דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
חדשות
חברת סטימצקי בחרה בפתרונות אוויה במעבר לקמפוס החדש
 
במסגרת מעבר משרדי סטימצקי לקמפוס החדש בראש העין

מערכת ידעטק 06/12/17 | 10:57
 
 
 
 
, בחנה החברה מספר יצרני תקשורת ומרכזיות ולבסוף בחרה בפתרונות תקשורת המתקדמים של חברת אוויה. הפרויקט בוצע על ידי החברותIBS & EMIT.

הדגשים העיקריים בסביבת הקמפוס, דאטה סנטר היו בפרויקט אבטחת תשתיות הרשת, יכולות Hyper Segmentation ויכולות הקמת שירותים צפים בדקות בודדות ,פתרון Fabric Connect של חברת אוויה/אקסטרים נטוורקס נותן מענה לכל אחד מהדרישות בפרויקט.

הפתרון כלל הקמת שכבת דאטה סנטר, שכבת חוות שרתים ומתגי משתמשים בתצורת Stack, המספקים מתח לטלפוניIP , Camera, AP, וכדומה. סביבת הדאטה סנטר שודרגה למתגים בעלי תמיכה עד 40 גיגה ביט בתצורת Vist המדמה שתי מתגים למתג אחד וירטואלי לשרידות ויתירות הרשת ומימוש טכנולוגית Fabtic Connect של חברת אוויה/אקסטרים נטוורקס, מתגי שרתים מספקים מהירות עד 10 גיגה בטכנולוגית ה-Shortest path bridging(SPB) ,מתגי משתמשים המספקים מתח POE+ שחוברו בתצורת Stack וחיבור Uplink של 20 גיגה לשרידות ויתירות הרשת. כמו כן מומשה טכנולוגית ECMP ב-Fabric Connect לאיזון עומסי תעבורה בין קווי ה-UPLINK .

בנוסף, הוטמעה מרכזייתAVAYA IP OFFICE בגרסה 10 המתקדמת. הפתרון כולל טלפונים לעובדי הנהלת החברה והמטה וכן טלפונים בפריסה ארצית לכ-140 חנויות הרשת. כמו כן חברת IBS הטמיעה את מערכת הקול סנטר AVAYA Call Bar מול מרכזיית הטלפונים, המאפשרת ניהול מוקד מתקדם, באמצעות סרגל נציג חכם, תצוגות זמן אמת ודוחות מערכת למנהלת המוקד.

שולי הילל, מנהל טכנולוגיות סטימצקי: "תקשורת, אבטחת מידע וניהול רשת הינם אבני היסוד בכל ארגון ובמיוחד בפרויקט מעבר קמפוס והנהלת החברה. בפרויקט זה בחנו כיצד נבנה את מערך התשתיות שלנו ושאפנו לספק מענה לכל האתגרים העומדים בפנינו בשנים הקרובות, תוך מתן דגש על אבטחת מידע, קלות הקמת השירותים, המשכיות עסקית ואוטומציה של הרשת". עוד הוסיף שולי כי במהלך התהליך נבחנו מספר יצרנים ובסופו של דבר בחרנו בחברת אוויה לספק את תשתיות התקשורת ברשת, טלפוניה IPT וה-Contact Center כפתרון מקצה לקצה. לדבריו "הפרויקט בוצע בלוח זמנים קצר ומאתגר לשביעת רצוננו המלאה. הטכנולוגיה בקמפוס סטימצקי הינה בין המתקדמות ביותר בתעשייה. הפתרונות הטכנולוגים של חברת אוויה ענו מעל ומעבר על דרישות הנדרשות בפרויקט זה ואף יותר מכך".

אלי קנדל,CTO באוויה ישראל: "טכנולוגיות המובילות מבית חברת אוויה מספקות מענה איכותי לדרישות הלקוח, גמישות מקסימאלית ויכולת הקמת Hyper Segmentation והמשכיות עסקית, לצד פתרונות התקשורת הוקמו פתרונות המובילים מבית אוויה כגון IP Office ,Contact Center ופיזור טלפונים בכל הסניפים בפריסה ארצית. היתרון של טכנולוגיית הFabric connect הוא ביכולת לספק זמן התאוששות מהיר ביחס למה שקיים כיום אצל המתחרים. יתרון זה ללא ספק נותן ללקוחותינו זמן למחשבה למתן שירותי מחשוב ואחסון במקומות קריטיים ברשת".
 
Network  |  Infrastructure  |  Data Center  |  Call Center  |  Data Security  |  BCP  |  Storage  |  IT Services  |  Recovery  |  RT  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
אודי מוקדי ליאור לוי
אבנר מימון עוזי נבון
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation