראל, 17% ציינו כי היו רוצים לעבור לעבוד במתחם כזה.

שימוש בכרטיסי אשראי:
לגבי שימוש בכרטיסי אשראי המחקר מצא כי הישראלים אוהבים להחזיק כרטיסי אשראי - מהממצאים עולה כי שלושה מתוך ארבעה (75%( מחזיקים בין 2 ל- 5 כרטיסים בארנק. 20% מחזיקים כרטיס אחד ו- 5.2% מחזיקים למעלה מ- 5 כרטיסים. בנוסף עולה מהמחקר כי 38% הנפיקו כרטיס אשראי חדש בשנה האחרונה.

בכל הנוגע לכרטיסי אשראי שאינם כרטיסי קרדיט נמצא כי 65% שמעו על כרטיס פריפייד (נטען מראש) ו- 35% היו שמחים לבחון אפשרות שימוש בו.

עד עולה, כי 18.5% היו מעוניינים להשתמש בכרטיס "דביט" שבו חשבון הבנק מחויב מיידית עם ביצוע הקניה, (ירידה של 12% ביחס לנתוני המחקר הקודם ב- 2016). 46% לעומת זאת, היו רוצים לדחות זאת לתשלום אחד בסוף החודש.

אנדראש המברגר מנכ"ל מאסטרקארד ישראל מציין כי "אנו עדים בשנים האחרונות להתפתחותה של התנהגות צרכנית פיננסית חדשה בישראל. לדוגמה בעבר פחות צרכנים רכשו כרטיס טיסה מהמחשב או מהנייד, או הזמינו מונית ושילמו לה דרך האפליקציה ללא צורך בשליפת הארנק. חשוב לזכור כי כלכלה שיתופית מודרנית תתקשה כיום לפעול ללא שימוש בכרטיס אשראי שכן היא שואבת את כוחה מהיכולת של כל פרט להשתתף בכלכלה זו מכל מקום, בכל זמן ובלחיצת כפתור. מאסטרקארד רואה חשיבות רבה בשוק הישראלי בנושא כלכלה שיתופית ואימוץ טכנולוגיות"
 
 
Mastercard
חברת מסטרקארד (ניו יורק: MA), הינה חברה גלובאלית המספקת פתרונות תשלום טכנולוגיים חדשניים ומובילים. מאסטרקארד פועלת ביותר מ - 210 מדינות ומתחזקת את מערכת התשלומים המתקדמת בעולם, המקשרת בין ממשלות, מוסדות פיננסיים, בעלי עסקים, ובעלי כרטיס אשראי/חיוב/תשלום פרטיים. מסטרקארד מספקת פתרונות ומוצרים עבור ביצוע פעולות מסחר יומיומי כגון: קניות,...
Finance  |  Mobile  |  Cellular  |  Banking  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation