דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  KMS lighthouse
חדשות
מערכת ניהול הידע של KMS Lighthouse תסייע לייעל את מערך השירות של בנק Sviaz הרוסי
 
KMS lighthouse מקבוצת אמן

מערכת ידעטק 03/05/17 | 07:27
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את KMS lighthouse
 
 
 
 
המספקת פתרונות ניהול ידע מתקדמים עבור מרכזי שירות, הטמיעה את מערכת ניהול הידע שלה בסוויאז בנק (Sviaz Bank), אחד מהמוסדות הפיננסיים הגדולים ביותר ברוסיה. במסגרת הפרויקט הוטמעה מערכת ניהול הידע המתקדמת של KMS במוקד השירות המרכזי של הבנק המונה עשרות מוקדנים בכל רגע נתון, בסניפי הבנק ברחבי רוסיה ובאזורי ה - Self Service. לאחר שהוכנס ידע למערכת המידע, המערכת מאפשרת לנציגי השירות של הבנק גישה מהירה, פשוטה ומדוייקת לכל סוגי המידע ולקבל מענה מהיר בזמן אמת לשאילתות הנשאלות על ידי הלקוחות.

לפני הטמעת פתרון ניהול הידע של KMS Lighthoouse עבד הבנק עם מערכת לאחסון מסמכים בלבד, ללא ניהולם. בעקבות זאת חיפוש המידע הארגוני הרלוונטי לקח זמן רב ופגע בשירות שמספק הבנק ללקוחותיו. בנוסף, לא הייתה לנציגי השירות את האפשרות לבצע השוואה אלקטרונית בין מסמכים, ולכן הם נאלצו לבצע השוואה ידנית, שלעיתים הייתה איטית ולא מדויקת. לאחר בחינת המצב הקיים הבינו בסוויאז בנק שישנו צורך במערכת שתפשט ותייעל את תהליך חיפוש והספקת המידע ותשפר את השירות הניתן ללקוחות ומהירות השירות.

מערכת ניהול הידע של KMS lighthouse מסדרת את המידע על פי תבניות ברורות המקלות על מציאת המידע במדוייק, מפשטות את חיפושו וממירה את כל מסמכי הארגון לפורמט דומה, כך יכולים נציגי השירות בבנק לדלות מידע ספציפי בצורה פשוטה ונוחה ללא התעסקות ידנית מיותרת. המערכת מקצרת משמעותית את זמני השיחות במוקד שירות הלקוחות של הבנק על ידי כך שהיא מאפשרת למוקדנים למצוא את המידע הרלוונטי בקלות ובמהירות. בנוסף, המערכת יודעת להציג לנציגי השירות את המידע הרלוונטי והעדכני ביותר שלו הם זקוקים.

שגיא אליהו, מנהל KMS lighthouse ומשנה למנכ"ל בקבוצת אמן: "אחד היתרונות המשמעותיים של KMS lighthouse היא היכולת של המערכת ליצר תבניות נוחות לחיפוש ובניה המאפשרות למוקדני השירות לחפש ולמצוא את המידע המתאים להם בצורה המהירה ביותר, וכל זה ללא צורך בידע טכני. בזכות המנוע החזק של המערכת היא כיום ממערכות ניהול הידע המובילות והמתקדמות ביותר בעולם. בעזרת הפתרון של KMS lighthouse ניתן להשיג יעילות במכירות, שיפור השירות וחויית הלקוח והכל באמצעות גישה מהירה לידע ארגוני. הלקוחות שלנו משתמשים במערכות במרכזי השירות, בסניפים ובנוקודת המכירה והממשק מול הלקוחות כמערכת ניהול ידע פנימי לנציגי השירות וכן להחצנת מידע דרך אזור הדיגיטל וה-Self Service. לאור הצלחת הפרויקט Sviaz Bank מעוניין להטמיע את המערכת שלנו גם לסניפים ולצרכים נוספים הקשורים לטרנספורמציה דיגיטלית."
 
 
KMS lighthouse
חברת KMS lighthouse מספקת פתרונות ניהול ידע למצוינות ארגונית. Lighthouse מארגנת את כל הידע הארגוני ומציגה לכל העובדים את הידע הרלוונטי והעדכני ביותר לצרכיהם. עם Lighthouse, ארגונים מצליחים להפוך את האינטראקציות עם לקוחות למכירות, לספק שירות לקוחות אחיד בכל ערוצי השירות ולהפוך את העובדים למומחים בתחומם אחרי הכשרה קצרה.
Banking  |  Knowledge Management  |  Finance  |  RT  |  Call Center  |  Storage  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation