דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Google
חדשות
חג הקניות הישראלי ברשת חוזר בפעם הרביעית
 
1,300 עסקים ישראלים ישתתפו ב -ShoppingIL, ביוזמת Google, יותר מפי שניים ממספר העסקים בשנה שעברה

מערכת ידעטק 12/11/17 | 07:11
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Google
 
 
 
 
ShoppingIL יתקיים ב-8-9 בנובמבר ויפתח את חודש הקניות האינטרנטיות; בתי העסק יציעו עד 70% הנחה ומגוון מבצעים מיוחדים בחגיגה שכולה כחול לבן

הגולשים הישראליים פותחים את חודש הקניות המקוון עם חגיגת הקניות כחול-לבן ברשת, שתיערך השנה בפעם הרביעית. החל משעה 00:01 ב-8 בנובמבר ולמשך 48 שעות יתקיים ShoppingIL ובמסגרתו יוצעו הטבות ומבצעים מיוחדים של מיטב החנויות והרשתות במגוון רחב של תחומים: אופנה, ילדים, סלולר, מחשבים וגאדג'טים, מוצרי חשמל, עיצוב הבית, בריאות, טיפוח, תיירות ועוד.

מיזם ShoppingIL נולד לפני כ-4 שנים ביוזמת Google במטרה לקדם את תעשיית המסחר האלקטרוני המקומית, העלאת מודעות וחשיפת הצרכנים לעסקים ישראליים שמוכרים ברשת ומתן במה לעסקים, בכלל זה עסקים קטנים, למינוף הפעילות שלהם לצמיחה. כל העסקים המשתתפים יופיעו באתר המרכז את החגיגה בכתובת shoppingil.co.il.

כמו בשנה שעברה, גם השנה יתקיים ShoppingIL במתכונת פתוחה שמאפשרת לכל בית עסק מקוון בארץ לקחת חלק בחגיגה, כאשר גובה ההנחות, מספר המבצעים או הדילים השונים יהיו תחת אחריותו הבלעדית של בית העסק ויופיעו באתר בית העסק. חשוב לציין כי בתי העסק המשתתפים ב-ShoppingIL אינם נדרשים לשלם עבור ההשתתפות או הפניות מהאתר.

למעלה מחצי מיליון ישראלים השתתפו בשנה שעברה בחג הקניות המקוונות הישראלי, ShoppingIL בו השתתפו כ-600 עסקים. אלו הפכו את 48 שעות המכירה לחגיגה לצרכנים ולעסקים הישראלים, בדומה לסייבר מאנדיי האמריקאי. השנה הוכפל מספר האתרים המשתתפים והוא עומד על 1,300 בתי עסק בעלי פעילות מקוונת. בשנה הראשונה של ShoppingIL עמד מספר העסקים המשתתפים על כ-150 בלבד.

השנה חוברת Google למספר חברות שתורמות כל אחת מניסיונה ויכולותיה בכדי להפוך את ימי המכירות לחגיגה אמיתית. את זירת המבצעים החמים מפעילה zap השוואת מחירים. האתר הקים פלטפורמה ייעודית שתציג כ-7,000 מבצעים אטרקטיביים מאלפי עסקים ישראלים. העסקים יציעו אלפי מוצרים בהנחות ובהטבות מיוחדות כמו מבצעי 1+1, מבצעי הנחה ,אפשרויות משלוח חינם, משלוח מהיר ועוד. נתוני zap מראים כי הקטגוריות המובילות עם שיעור ההצעות הגבוה ביותר בימי המכירות הן אופנה ולייפסטייל, בית וגן, משרד וחשמל ואלקטרוניקה. בנוסף 33 אחוז מהעסקים בחרו לתת משלוח חינם ו-14 אחוז מעניקים משלוח מהיר.

דואר ישראל ושירות השליחים של חברת Gett מציעים אף הם הטבות מיוחדות לימי המכירות. הלקוחות דואר ישראל יוכלו לבחור היכן תימסר החבילה באחד מבין 1,100 מרכזי מסירה של הדואר ברחבי הארץ. החברה מציעה שירות איסוף חבילות מהסניף עד הבית ללא המתנה באמצעות שירות 'my post' באתר הדואר או שליחות מהירה של חצי שעה בגוש דן באמצעות שירות השליחים Gett.

בין 1300 בתי עסק שכבר הבטיחו את השתתפותם השנה: קסטרו, רנואר, גרופון, מאק, וואלה!שוופס, ללין, לוריאל, רשת פתאל, באג, סופר פארם, קפה לנדוור, קפה ג'ו, באליגם, שופרסל, רנו, ניסאן, טויס אר אס, פרטנר, פיקס, קרביץ, שטראוס מים, SOHO, לופה, ישרוטל, קליניק, HOT ועוד. לצד אלו צפויים להשתתף גם עסקים קטנים מכל רחבי הארץ.

על פי מחקר שערכה גוגל לקראת חודש הקניות ברשת, כ- 91 אחוז מהישראלים קנו באמצעות האינטרנט בחודש האחרון. סל הקניות הממוצע בישראל עומד על 371 שקל עם מספר הרכישות הממוצע של 2.8 פריטים. 12 אחוז מהישראלים העידו כי הם מוציאים בקניה אחת סכום הנע בין 500-1,000 שקלים. רוב הקונים, 72 אחוז, מוציאים בין 50-300 שקל בקניה בודדת באינטרנט.

23 אחוז מהישראלים מעידים כי הם רוכשים רק או בעיקר באתרים ישראלים, לעומת 53 אחוז שרוכשים בעיקר או רק באתרים מחו"ל. המוצרים הפופולריים לקנייה באתרים ישראלים הם ביגוד (36%), תיירות (36%). הרשימה זהה לזו של מוצרים הפופולריים מאתרים בינלאומיים - ביגוד (66%), תיירות (47%), מוצרי אלקטרוניקה (45%) והנעלה (42%). הקטגוריות בהן קיימת העדפה לרכישות אונליין בישראל הן מוצרי חשמל לבית (26% רוכשים בארץ לעומת 13% בחו"ל), מזון טרי (23% בארץ לעומת 8% בחו"ל) ומזון יבש (20% בארץ לעומת 8% בחו"ל).

93 אחוז מהישראלים קונים עבור עצמם באינטרנט. 50 אחוז קונים עבור בן או בת זוג ו-47 אחוז אמרו כי הקניות הם עבור הילדים. המעסיקים לא ישמחו לגלות כי 30 אחוז מהנשאלים ציינו שהם מבצעים קניות בזמן העבודה. אך שעות הערב הן הפופולריות ביותר להוצאת כספים עם 78 אחוז שביצעו רכישות בשעות אלו.

הישראלים מקנים את החשיבות הגבוהה ביותר לכך שהאתרים יהיו אמינים, יציעו מחיר טוב ויספקו תשלום מאובטח. בכל הפרמטרים מובילים אתרי בינלאומיים שהפער הגדול ביותר הוא בתפיסת מחיר טובה יותר בקרב אתרי מחוץ לארץ. האתרים הישראלים דורגו גבוה מאתרי חו"ל בכל הנוגע לזמני משלוח מהירים, הצעת מוצרים המתאימים לשימוש בארץ, ואפשרות תשלום בשקלים ובעברית.
 
 
Google
משימת "גוגל" הוא לספק את חווית החיפוש הטובה באינטרנט באמצעות הפיכת המידע העולמי נגיש לכל ושימושי. "גוגל", מפתחת אחד ממנועי החיפוש הגדולים בעולם, וללא ספק הטוב שבהם, מציעה את החיפוש המהיר והקל ביותר כדי למצוא מידע ברשת. באמצעות גישה ליותר מ-1.3 מיליארד דפי אינטרנט, גוגל מספקת תוצאות רלוונטיות למשתמשים בכל העולם, בד"כ בפחות ממחצית השנייה. היום,...
Network  |  HealthCare  |  Cyber  |  Cellular  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
אלי משה אורן פליישר
אודי מוקדי אבנר מימון
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation