דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Salesforce.com
חדשות
סיילספורס מאיצה פיתוח יישומיAI לפלטפורמת ה-CRM שלה
 
בעקבות השקת מערכת הבינה המלאכותית "איינשטיין" פותחת החברה את שערי ה-AI גם בפני 4 מיליון מפתחים

מערכת ידעטק 29/06/17 | 02:30
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Salesforce.com
 
 
 
 
מציעה כלים לשילוב מהיר של עיבוד שפה טבעית וזיהוי אובייקטים באפליקציות חדשות

השקת מערכת הבינה המלאכותית "איינשטיין" של סיילספורס נתנה את האות להטמעה נרחבת של פתרונות מסוג זה בקרב מאות אלפי לקוחות החברה ברחבי העולם. לראשונה, מערכתAI מתקדמת זמינה עתה לכל ארגון כמוצר מדף ידידותי ורב עוצמה, עם יכולות מתקדמות לניבוי הצלחה של עסקאות, ניבוי העדפות וטעמים משתנים של לקוחות, שיפור חוויות הלקוח ושיפור משמעותי בביצועי העסק.

עתה עושה סיילספורס צעד גדול נוסף בתחום זה והיא פותחת את שערי עולם הבינה המלאכותית בפני קהילת המפתחים - באמצעות כלים לניצול ההזדמנויות הטמונות בו. לצורך כך השיקה היום סיילספורס פלטפורמת שירותים חדשה (Einstein Platform Services) המספקת ל-4 מיליון מפתחי סיילספורס בעולם ובישראל שירותי מדף - בתחומים כמו עיבוד שפה טבעית וזיהוי אובייקטים - ומשאבי הדרכה מקוונת לפיתוח אפליקציותAI חכמות ומתקדמות עבור הלקוחות. באמצעותם ניתן יהיה לפתח בקלות ובמהירות אפליקציות בינה מלאכותית לפלטפורמת סיילספורס בתחומים מגוונים כמו: מכירות, שירות, שיווק, מסחר ועוד. הפתרונות נחשפו היום באירוע המפתחים TrailheadDXשנערך בסן פרנסיסקו, בהשתתפות מאות נציגים מ-24 מדינות.

"זהו הזמן הטוב ביותר להיות מפתח סיילספורס", אמרה שרה פרנקלין, סגנית נשיא בכירה לתחום קהילת המפתחים. "ההצלחה של המפתחים מובילה להצלחה של הלקוחות, ומשימתנו היא להכשיר את כולם למהפכת הבינה המלאכותית באמצעות הכלים ואמצעי ההדרכה המתקדמים ביותר.

המהלך של סיילספורס משקף את הביקוש הגדול של משתמשים עסקיים לחוויות מתקדמות ומותאמות אישית הדומות לחוויות בחייהם הפרטיים. כדי לעמוד בציפיות הללו זקוקים המפתחים לפלטפורמה חדשנית שתסייע להם לשלב בקלות טכנולוגיות AI באפליקציות שלהם. על פי מחקר של IDC עד שנת 2020 כ-80% מהאפליקציות יכילו מרכיבים של בינה מלאכותית. פלטפורמת איינשטיין מחוללת דמוקרטיזציה בתחום ה-AI וסדרת השירותים החדשה תאפשר לכל מפתח לשלב במהירות מרכיבי בינה מלאכותית באפליקציות שלו, תוך קידום הקריירה וההצלחה העסקית שלו.

בין שירותי המדף החדשים המוצעים עתה:
Einstein Sentiment - יאפשר זיהוי ומיון של טון הלקוחות בכל מסרי הטקסט שלהם עם החברה (כולל רשתות חברתיות): חיובי, שלילי ניטראלי, זיהוי מגמות בקרב קבוצות של לקוחות וטיפול מהיר בלקוחות לא מרוצים
Einstein Intent - זיהוי הכוונות הסמויות של לקוחות באמצעות ניתוח הפניות שלהם לחברה, זיהוי מהיר של בעיות והפעלה מידית של פתרונות לסיוע.
Einstein Object Detection - זיהוי מספר אובייקטים ייחודיים בתוך תמונה אחת וכן זיהוי מיקום גיאוגרפי, גודל ומספר האובייקטים. היכולות הללו יאפשרו שיפור השירות, שיפור ניהול מלאי ועוד.
 
Salesforce  |  CRM  |  Social Network  |  Inventory Management  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation