דף הבית |   פוקוס חברות   |   שיחת היום   |   המנכ"לים   |   דרושים   |   מתחמים   |   הבמה  
 
  כניסת חברה   |   אתר סלולארי אתר סלולארי  
ידעטק - מנוע חיפוש הייטק
חברות   חדשות   אנשים   דרושים   מילון  
חיפוש מתקדם
  מציאת פתרון טכנולוגי   |   חברות הייטק   |   פרסם אצלנו  
  Private Zone:     Login     Dashboard   |   Jobs   |
 
  הישאר מעודכן!    צור התראת דוא"ל עבור:  Software AG
חדשות
Software AG מציגה את ה"רנטגן של החנויות":
 
פתרון Smart Store Monitoring מאפשר לקמעונאים להאיץ את עסקיהם באמצעות ניטור חנויות בזמן אמת. פתרון Smart Store Monitoring, שהינו חלק מהפלטפורמה הדיגיטלית העסקית של Software AG, מספק לקמעונאים תובנות המאפשרות קידום מכירות בזמן אמת והיערכות מיוחדת בציוות העובדים. הפתרון מאפשר לקמעונאים להפיק את המיטב מהאינטרנט של הדברים.

רננה אשוח 02/02/16 | 07:36
שלוט בפרסומת שכולם רואים - בחר את Software AG
 
 
 
 
חברת Software AG השיקה היום את פתרון Smart Store Monitoring שהינו חלק מהפלטפורמה הדיגיטלית העסקית שלה (Digital Business Platform). הפתרון מספק לקמעונאים יכולות ניתוח וניבוי בזמן אמת, עבור החנויות הפיזיות שלהם באמצעות ניטור וניתוח מידע בכמויות גדולות המגיע מחיישנים ויישומים בחנות. הפתרון מאפשר כעת לקמעונאים להבין טוב את ביצועי פעילות קידום המכירות שלהם, ומסייע להם להפיק את המרב מהאינטרנט של הדברים.

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG: "תפקיד החנויות מתרחב והן הופכות לצומת מרכזי מתוך מגוון ערוצי הקנייה. בנוסף, קמעונאים נדרשים לספק כל העת חווית קנייה גבוהה ואיכותית כדי לנצח בזירת התחרות. על מנת ליהנות מהמהפכה המתחוללת בחנויות ומהציפיות ההולכות וגדלות של הקונים, קמעונאים נזקקים ל'מכשיר רנטגן' המאפשר לעקוב, לנטר ולנתח את כל הפעילויות המתרחשות בחנויות בזמן אמת. התובנות שמספק הפתרון החדש, המופקות בזמן אמת, יכולות לסייע למנהלים לצוות את עובדיהם ולתגבר אזורים חמים בחנויות במטרה לתת מענה לביקוש גבוה למוצרים או לסייע למנהלי השיווק לשפר את פעילות קידום המכירות 'תוך כדי תנועה' ולהגיב טוב יותר לצרכי לקוחותיהם השונים".

על פי מחקר שערכה חברת Retail Systems Research (RSR), קמעונאים מעוניינים ליצור קשר עם צרכנים באמצעות מכשירים חכמים, ומזהים הזדמנות לספק שירותים חדשים המתבססים על מידע המגיע מהצרכן ונאסף באמצעות מכשירים התומכים באינטרנט של הדברים. הקמעונאים סבורים שמחלקת תפעול החנות (41%) ויצירת הקשר עם הלקוח (36%), הינן 2 מתוך 5 המחלקות החשובות ביותר בחנות אשר ייהנו משימוש בטכנולוגיות האינטרנט של הדברים IoT.

על פי המחקר, הקמעונאים אופטימיים בנוגע לערך שיביא האינטרנט של הדברים לחנויות והם יודעים שגישה חדשה זו מחויבת המציאות. יחד עם זאת, המשתתפים במחקר של RSR ציינו 3 חסמים טכנולוגיים לפרויקטים בתחום זה - שילוב של מקורות מידע שונים, ההחלטה מה תהיה התגובה הטובה ביותר למידעים מסויימים או לציפיות, וההתמודדדות בזמן אמת עם כמויות גדולות כל כך של מידע המגיעים ממקורות רבים.

על מנת להתמודד עם אתגרים אלה משלבת הפלטפורמה הדיגיטלית העסקית של Software AG מספר טכנולוגיות החיוניות לניטור החנות, בכלל זה:

• קישוריות למקורות מידע של האינטרנט של הדברים, כגון חיישנים, מודלים לניבוי, ניהול מלאי, נקודות שירות, מידע חיצוני ועוד.
• הפקת תובנות עסקיות בנוגע לנעשה בחנות בזמן אמת.
• היכולת להתאים אוטומטית את פעילות הקד"מ, בכלל זה שלטים, על בסיס תגובות בזמן אמת מהצרכנים.
• היכולת לשלב מודלי ניבוי על מנת להוציא צוות עובדים או לשנות את מיקום הסחורה בזמן אמת.
• ניהול מידע In-memory וכלי ניתוח בזמן אמת.
• כלי קישוריות וניהול תהליכים עסקיים.
 
RT  |  Software  |  BPM  |  Inventory Management  |  BI  | 
 
תפריט על סדר היום 
 
פוקוס חברות Top 5
חדשות המנכ"לים
דרושים מתחמים
הבמה  
    בחירת הגולשים
  חדשות
 
 
  מנכ"לים
 
ברק רגב ברק עילם
עוזי נבון נדב ארבל
 
 
 
מנוע חיפוש   |   הייטק   |   דרושים   |   Goto-Mobile בניית אתרים לסלולר
 
RSS   |   תקנון   |   צור קשר
 
מחשוב ענן
ניהול קשרי לקוחות
אבטחת מידע
 
בינה עסקית
ניהול ידע
ניהול מסמכים
 
בנקאות ביטוח
תיירות מלונאות
אופנה טקסטיל
 
חינוך אקדמיה
קמעונאות
חקלאות
 
קידום אתרים
דרושים הייטק
 
Cloud Computing
Virtualization
Security
 
Storage
Network
ERP
 
CRM
BI
QA
 
KM
SaaS
SOA
 
BPM
BPO
DRP
 
Outsourcing
Semiconductor
Telecom
 
Mobile
Backup
DMS
 
ידעטק  |  ידע טק  |  ידע-טק


Navigation