דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Teldor
חדשות
חברת טלדור תספק לעיריית חיפה מערכת לניהול פניות הציבור מבוסס Dynamics CRM
 
המערכת עולה לאוויר בימים אלו ותשפר משמעותית את השירות לאזרח

מערכת ידעטק 27/09/17 | 11:16
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Teldor
 
 
 
 
חברת טלדור תספק לעיריית חיפה מערכת לניהול פניות לאגף פניות הציבור בהיקף של מאות אלפי ₪. המערכת, מבוססת Dynamics CRM של חברת Microsoft, עולה לאוויר בימים אלו ומחליפה מערכת המבוססת על טכנולוגיה מיושנת. מטרות מערכת ה CRM -החדשה הן לשפר את השירות לאזרח, לעצב את המדיניות העירונית בטיפול בבעיות התושבים ולשרת את התושב בצורה הטובה ביותר.
המערכת תאפשר למחלקת פניות הציבור לתעד את פניות התושבים, ליצור משימה לכל נושא רלוונטי ולעקוב אחר כל שלבי הטיפול במשימות.

למערכת מספר כלים אשר ייעלו הן את הממשק מול האזרח והן את הממשק בין האגפים השונים, ובכך ייצרו טיפול אפקטיבי בפניות ושירות טוב לתושב.

בין הכלים ניתן למצוא:

תיעוד היסטורי של פניות התושבים - אשר יאפשר תיחקור פניות וטיפול יעיל על סמך מידע מקדים.
ניהול SLA של פניות התושבים - ניהול זמן הטיפול בבקשה, אשר יאפשר מעקב אחר משך הזמן שהוגדר לטיפול בכל פנייה, כולל תזכורות והתראות. זאת, על מנת לוודא שכל אזרח מקבל טיפול יעיל ומהיר בבקשה שלו.

העברה ממוחשבת של פניות בין אגפי העירייה - כלי שליטה יעיל בטיפול ובקרת הפניות. בזכות כלי זה "יד ימין" תדע מה עושה "יד שמאל" ותהיה תקשורת ושקיפות בין האגפים השונים.

מספר תבניות תשובה לכל נושא - ייעול כתיבת מכתבי התשובה לתושבים ובכך ייעול זמן עובדי העירייה וקיצור זמן המענה.
קישור בין משימות ופניות שונות - המערכת תאפשר לקשור בין פניות ומשימות משותפות בפניות שונות ובכך תשפר את זמן הטיפול ותעניק מענה יעיל וחכם.

הפקת דו"חות וגרפים - לצורכי ניהול, ניתוח ומעקב עבור הדרג הניהולי. מימוש פתרונות מבוססיMicrosoft Dynamics CRM מאפשר לארגונים מעבר מידע פשוט ומהיר בין המחלקות השונות, וביצוע אינטגרציה אופטימלית בין כל המערכות שנמצאות בשימוש הארגון.

הייחוד של הפלטפורמה טמון בקלות שבה ניתן לבצע התאמה לצרכי כל לקוח ולקוח כמעט ללא צורך בפיתוח. בנוסף, הפלטפורמה גמישה ומאפשרת לשלב בתוכה פיתוחים מסביבות שונות כגון GIS, SharePoint ועוד, כמו גם להשתלב בפרויקטים גדולים ומורכבים.

חברת טלדור מוסמכת כשותפה של חברת מיקרוסופט, כפועל יוצא הקימה טלדור מערך מיומן של מומחים בפלטפורמה המבצעים ביעילות ובמהירות פרויקטים מקצה לקצה בארגונים מובילים בישראל.

מיכל דביר, מנמ"רית עיריית חיפה: "הבחירה במערכת Microsoft Dynamics CRM ובחברת טלדור להטמעת המערכת, נועדה בראש ובראשונה לתת את השירות הטוב ביותר לתושבינו. אנו רואים זאת כמשימה ראשונה במעלה, מבצעים את כל המהלכים ונעזרים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, על מנת לוודא שלתושבי חיפה ניתן המענה המתקדם, השקוף והחכם ביותר"

נתן פרידחי, סמנכ"ל קבוצת מערכות בטדלור: "אנו מברכים את עיריית חיפה על שבחרה בחברת טלדור להטמיע פתרונות טכנולוגיים מתקדמים על מנת לממש את החזון של מתן השירות הטוב ביותר. בין אם מדובר ביחסים בין מערך המכירות ללקוחות, בין הנהלת הכספים לספקים חיצוניים או בין מחלקה אחת לשניה, ארגונים מורכבים מרשת ענפה של מערכות יחסים מנוהלות. Microsoft Dynamics CRM מאפשרת לארגונים לנהל ולחבר קשת רחבה של נתונים ומערכות יחסים. התוצאה של זה היא שירות טוב יותר - הן פנימית בתוך אגפי העירייה והן חיצונית לתושב".
 
Microsoft Dynamics CRM  |  Microsoft  |  SharePoint  |  Network  |  CRM  |  GIS  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation