דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Samsung
חדשות
מתי בפעם האחרונה התחריתם מול רץ המרתון של ישראל באולימפיאדה?
 
מתחם האקספו של סמסונג ישראל יוצא לדרך ויציע שלל פעילויות אינטראקטיביות מיוחדות

מערכת ידעטק 09/02/16 | 11:39
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Samsung
 
 
 
 
סמסונג תשיק מתחם חוויתי מיוחד באקספו של מרתון ת"א בכיכר רבין בין התאריכים 21-25.2.2016. האקספו של סמסונג יתפרש על פני 600 מ"ר ויכיל מגוון פעילויות לכל המשפחה שכולן יסובו סביב עשייה חברתית למען הקהילה.
הפעילות באקספו היא פעילות נוספת, הפתוחה לכלל הציבור וזאת בנוסף למסלול החברתי שסמסונג מובילה במרתון עצמו - THE GOOD RUN, במסגרתו מוזמנים הרצים להתחבר ל-70 עמותות שונות ולסייע להן לגייס כספים לפעילותן.

המבקרים באקספו ייחשפו ל-4 מתחמים שונים, כאשר השתתפות בכל אחד המתחמים תוביל לתרומה כספית בשם סמסונג לפעילויות החברתיות השונות של החברה.

מר קו (Mr. Kwanghak Koh) מנכ"ל סמסונג ישראל: "סמסונג חרתה על דגלה את ערך התרומה לקהילה. כחברה כזאת אנו פועלים כל העת למצוא דרכים יצירתיות ומיוחדות להעניק ערך משמעותי נוסף לתרומה. מרתון סמסונג ת"א מאפשר לנו לחשוף טפח מהפעילות שלנו למען הקהילה ולהעניק לציבור המשתתפים חוויית נתינה יוצאת דופן."

המתחם הראשון באקספו הוא קיר באורך של 30 מטר, שבו יוזמנו המבקרים להתחרות בריצה מול מוגס טסמה, רץ המרתון של ישראל באולימפיאדת ריו. כל מתחרה מהקהל שיצליח לצלוח את 30 המטרים בזמן של עד 10, 20 או 30 שניות יזכה בניקוד. הניקוד יתורגם לכסף שסמסונג תתרום לקהילה. לאורך כל הפעילות יוצב מסך שיציג את סכום הכסף שנאסף בשם סמסונג לטובת פעילויות חברתיות שונות.

המתחם השני, בשיתוף עמותת "לתת", מציג מכונת איסוף בובות אנושית, כאשר המבקר הוא ה"זרוע" שאוספת את המוצרים בבריכת לבבות מיוחדת. ככל שהמשתתפים יאספו יותר לבבות ספוג כך סמסונג תתרום יותר כסף למען פרויקט משותף לסמסונג ועמותת "לתת" שנקרא "הפנים של העוני".

המתחם השלישי, "תעביר את זה הלאה", מזמין את המבקרים לתרום בגדים ישנים שאינם בשימוש יותר. בשנה שעברה נמסרו לתרומה קרוב לטון! בגדים. הבגדים שיתקבלו יעברו כיבוס וניקוי ולאחר מכן יעברו למשפחות נזקקות.
המתחם הרביעי הוא מתחם צילום שבו מוזמנים המבקרים להצטלם על רקעים שונים, לשתף ברשתות החברתיות, לתייג #SamsunGoodRun ולהזמין חברים נוספים. כל תיוג יוביל לאיסוף כסף בשם סמסונג לפעילויות חברתיות.

רונן סלם, מנהל חטיבת השיווק סמסונג ישראל: "לכבוד הוא לנו להעניק את החסות הראשית על אירוע הספורט הגדול בישראל זו השנה השלישית ברציפות. מהותה של סמסונג היא לגעת בחייהם של אנשים, הן באמצעות טכנולוגיה חדשנית פורצת גבולות והן על-ידי תרומה לקהילה במגוון תחומים ובכל רחבי הארץ. אנו מאחלים לרצים ולמבקרי מתחם האקספו חוויה מבדרת, מספקת ומהנה."
 
Social Network  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation