דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  SysAid
חדשות
Deloitte בריטמן אלמגור זהר, הטמיעה את מערכת SysAid ITSM לניהול השירות ומרכז התמיכה לכל עובדי החברה בישראל
 

Deloitte בריטמן אלמגור זהר, סיימה בימים אלה להטמיע את מערכת ה Service Desk של סיסאייד (SysAid) הישראלית. מדובר במערכת כלל ארגונית, המאפשרת ל 1,200 עובדי הפירמה לקבל שירות מכל יחידות המטה, גם על ידי פתיחת קריאת שירות באפליקציה סלולארית.

רננה אשוח 30/03/16 | 02:27
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את SysAid
 
 
 
 
בימים אלה הושלמה הטמעת מערכת ההלפ-דסק סיסאייד (SysAid), בפירמת הייעוץ העסקית Deloitte בריטמן אלמגור זהר המונה כ- 1,200 עובדים. המערכת מאפשרת לכל עובד, לקבל שירותים מכל יחידות המטה (IT, שכר, כספים וכו'), גם באמצעות אפליקציה סלולארית.

Deloitte בריטמן אלמגור זהר, סיימה בימים אלה להטמיע את מערכת ה Service Desk של סיסאייד (SysAid) הישראלית. מדובר במערכת כלל ארגונית, המאפשרת ל 1,200 עובדי הפירמה לקבל שירות מכל יחידות המטה, גם על ידי פתיחת קריאת שירות באפליקציה סלולארית. השימוש בסיסאייד כמערכת קריאות שירות עבור כלל יחידות הארגון, מוצלחת במיוחד ומספקת לעובד מקום מרכזי לקבלת שירות ממחלקות שונות בארגון.

אלי וידבסקי, דירקטור מערכות מידע ב Deloitte בריטמן אלמגור זהר, מסביר מדוע הוחלט להשתמש בסיסאייד עבור כלל יחידות המטה: "ההחלטה נתקבלה לאור שביעות הרצון שלנו מיכולותיה של סיסאייד, שהוטמעה לפני כשמונה חודשים במטרה לתת מענה לקריאות שירות למחלקת ה IT" וידבסקי הוסיף כי "ככל הידוע לי, השימוש בסיסאייד כמערכת הנותנת שירות לכלל מחלקות המטה, הינו פורץ דרך וראשון מסוגו בישראל".

וידבסקי ציין כי, היכולת של עובדים לפתוח קריאות דרך אפליקציה סלולארית, מאפשרת לשפר את התקשורת בין העובדים לפירמה: "רוב העובדים שלנו נמצאים רוב הזמן אצל הלקוחות. בזכות האפליקציה הם אינם מרגישם מנותקים מהמטה וכאשר הם צריכים שירות ופתרונות, הם מקבלים אותם ביעילות ובמהירות".

משה אטיה, מנהל מוצר סיסאייד בקונסיסט מערכות מסביר, כי "מערכת SysAid מוכיחה שוב כי בכל הנוגע להקמת מרכז תמיכה יעיל ומהיר אין ל-SysAid תחרות, אלי וידבסקי והצוות שלו מקצועני IT ויחד איתם לקחנו את השירות למשתמשי הקצה ב Deloitte לקצה העליון, קיצרנו את זמני השירות ושיפרנו את איכות השירות".

סיסאייד (SysAid) מערכת ההלפ-דסק הישראלית, אשר מיוצגת בישראל על ידי קונסיסט מערכות, הינה מערכת ההלפ-דסק הפופולרית בישראל מזה 6 שנים ברציפות (על פי חברת המחקר STKI). סיסאייד מעניקה שירות ליותר מ 15,000 חברות ב 143 ארצות. בשנת 2015 זכתה בשני פרסים חשובים: פרס מטעם חברת המחקר 'פורסטר' (בקטגוריית "ההצעה הנוכחית הטובה ביותר") ופרס "הספק הטוב ביותר" מטעם 'מכון השירות הבריטי'. המערכת מספקת ארגז כלים שלם לניהול מחלקת IT ומרכזי תמיכה, כולל תמיכה בתהליכי ITIL מורכבים, CMDB לניהול תצורה ו SLA מורכב.
 
IT  |  Helpdesk  |  Call Center  |  Consultant  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ורד ליברמן עוזי נבון
מירב כהן ברק עילם
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation